Trecuseră aproape două săptămâni de atunci și niciunul dintre ei nu a deschis subiectul.
Scenele erotice dintre ei erau prezente în fiecare seară. Nu trecuseră mai departe, dar era plăcere pentru amândoi.
Dormeau împreună pe canapeaua din sufrageria ei. O cumpărase Harry pentru ziua ei și o înlocuise pe cea veche.
-Bună dimineața, frumoaso! îi sărută obrazul.
-Bună dimineața!
Astăzi e o zi importantă, avea s-o roage ceva care le-ar putea schimba viața.
Își îmbrăcase tricoul și o ajută să se ridice de pe patul improvizat.
-Ce spui dacă am merge undeva, azi? o întreabă.
Nu îi așteptă răspunsul și o puse pe umărul lui. Avea privirea ațintită pe fundul ei.
-Harry! țipă, lovindu-i spatele cu pumnii. Sunt în pijamale!
Era nervoasă. Stătea incomod și era pe cale să cadă, sau cel puțin așa credea ea.
O puse pe scaunul de lângă șofer și alergă spre locul lui. Încuiase portierele și porni.
Fata nu scoase nici o vorbă. Parcase în fața unui bloc mare, dar nu foarte depărtat de al ei.
-Harry? întrebă speriată.
-Haide! șoptește, ieșind.
Intrară în lift, bărbatul apăsând pe un buton cu numărul cinci. Totul din acesta ,,cameră" era scump. Oglinda în care îți puteai vedea tot corpul era așezat pe peretele central și în stânga lui erau butoanele pentru fiecare etaj.
Liftul scoate un sunet aproape inexistent și se opri. Ușile se deschid și cei doi pășiră.
Era unul dintre cel mai frumos spalier pe care-l văzuse vreodată. Tot felul de flori erau agățate de o bară din metal care erau de fapt conductele de gaz și apă.
Harry scoate o cheie din buzunarul blugilor și o băgă în broasca cheii. Era primul apartament.
Gura ei era larg deschisă din cauza șocului. Holul în care se aflau, era unul foarte modern. Gresia era albă, din marmură. Pe pereți erau câteva tablouri, mai bine spus desene puse într-o ramă. În dreaptă era un papucar cu trei sertare.
-Unde suntem?
Îi ignoră întrebarea și intră în bucătărie. Și aici, totul era nou. Aveau multe dulapuri unde puteau fi depozitate alimemtele. Masa din mijloc era pentru servirea cinei, a micului dejun sau a prânzului. Cuptorul era în unul dintre dulapurile care nu aveau ușiță.
O conduse către o cameră. Culorile închise predominau, erau pe placul lui. Parchetul era negru, la fel și patul. Însă aceste culori erau stinse de culoarea albă a dulapului și a pereților.
O ușă albă, abea vizibilă era în stânga dulapului. Nu știa ce e acolo dar nu voia să întrebe. Era nepoliticos.
-Așează-te! șoptește, făcându-i semn din mână către pat.
Îl ascultă. Așternuturile erau foarte moi.
-Știi că te iubesc, nu? o privi în ochi.
-Și eu te iubesc, Harry!
Trase aer în piept și rosti cuvintele:
-Vreau să te muți, aici, cu mine!
CITEȘTI
Everything for you
RomanceCu o mamă alcoolică și cu un tată agresiv, Awinita se lupta pentru viața fratelui său mai mic. Era născută dintr-o greșeală, așa spunea toată lumea și așa credea ea. #10. 03.2018-420 în dragoste #11.03.2018-315 în dragoste #13.03.2018-28...