Martinus sa naklonil pod moju hlavu a keď uvidel slzu drgol do brata
a úplne naraz vykríkli: ,,MMobjatie!"
A objali ma. Vôbec mi však nedáva logiku ako to v tých sedadlách dokázali. No nič.Po neviem koľkých hodinách letu
a potom cesty autom (samozrejme som počúvala ich pesničky aby som bola o nich aspoň trochu v obraze) sme došli do mestečka Trofors.Vystúpila som z auta, za mnou hneď Martinus a z druhej strany Marcus. Obidvaja prišli ku mne a ukázali na veľký biely dom. ,,Tu bývame my. A ty budeš bývať spolu s Grace, našou ďalšou osobnou tanečníčkou tam." A ukázali na malé domčeky pár metrov od ich domu. ,,Dobre." Usmiala som sa a išla som si po kufor. Martinus hneď skočil za mnou a dobre že sa o ten môj kufor nepobil.
Zobral môj kufor a utekal s ním do toho ,,môjho,, domčeka, teda nie len môjho ale aj Gracinho. Úprimne som mala trošku strach či si sadneme, ale aj keby nie, stále tu sú chalani.
Martinus zabúchal na dvere. Otvorila ich Grace. ,,Ahojky Tinus, nesieš mi novú spolubývajúcu?" Usmiala sa naňho. S kufrom v rukách sa otočil aj Martinus smerom na mňa. ,,Jasné toto je Jessica á Jessica toto je Grace." Povedal a následne vtrhol do domčeka aby mohol položiť kufor, ktorý mu bol už priťažký. Obi dve sme sa na tom zasmiali. Vyzerala vpohode.
,,Ok Tinus choď preč chceme súkromie na spoznanie sa." Povedala Grace. ,,Dobre krásky ale o 18:00 príďte ku nám na slávnostnú večeru." Žmurkol na nás a s úškrnom na tvári odišiel.
Grace potiahla môj kufor dnu
a celé mi to tu ukázala. Nebolo to obrovské, ale stále väčšie a lepšie ako internátna izba. ,,Takto, ja viem není to tu veľké, ale tamtá izba je tvoja a táto moja, v tamtých dverách je kúpeľna a vedľa wecko." Dopovedala a hodila sa do gauča v obývačke spojenej s kuchynkou. ,,Aha dobre, idem sa vybaliť." Povedala som jej a ukázala som na izbu. Len prikývla.Keď som sa vybalila a trošku si ,,vyzdobila,, izbu išla som na gauč za Grace aby sme sa trošku viac spoznali. ,,Tak z kade si Grace?" Opýtala som sa jej. ,,Z Veľkej Británie." Povedala a odtrhla svoj zrak od telefónu aby ho venovala mne. ,,A ty si z kadiaľ?" ,,No, študovala som v Anglicku, ale pochádzam zo Slovenska .... a koľko máš rokov? ,,15, ty?" ,,14, zatiaľ." Usmiala som sa na ňu a ona na mňa.
,,Čo si vezmeš na tú večeru?" Opýtala som sa Grace. ,,Ja neviem asi šaty, ak chceš môžeme sa zladiť." Povedala mi
a ukázala na skriňu v obývačke. Otvorila som ju a bolo v nej milión prenádherných šiat, vždy dvoje z každého. ,,To....to je tvoje?" Opýtala som sa jej. ,,Nie hlupáčik, to je NAŠE." Usmiala sa na mňa. Vyvalila som na ňu obrovské oči. ,,Robíš si srandu?" Pýtala som sa s čarovným úsmevom
a svoj pohľad som vrátila do skrine.. neuveriteľné. Nakoniec som nám vybrala tieto, lebo Grace ešte písal Marcus že nemusíme zase prísť
v nejaký plesových šatách.Neviem prečo strašne sa mi páčili. Potom ešte Grace navrhla, že sa môžeme navzájom učesať. Vážne som nečakala že bude tak priateľská.
Bolo pár minút pred 18:00 a my sme sa vybrali do domu Gunnarsenovcov.
YOU ARE READING
Dance for us [M&M]
Fanfiction(Veeeeeľa pravopisných chýb(hlavne čiarky, lebo sme sa ich neučili, keď som toto písala a aj by som to vymazala, ale niektorí ako Eňa by ma zbili lopatou😂🤷♀️) a taktiež veľmi zvláštny dej) ~~~~Kysse for kyss~~~~ JA: Som len tanečníčka ON: Nikdy p...