Bu iş dayanabileceğimden fazla bile uzadı.
Artık netleştirdiğim bazı şeyler için,kendim için harekete geçmem gerekiyordu.İlk defa kendim için bir şey yapacağım ve Yoongi'den uzaklaşacağım için iyi hissediyordum.Bu yalnızca içimde kırılan hisleri olduğu gibi bırakıp kaçmak değildi.
Ben komple başlangıçlara artık hazırdım.
-Asla bu kadar güçlü olup karar verebileceğini düşünmezdim Evil.
Sessiz kalıp telefonun ucundaki Taehyung'u dinlemeye devam ettim.
-Yoongi'den uzaklaşmak isteyeceğine ihtimal dahi vermiyordum.Ama şimdi sana yardım etmem için beni arıyorsun,şaşırtıcı.
Taehyung'un Yoongi'ye verdiği değer apayrıydı fakat zararlı olduğunun da farkındaydı.İşte tam da bu yüzden ondan uzaklaşmama yardım edeceğine deliksiz güvenmiştim.
-Beni kaçta alırsın?
-Öğleden sonra hazır ol.Arka tarafta seni bekliyor olacağım.
$$$
Sıfırdan başladığım bir hayattı istediğim.
Karşımda durmuş,takımını giymiş,kravatını düzelten adamı iyice süzdüm.
Yoongi üzerindeki takımı öyle mükemmel taşıyordu ki.
Onun vücudu size kendini hayran bıraktırabilecek cinsten yapılı,iri kıyım değildi.
Yoongi çelimsizdi.Karakterinin aksine sert görünümlü bir vücudu yoktu.
Fakat büyük damarlı elleri için asla aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Taktığı ultra pahalı saatlerle birlikte elleri benim gözlerim için şölen niteliğindeydi.
Vücudumda dolaştığı her saniye fazlası için yalvarmamın belki de tek sebebi güçlü ve kavrayıcı elleriydi.
-Neden giyinmedin?Seni de götüreceğimi söylediğimi hatırlıyorum.
Sonunda konuştuğunda yaslandığım yerden doğrulup cevapladım.
-Gitmeyeceğim.Çok hasta hissediyorum.Beni zorlama.
-Öyle bir niyetim yok.Ayak bağısın zaten.
Kapıya çıkmaya yeltendiğinde önüne geçtim.
-Ayak bağıyım demek.Peki seni benden böylesine üstün kılan nedir?
Hafifçe sırıtmış ve tüm yükünü tek ayağına vermişti.
-Sen söyle.Bir saattir orada dikilmiş beni izliyorsun.
İşte tam da böyle olduğu için beni her defasında alt üst ediyordu.
Evet benden üstündü.Onu benden üstün kılan şey benim ona hissettiklerimden fazlasıydı.
Min Yoongi herhangi bir insan için de fazlaydı.
Önümden yürüyüp geçerken burnuma dolan parfüm kokusunu içime çektim,vazgeçilmez olmayı iyi biliyordu.
$$$
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What's Your Poison | Min Yoongi
FanfictionBu gün ne içersin mesela? ⚠️kötü alışkanlıklar,aşağılama,cinsellik ⚠️angst