,,Hmmm, ako som si myslel!" Rozprával doktor a ja som sa už pripravovala na to že tu zase ostanem. No potom povedal tri slová na ktoré čakám od kedy som prišla do nemocnice. ,,Môžte ísť domov!" Spomalene sa mi vyčaroval úsmev na tváričke a rovnako aj Emmke a paní G.
,,Ale, budete naďalej užívať lieky
a aspoň minimálne ďalšie štyri dni bez namáhania, rozumiete?" Opýtal sa ma doktor a ja som len prikývla.
,,A o štyri dni prídete na kontrolu!" Povedal doktor a my sme sa za všetko poďakovali a potom nás vyprevadil (doktor) z nemocničnej izby.,,Ách, sloboda!" Povedala som si keď som vyšla z nemocnice s Emmkou
a nadýchla sa toho čerstvého vzduchu. ,,Poďte dievčatá!" Povedala paní Gerd a nakladala veci do auta.
Sadla som si vedľa Emmy dozadu a už sme sa viezli domov.,,Jessi, mojko aby sa ti niečo nestalo keď budeš sama v domčeku, nechceš ten čas byť u nás doma, vypratali by sme ti hosťovskú a keby ti niečo bolo tak by sme boli po ruke!" Povedala paní Gerd počas jazdy a ja som sa len usmiala. ,,Áno, ďakujem, to by mi veľmi pomohlo!" Povedala som
a naraz sme sa na seba s Emmou pozreli a usmiali.,,Tak vitaj doma!" Povedala paní G keď sme zaparkovali pred ich domom. Emma vybehla z auta rovno do domu.
Trošku ma zamrzelo že som nikde nevidela chlapcov, ale tak mali ževraj tréning. Zobrala som kufor z auta
a vybrala sa do domu.Po ceste mi z ruky hneď zobrala kufor paní G. ,,Nenamáhaj sa Jessi! Choď si sadnúť dnu na gauč a ja ti pôjdem vypratať izbu." Slušne som s úsmevom na perách poďakovala a išla si sadnúť do obývačky.
****
,,Jessí! Poď už!" Započula som Emmkinu mamu z hosťovskej a tak som sa pobrala za ňou. ,,Ľahni si, odpočívaj a keby hocičo, zakrič!" Povedala mi a odišla do kuchyne. Usmiala som sa, poďakovala a zaľahla do postele.Mala som už ťažké oči a pripravovala som sa na krásny spánok, ale prerušilo ma klopanie. ,,Dobrý deň paní ako vám pomôžem?" Vo dverách stála Emmka s doktorskou výbavou asi z jej ranného detstva a zahrala sa na moju doktorku. .... Pousmiala som sa. ,,Paní doktorka, myslím že budem potrebovať čaj na hrdlo." Povedala som Emme a v momente bola na ceste do kuchyne.
Buchli hlavné dvere. ,,Ahojté!" Započula som hlasy dvojčiek z tohto domu. ,,Ahojte chlapci moji, len buďte potichu, lebo tu máme na 4 ďalšie dni Jessicu!" Potichu zakričala (?😂) ich mama a zvyšok si už šepkali čiže som nepočula.
Započula som však kroky po schodoch. Dvere sa otvorili a stál v nich Marcus. ,,Bae...." Zašepkal
a potichu za sebou zavrel dvere. ,,Ahoj krásnovlasý!" Pozdravila som ho a uškerila sa naňho. ,,Krásnovlasý? Len krásnovlasý?" Zasmial sa Marcus
a hodil sa do postele vedľa mňa. ,,Som rád že si doma." Povedal mi a ja som sa usmiala.Hladkal ma po líci a ja som sa smiala. ,,Marcús veď vieš že som šteklivá, prestáň!" ,,Éhm, éhm!" Ozval sa vážny hlas Emmy od dverí. ,,Nerozptiluj mi pacientku!" Povedala a ťahala Marcusa preč z izby. ,,Emmy no ták, nemôžem robiť sestričku?" Opýtal sa Mac ale Emmka za ním len buchla dvere. ,,Tu máte čaj pacientka." Povedala a podala mi hrnček s čajom. Ja som len s obdivom a úsmevom pozerala.
Hello❣❣ Nová časť.😂😂 No nič. Dúfam že sa páči.Vote+koment.❤❤
🍍Jeg elsker deg🍍
YOU ARE READING
Dance for us [M&M]
Fanfiction(Veeeeeľa pravopisných chýb(hlavne čiarky, lebo sme sa ich neučili, keď som toto písala a aj by som to vymazala, ale niektorí ako Eňa by ma zbili lopatou😂🤷♀️) a taktiež veľmi zvláštny dej) ~~~~Kysse for kyss~~~~ JA: Som len tanečníčka ON: Nikdy p...