#8

1.2K 72 0
                                    

Musím uznať že som bola pomerne zvedavá koho tam Martinus označí..
a ako na to zareagujú MMeri.. ale je pravda že mu Grace povolila aby nenapísal, že prečo tú osobu označil.. no aj tak.

Po neviem koľkých ďalších úlohách som išla spať.

Ráno som sa zobudila.. no nie na budík. Zobudila som sa na Gracin plač. ,,Grace? Si v pohode?" Opýtala som sa jej a ona mi len podala mobil.. podľa toho mi doplo prečo plače
a nemýlila som sa.

 podľa toho mi doplo prečo plačea nemýlila som sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

On ma tam naozaj označil.. to si zo mňa proste robíš srandu. Neviem či som mala byť rada že podľa hviezdy som pekná alebo som sa do kelu mala naňho hnevať lebo teraz sa na mňa hnevá Grace a neviem kto ďalší.

Zaklopala som mu na dvere. Otvoril ich a ja som hneď spustila svoje. ,,Tinus, vážne sa ti páčim?" Spýtala som sa ho. Oprel sa o dvere a začal rozprávať. ,,No musím uznať že poznám aj krajšie ako ty, bez urážky, ale hej si celkom pekná." ,,A musel si to dať na insta, teraz ma pol sveta nenávidí!" Vyhŕkla som naňho.... ,,Počkaj, počkaj, čože?" Nechápavo sa na mňa pozeral. ,,Netvár sa že nič nevieš!" Buchla som dverami a chvíľu tam len tak stála. Vo vedľajších dverách stál Marcus s.. počkať vážne? So slzami v očiach? ....

Začal na mňa hovoriť. ,,Tú fotku som zverejnil ja.. a nie preto aby som ublížil bratovi, Grace, alebo dokonca tebe.. len som chcel vidieť tvoju reakciu keď zistíš že sa niekomu páčiš." Otočil sa vo dverách a buchol nimi.

Vážne toto som nepotrebovala. Mala som vo všetkom väčší zmätok ako pred tým, no musela som odísť za rodičmi. Sľúbila som im náš spoločný deň.. aj keď mysľou som ten deň venovala týmto trom.. .

Večer som sa vrátila na chatu. Vo dverách ma všetci traja objali.. trošku mi to nedávalo zmysel veď predsa Grace sa hnevá na mňa a na Tinusa
a Tinus na Maca.. či? Tinus sa mi prihovoril. ,,Všetko sme vyriešili.. Marcus si len robil srandu a ostatný sme si to zle vysvetlili."

Cítila som sa ako keby mi spadol kameň zo srdca. Je to fajn pocit keď sa už nikto na nikoho nehnevá. To MMobjatie mi veľmi pomohlo. Zajtra ich beriem na túru.. to bude ešte sranda. No poobede už odchádzame do Košíc na koncert. Bola som už trošku vystresovaná.. no dobre trošku dosť.

Dance for us [M&M]Where stories live. Discover now