#61

742 50 2
                                    

Marcusov pohľad:
,,Strašne mi chýba!" Povedal som Tinusovi a on sa s Grace pricucnutou na hrudi dokolísal ku mne. Grace sa od neho odtrhla a nemo položila ruku na Jessiine telo. V momente ako sa jej dotkla sa hneď aj odtiahla a do očí sa jej nahrnulo ešte viac sĺz. Tinus ju silno zozadu objal. ,,Prečo je zase ona na lôžku?!" Pýtal som sa tých dvoch
a pritom som hladil Jessiinu ruku.

,,Marcus! .... Ona to zvládne.. musíš jej veriť!" Povedala Grace a pohladila ma po ramene. Bolo to príjemné.. ale chcel som aby to bola Jessiina ruka.
,,Nezaspievaš ešte raz tú pesničku?" Opýtal sa ma Tinus a ja som sa z hlboka nadýchol a pustil sa do spievania.
                             ****
Asi päť minút potom čo som dospieval do izby vošla sestrička. ,,Už je najvyšší čas ísť mládež!" Povedala setrička
a my sme sa začali pomaly vyberať z izby. Vôbec som nechcel pustiť Jessiinu ruku. Keď už boli Tinus s Grace von s veľkou bolesťou som pustil Jessiinu ruku.

Sestrička stála vo dverách a len sa na mňa usmiala. Keď som prechádzal okolo nej von z izby zastavila ma rukou. ,,Chlapče?! Nepotrebuješ sa porozprávať.. nevyzeráš že by si bol na tom dobre!" Povedala mi a ja som na ňu vyvalil oči. ,,Nie, ďakujem!" Odpovedal som jej, ale niečo vo mne vedelo že som jej klamal. Jasné že nie som v poriadku.. ale s tým už nič nenarobím.

Na chodbe stáli tí dvaja aj s naším otcom. Otec ma chytil za rameno
a pevne ma objal. Mám naozaj rád nášho otca.. on je vždy s nami.. na každom koncerte.. pri vznikaní každej pesničky.. pri nacvičovaní každej choreografie.. pri každom rozhovore.... vždy je tu s nami a vždy mi podáva úžasné, ukľudňujúce objatie.

Pobrali sme sa k autu a potom na naše ubytovanie. Vôbec mi nebolo dobre, čiže hneď ako sme prišli som vošiel do mojej izby a hodil som sa do postele. Posledná vec ktorú som počul bol otcov hlas. ,,Objednám pizzu?" Pýtal sa ale ja som nemal už silu odpovedať.. bol som totiž na ceste do ríše snov.

Gracein pohľad:
Prišli sme z nemocnice od Jessi.. Marcus bol dosť vyčerpaný tak si asi išiel ľahnúť do izby a zabuchol dvere...... bol už najvyšší čas na obed.

,,Objednám pizzu?" Opýtal sa nás pán Kjell a ja som len prikývla a vošla do svojej izby. ,,Hlavne nie s ananásom!" Žmurkol Martinus na otca
a nasmeroval si to za mnou do izby.

,,Alé.. Martinus?! Vieš že máš izbu vedľa však?" Opýtala som sa ho keď som si sadla na posteľ a usmiala som sa. ,,Ale ja musím skontrolovať tvoj stav!" Odpovedal mi a usmial sa.

,,Tak že.. Grace.. už vás netrápi ten váš divný únosca do ktorého ste sa zamilovali?" Opýtal sa ma s dospeláckym prízvukom Tinus. ,,Nó.. možno už nie.. ale musím sa spýtať pane.... istý chlapec mi dnes dal pusu a ja neviem ako to mám chápať!" Uškrnula som sa naňho a nohy som si pritiahla ku hrudi.

On sa hodil tesne vedľa a svoj pohľad vrhol do mojej tváre. ,,Ách.. slečna Grace.. keď vám dá pusu niekto ako, hm čo ja viem.. ku príkladu istý Martinus Gunnarsen.. určite ho poznáte.. tak to vo väčšine prípadov znamená že v jeho živote hrajete jednu z najdôležitejších rolí, ktorá vám mohla byť pridelená!" Usmial sa na mňa tými jeho hnedými kakaovníkmi a ja som mu rukou postrapatila vlasy.

Hello❣❣ No ako.. páči sa vám kapitolka? Verím že hej.😁😊

Ľudkovia už je to tu.. táto knižka už má viac ako 600 votov❤❤ strašne vám ďakujem.. vnášate mi taký príjemný pocit do dňa aj do srdiečka. Ste najlepší čítatelia akých som mohla mať.
💙ĎAKUJEM💙

Ako už je zvykom, tak zanechávajte votes🌟⭐ a nejaké tie komentíky.💬💌

🍍Jeg elsker deg🍍
💙36💙

Dance for us [M&M]Where stories live. Discover now