XXI. Cuvinte

1.2K 96 1
                                    

             Awinita doarmea de jumătate de oră, sau așa credea el. Își pregătise un discurs pe care avea să-l spună:
              -Nici nu știi cât de mult îmi pare rău pentru ce am facut! Aș vrea să dau timpul înapoi și să nu fi țipat la tine! trase aer în piept, continuând. M-am simțit îngrozitor când ți-am auzit răspunsul! Vreau să fii și mai aproape de mine! Vreau să mă trezesc în fiecare dimineață lângă tine! Vreau să te iubesc cum știu eu mai bine!
              Ea ascultă cu atenție cuvintele și se întoarse brusc cu fața spre el. Îi mângâie fața, apropiindu-se de buzele lui.
               -Accept, Harry!
              O sărută cu poftă, aproape plângând de fericire. 
                 -Îmi e frig! se plânge, strângându-l mai tare în brațe.
                  Zâmbește pervers, urcându-se pe ea. Își susținea greutatea cu o mână și cu cealaltă îi mângâie coapsele.
                Fata tremură, dar nu din cauza frigului. Îi plăceau atingerile, devenea deja dependentă.
                Îi sărută gătul, coborând cu săruturile pe abdomenul ei. Își arcuiește spatele și prinde cearceafurile în pumni.
              Sutienul ei ajunge pe podea și-i lasă sânii rotunzi la vedere. Aceasta geme.
               -Harry!
                 Avea sfârcurile întărite. Iubea să-i ofere plăcere. Lenjeria intimă îi dispare rapid.
              -Ești așa udă! mârâie, atingându-i clitorisul.
                  Coboară cu săruturile până acolo. Aerul pe care-l sufla nasul lui o excita și mai mult.
                 Își afundă limba în vaginul ei, mângâindu-i coapsele.
                Din instinct, îi prinde părul cârlionțat în mână și-l trage mai spre ea. 
              Era primul oral pe care-l primise și era cel mai bun.
            Tresar când unul dintre degete lui îi pătrunde anusul. Era mult mai dureros decât în vagin. Inelul pe care-l purta era ca sarea pe rană.
                 Mușchii i se încordează și își dă drumul. Obrajii ei erau roșii. Era complet dezbrăcată în fața bărbatului din fața ei.
                 Îi mai sărută odată sânii și buzele.
               -Vrei să-ți mărturisesc ceva? ea aprobă. E primul oral pe care l-am făcut cuiva!
                Era uimită. El, Harry Styles, burlacul anului, nu făcuse niciodată un oral unei fete?
             Se îmbrăcă rapid, știind că Abel va ajunge curând de la grădiniță.
                -Cum s-a simțit? o îmbrățișează de la spate, șoptindu-i la ureche. Dar vreau să fii sinceră!
                -M-a durut puțin! vorbește fără să gândească.
                 Acesta oftează supărat, încercând să găsească o soluție pentru această problemă.
                  -Dar a fost intens! completează.
                    Se oprește pentru un moment, decizând să deschidă o discuție serioasă.
                    -Tu vorbești cu Abel, nu eu!
                     Acesta zâmbește, știind că va câștiga acest război. Ști ce-și dorește un copil din ziua de azi și a făcut tot posibilul să le îndeplinească.
                    -Sigur!
                   
                  

Everything for you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum