XVIII.

1.2K 97 0
                                    

                Weekendul a trecut rapid. Abel și l-a petrecut alături de Sofia, care și-a ținut promisiunea și a venit la unchiul ei.
                 Mergea leneș spre locul ei de muncă. Astăzi era singură, Harry trebuia să semneze niște acte pentru un proiect important la care el participă.
                   Deschide o carte pe care începe să o citească. Iubea cărțile de la o vârstă fragedă.
               Primul client fusese un bătrânel care cumpărase doi trandafiri pentru gemenele lui.
              Pășind mândră printre flori, Anne analiza încăperea. Avea o treabă neîncheiată cu Awinita și voia s-o rezolve.
              -Bună, dragă! își așeză mâinile pe tejghea.
               Respirația i se opri pentru câteva secunde. Îi era frică de ce se putea întâmpla. Trebuia să-și câștige singură bătălia.
              -Bună ziua, doamnă! Vă pot ajuta cu ceva?
               Aceasta rânji răutăcios. Avea un discurs pregătit.
              -Uite, Awinita.... Nu te vreau lângă fiul meu! Harry merită o fată deșteaptă și frumoasă, care să-i poată oferi o familie! Vreau să pleci cât mai departe de el!
                Harry era după ușă și asculta conversația. Iubita lui era cu capul plecat și cu lacrimi în ochi. Nu suporta s-a vadă în felul acesta, așa că voia să intre când văzu un lucru șocant.
              Un teanc de bani au fost aruncați în fața fetei. Voia s-o mituiască.
            -Asta îți voi oferi dacă vei sta departe de Harry al meu!
             -Doamnă! apucase tancul în mănă și il așeză în palmă. Nu știu cât de incultă și prostănacă mă credeți, dar vreau să vă informez că dragostea nu se vinde!
                 Era mândru. Aștepta să vadă ce urmează. Se pare că nu-și cunoștea mama deloc.
               -Tu, nesimțito! Vii în casa mea, îmi corupi fiul și după îmi vorbești așa? Ești o needucată!
                Bărbatul se enervă și ieși din ascunzătoarea lui. Își îmbrăși blonda. Femeile erau șocate.
                 -Te rog să pleci! rosti printre dinți.
                 -Dragule, eu îți doresc tot binele din lume! Vreau să ai o familie fericită lângă Lahoma!
                   -Termină! Nici nu vreau să te aud! Toată viața mi-ai făcut alegerile! Mi-ai ales școala, prietenii, liceul, facultatea și tot ce ține de mine! Acum e alegerea mea și vreau să rămân cu ea!
                  Face pași mari și iese. Era hotărâta! Va face orice să le strice relația.
                -Harry! îi strânse tricoul în mână.
               Fusese jignită de mama iubitului ei, era deprimată. Nu era genul de fată care se machia, așa că nu își făcea griji pentru fața ei.
                  -Crezi că nu sunt bună pentru tine?
                 Îi ridică fața și se uită în ochii ei. Nu întâlnise pe nimeni care putea exprima două emoții în același timp: tristețe și speranță.
                  -Voi avea grijă să nu-ți mai vorbească nimeni așa! mârâie.
                    Îi șterse lacrimile și îi sărută fruntea. Era așa emotivă! Nu avea încredere nici în propriile ei puteri. Se considera slabă, o epavă!
                   -Te iubesc! îi șoptește.
                 Își uniră buzele. Devenea din ce în ce mai experimentată. 
     
                  
                 

Everything for you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum