#51

765 56 0
                                    

Marcusov pohľad:
Auto pred nami zastavilo keď sme stáli pri nejakej starej budove. Nemal som z toho dobrý pocit. .... Policajt ktorý bol s nami vyskočil z auta
a nakázal posilám aby obklúčili budovu a čakali na pozíciach.

Ja, Tinus a otec sme tiež vystúpili z auta a postavili sme sa vedľa policajta ktorý mal v ruke megafón.

Keď všetci policajti stáli na pozíciach.. policajt s megafónom začal rozprávať. ,,V mene zákona, okamžite opustite budovu s rukami nad hlavou!!" Kričal do megafónu.. a mne sa začali triasť kolená. ,,Sme ozbrojení.. tak výdite von inak budeme strieľať!!" Všetci ostatný stáli na miestach a ani sa nepohli.

Asi po piatich minútach vyšli dve dievčatá s rukami nad hlavami. Na sebe mali MMerské bundy.. začalo mi to všetko dávať zmysel.

,,Je tu ešte niekto??!!" Vykríkol na nich policajt a ony len prikývli. ,,Zavolajte ich!!" Naliehal a ony len otočili pohľad na veľkú zchátranú budovu. ,,Benjamin!! [Čítaj Bendžemin] Poď dole!! Aj všetci!!" Zakričali dvojhlasne tie dve ,,MMerky,,.

Po nejakej tej minúte z dverí vyšiel nejaký muž s kuklou na hlave a hneď za ním išiel ďalší človek s kuklou. Potom vyšiel mladý chalan ktorý mal na sebe tiež našu MMerskú mikinu. Za ním vyšla Grace a mala červené ruky.

,,Grace!!" Vrhol som sa na ňu aj s bratom. ,,Si v pohode?" Opýtal sa jej Tinus keď ju silno objímal. ,,Hej.. a-ale..!" Snažila sa povedať ale v očiach mala slzy. Nakukol som za ňu.... nikde som tam nevidel Jessi.

,,Kde je Jessica?!" Opýtal som sa Grace no ona plakala stále viac. Tinus sa jej pozrel na ruky ale ona sa vrhla naspäť do budovy. Rozbehol som sa za ňou
a hneď za mnou Tinus. Bežala hore po schodoch a ja som mal veľmi zlý pocit.

Na poschodí sa vrhla rovno do dverí vľavo. Vošla cez hrubé dvere a hneď ako bola v miestnosti sa vrhla na zem. Keď som to uvidel.. zastavil som sa vo dverách aby som lapil po dychu.
Keď stál za mnou aj Tinus.. zastavil sa rovnako. Síce som mal v očiach plno sĺz, no vrhol som sa na zem vedľa krvácajúcej Jessi.

,,Tinus!! Volaj.. volaj!!" Kričal som po ňom aby zavolal záchranku. Vybehol von z izby za otcom a za nejakým policajtom.. veď predsa by mali vedieť ako pomôcť ranenému človeku. ....
Kľačal som pri Jessi.. rozprával som na ňu.... neodpovedala.. cítil som sa ako vtedy v nemocnici.. ako mi nemohla odpovedať. Zase bola v ohrození a zase kvôli mne.

Grace sa jej snažila zastaviť krvácanie. Do minúty vybehol hore otec so záchrankou na telefóne a dvoma policajtami. Strašne sa mi triasli ruky. Tinus sa mi hodil do objatia
a obidvaja sme neprestávali plakať.

Policajti a Grace sa snažili Jessi zachrániť. Otec sa dohadoval so záchrankou cez telefón. Mal som strašné nervy....

Hello❣❣ Nová časť.. páči sa? Dúfam že hej.😁😊 Ale sa nám to zaplieta nie?😅😂

Stále platí to čo vždy.😁💙 Píšte komentáre💬🗨.. vyjadrujte svoje názory.. ak chcete venovanie, stačí povedať a samozrejme zanechávajte votes.🌟⭐

                🍍Jeg elsker deg🍍
                           💙36💙

Dance for us [M&M]Where stories live. Discover now