$21$-"It's Cold But You Are Still Hot"

2.5K 224 47
                                    

Kıştan nefret ediyordum.Buz gibi havanın ruhunuzu sömürmesi yetmiyormuş gibi,soğuktan benzinizin atması ve boğucu kıyafetlere gömülmek zorunda kalmak.

Neticede kışın hoş sayılabilecek hiç bir tarafı yoktu.Ayrıca kat kat giyinmeme rağmen kıçım donuyordu.

Botlarımın bembeyaz yerde bıraktığı izlere baka baka ilerlerken önümdeki engebeye çarparak durdum.

-Saf aşıklar gibi dolanmayı kes ve odaklan.

Hava soğukken daha da çekilmez oluyor bu.

-Ama sadece peşinden yürüyordum Yoongi.

Savunmam üzerine homurdanarak istikamete tekrar döndü ve çok zengin olduğunu defalarca kez söylediği avımızın antika evine doğru adımlamaya başladı.

Aniden gelen sıkkınlıkla sibirya soğuğundan korunmak için boynuma sardığım atkıyı çözüp fırlatıverdim.

Fırlattığım atkıyı yerden alan Yoongi bana doğru attı.

-Hemen sar şunu geri.

-Yünlerin içinde bunaldım.İstemiyorum.

Göz devirdikten sonra bana bakmadan konuştu.

-Biliyorsun ki hasta olursan dönüp de yüzüne bakmam.

Atkıyı alıp iç geçirerek Yoongi'nin ardından büyük girişe yürüdüm.

Gayet ihtişamlı görünen veranda beyaza boyanmıştı.Dışarıdan bakıldığında içeride şömine karşısında keyifle sohbet eden insanlar hayal etmek zor değildi.

Yoongi gözleriyle zili işaret edip iki adım gerileyince ona ne demeye çalışıyor bu bakışları atmaya başlamıştım.Sonuçta gizlilik esasımız değil miydi?

-Sahiden zili çalmamı mı istiyorsun?

-Sadece hırsızlar ve hayaletler kapı çalmazlar.Biz ikisi de değiliz.

-Beni yem olarak falan kullanmıyorsun değil mi Yoongi?

Soğuktan kızaran burnundan soluduğunu görebiliyordum net bir şekilde.

Kızgınken nasıl da sevimsizdi.

Doğrusu ne zaman sevimliydi ki?

-Haklısın.Seni yem olarak kullanıyorum.Bu yüzden dibinde dikiliyorum,aptal.

Tepkisi üzerine dayanamayarak kapıyı çaldım.Çok geçmeden kapı açılmıştı.Hizmetli kıyafeti giyen genç bir kadına bakıyorduk.

-Bay Min,hoş geldiniz.Bayan Shin de saatlerdir oturmuş gelmenizi bekliyordu.İnanır mısınız ağzına lokma sokmuyor.Sizinle yerken keyfini çıkarmak istiyormuş.

Kadını hafif gülümsemesiyle dinleyen Yoongi ekledi.

-Bunu bilseydim daha erken gelirdim.

Yemeği falan bilmem de Bayan Shin birazdan benden sağlam dayak yiyecek.

Görünmezmişim gibi gerçekleştirdikleri konuşmanın ardından üçümüz de evin girişindeydik.

What's Your Poison | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin