Marcusov pohľad:
Ležal som na zemi a celého ma triaslo, len predstava čo sa tu mohlo stať mi prevracala žalúdok. Zo zadu ku mne pristúpil môj brat, čupol si
a položil si ruku na moje rameno.V momente ma zahrialo to teplo súrodeneckej lásky.... nehľadajte v tom nič iné.... pomohol mi sa postaviť a objal ma. ,,Neboj Marcus, nájdeme ju!" Povedal mi a pobuchal ma po chrbte.. no nedalo sa prehliadnuť že aj jemu sa spúšťali slzy po tvári.
Nejak sme sa vyťarpali von. Ja som cítil strašnú bolesť v hlave.. bolo to príšerné. Otec na nás už mával od dverí. ,,Našli ste ju?!" Opýtal sa. Martinus si utrel slzu a odkričal mu. ,,Nie.. a vyzerá to tam ako po výbuchu!" ,,Volaj polícii otec!" Zakričal som naňho ja.
Boli sme už pri dverách a on len pokrútil hlavou.. ,,Musí byť nezvestná aspoň 12 hodín aby po nej mohli zvolať pátranie. ,,Otec čo keď ju niekto uniesol??!! Čo keď ju niekto chce zabiť??!!" Kričal som po otcovi a do hlavy mi udierala čím ďalej tým väčšia bolesť.
Tinusovi sa začalo krútiť v hlave....
a skoro až spadol keby že ho nezachytím. ,,Tinus! Si v pohode? Choď si radšej sadnúť!" Povedal som mu a ukázal na otvorené dvere od domu. Tinus sa pomaly pozbieral
a išiel si sadnúť dnu. Ja som zatiaľ panikáril. ,,Otec, prosím, aspoň im zavolajme!!" Naliehal som aby otec hneď volal políciu. Nakoniec podľahol.Polícia prišla do pol hodiny a začali zbierať informácie. Ja som sedel na stoličke a držal sa za hlavu. Čo keď bude veta: A TY SI SA BÁLA, VEĎ MÁŠ HLAS LEPŠÍ AKO VŠETKY SPEVÁČKY!
Tou poslednou vetou ktorú som jej povedal. Nie.... to určite nebude pravda toto celé....Jessiin pohľad:
Temnota v neznámej izbe ma utápala. Mala som príšerný hlad. Škvrkot môjho brucha sa ozýval po izbe. Grace zase zaspala.. po toľkých fackách sa jej už ani nedivím. Ja som tiež na chvíľu zadriemala.. teda myslím že to bola len chvíľa. Nikde neboli hodiny ani nič a mobil mi zmizol.. čiže fakt super.Z chodby som započula známy zvuk krokov. Dopredu som už zavrela oči aby ma svetlo zase na pár sekúnd neoslepilo. Dvere sa otvorili a dnu vošli zase dve neznáme osoby. Otvorila som oči. V rukách mali môj mobil?? A aj Gracein.
Neviem ako ale nejak sa mi doň nabúrali a odblokovali ho. Jeden z tých zamaskovaných ľudí prišiel ku mne a zozadu ma potiahol silno za vlasy. Strašne to bolelo no a potom som ešte ucítila blesk v očiach. Cvakol fotoaparát môjho telefónu. Následne to isté urobili aj s Grace ktorá sa na to zobudila.
Otočili obrzovku telefónu tak aby sme to aj s Grace videli. Poslali fotku aj z Graceinho a aj z môjho mobilu Marcusovi a aj Martinusovi. Pod to napísali správu. Pošlite peniaze inak tieto dve nedopadnú dobre!
Keď som tú správu dočítala až ma zatriaslo. Mala som strach že nám naozaj niečo urobia.
Chvíľu sa ešte potom pozerali do našich mobilov. Niečo si pušuškali. Opätovne som započula zvuk krokov z chodby. Neznáme osoby v týchto M&M bundách sa postavili pred nás a zapli svetlo.
Moje oči sa dlho spamätávali. Keď som bola konečne schopná zaostriť zrak uvidela som pred sebou troch nových ľudí. Pomaly a postupne si dávali dole kapucne. Pred nami stali dve baby asi tak o rok, dva staršie ako ja a chalan ktorý bol na tom s vekom asi podobne ako tie dve baby.
Jeden z tých zamaskovaných ľudí im podal môj mobil a na niečo ukázal. Obidve dievčatá sa zhrozili keď to videli. Začala som sa nepríjemne triasť.
,,Ty oslovuješ Marcuska my bryndzoman??" Opýtala sa ma jedna z nich a z úst mi ztrhla pásku. ,,H-H-H-Hej." Zakoktala som sa a zo strachu čo bude nasledovať som sa ani nepohla. Dievčina mi vlepila tvrdú facku na tvár. ,,Marcusko je len môj, tak ruky preč láskavo!" Pohrozila mi a ja som sa začala triasť. Jemne som sa pozrela na Graceinu tvár.. zdalo sa mi to alebo mala oči nalepené na tom chalanovi v mikine??
Hello❣❣ Ako sa máte? Nová časť je sem, aj keď trošku bez deja, ale nebojte sa ono to príde.😂😂 Čiže páči? Dúfam že hej.😊😁
Pýtam sa to zase ale koľko by ste si predstavovali aby mala táto kniha kapitól? Prosím NAPÍŠTE TO.😅😁
A nezabudnite si ísť prečítať Believe in it dúfam že to bude rovnako dobrá kniha ako táto a na insta nezabudnite pozrieť stránku @marcusandmartinuspp.😁😊
A veľké ďakujem patrí infinitum11 nech je šťastná bežte si prečítať aj jej knížočky.😁😉
Za všetky votes🌟⭐ a komenty🗨💬ďakujem❣💙 A inak blíži sa veľká trojka😂😍 ak tomu chápete.😂😅
🍍Jeg elsker deg🍍
💙36💙
YOU ARE READING
Dance for us [M&M]
Fanfiction(Veeeeeľa pravopisných chýb(hlavne čiarky, lebo sme sa ich neučili, keď som toto písala a aj by som to vymazala, ale niektorí ako Eňa by ma zbili lopatou😂🤷♀️) a taktiež veľmi zvláštny dej) ~~~~Kysse for kyss~~~~ JA: Som len tanečníčka ON: Nikdy p...