#41

841 50 0
                                    

Z očí sa mi spustili silné slzy. ,,Prečo plačeš?? Jessinka neplač!" Povedal mi keď ucítil teplú slzu ktorá mu musela prejsť rukou. ,,Keď ja.. čo by som robila kebyže sa mi hlas nevráti ?!" Povedala som mu a slzy prestávali byť kontrolovateľné.

Cítila som ako ma objal ešte pevnejšie a pritiahol si ma bližšie. ,,Miloval by som ťa vždy a každý deň by som čakal s nádejou že zase započujem ten najkrajší hlások v mojom živote." Pošepkal mi do ucha a hneď ako to dopovedal ma začal zasypávať sladkými bozkami.

Srdce mi pumpovalo na plné obrátky
a slzy sa začali spomaľovať. Jemné bozky mi zanechával vo vlasoch a ja som bola červená až po uši. ,,Láska?" Opýtal sa ma a naznačil či sa otočím tak aby som mu videla do tváre.

Otočila som sa a hlavu si položila na jeho hruď. Z mojej tváre stekali posledné slzy a Marcus ma hladkal po hlave. ,,Zlatko neplač! To bude dobré!" Opakoval mi a rukou sa snažil dotknúť môjho pozadia. Čapla som mu po ruke a usmiala sa. ,,Nezabúdaj, ja mám stále 14 a ty len 16!" Povedala som mu a on svoju ubolenú ruku presunul naspäť na môj chrbát.

,,Ja viem!" Odpovedal mi a uškrnul sa.
V momente ma chytil pod pazuchami
a vytiahol ma bližšie aby sme sa dotýkali pier. Šancu hneď využil
a spustil bozkávací inštinkt. ,,Na to nie sme mladí, však?" Opýtal sa ma do bozku a ja som sa len usmiala. ,,Nie, nie sme!" Povedala som a prestala ho bozkávať.

,,Je čas niečo robiť von.. veď je deň
.. a nie večer!" Povedala som mu keď som sa od neho odtiahla no on sa
v zápätí prevalil na mňa. ,,Až keď sa z tade dostaneš!" Povedal mi a celou svojou váhou ma priľahol. ,,Ale Marcús! Ja sa nemôžem s tebou biť ani nič!" Presviedčala som ho no on si stále hučal svoje.

Začala som sa mrviť a pretáčať zo strany na stranu až som spadla z postele.... a Marcus za mnou. ,,Áu!" Zakričal jemným hlasom po mne
a začal sa smiať z plných pľúc. Ja som chytila svoju príležitosť a vyskočila na nohy. ,,Ha-ha!" Vysmiala som mu sa
a podala mu ruku aby som ho vytiahla na nohy.

,,Musím niečo zariadiť!" Vyhŕkol zo seba a rozbehol sa preč. ,,Tak pá!" Zakričala som mu ešte ale už ma asi nepočul.

Ľahla som si do postele keďže som mala oddychovať. Ležala som
a pokračovala v činnosti ktorú som začala ráno,.... pozeranie do stropu. Premietala som si všetky moje pekné myšlienky, predstavy a zážitky.
                              ****
Z dlhodobého premýšľania ma vyhodilo upozornenie na mobile.
M&M just posted new video. Zapla som si video a počúvala nahrávku. Až potom mi došlo čo tam naozaj bolo.
.... Čo si o tom pomyslia?..

Hello❣❣ New part is here? Páči sa vám? Dúfam že hej.😂😁
















Ďakujem vám, strašne moc,moc,veľmi
za 2K Prečítaní❤❤ je to strašne veľké číslo a ja tomu nedokážem uveriť.😭💙 Nikdy som si nemyslela že by som také niečo dokázala,teda bez vás by som to samozrejme nedokázala❤❤ preto strašne moc ďakujem😍😀 už len nech prídu M&M na Slovensko a sa s nimi stretnem potom už budem mať dva sny splnené.😂😂🍍🍌




















Hocijaké sladké komentíky💬💬 vždy potešia. Nezabudnite na vote.🌟⭐

                 🍍Jeg elsker deg🍍
                            💙36💙

Dance for us [M&M]Where stories live. Discover now