Gracein pohľad:
Pomaly sa odtiahol od mojej tváre
a rukou mi prehrabol vlasy. V nemom úžase som stála ako stĺp a len s obdivom som naňho pozerala.,,A to som si čím vyslúžila?" Opýtala som sa ho a obklopila ma na chvíľu dobrá nálada. ,,Dievčatá ako ty by sa nemali trápiť." Povedal a ruky si zložil dole. ,,A to už prečo?" Opýtala som sa ho a nahodila, taký ten môj šibalský úsmev. ,,Lebo budeš mať vrásky!" Povedal Tinus a ironicky sa zasmial.
Založila som si ruky na hrudi a hrala sa na urazenú.,,Ále.. čo už.. aj s vráskami si pekná!" Povedal Tinus a začal ma šťuchať prstom do ramena. Uškrnula som sa naňho a on sa usmial. ,,Úsmev ti sedí viac!" Povedal mi a vyceril na mňa tie jeho biele zuby.
,,Mali by sme ísť!" Povedala som mu
a vrhla som sa ku vchodovým dverám aby som si obula topánky. Martinus sa dovalil hneď za mňa a začal sa tiež obúvať.Nasadili sme si kapucne a vydali sme sa do nemocnice za Jessi.
Marcusov pohľad:
S otcom sme išli do nemocnice za Jessi. Na oddelenie som prišiel s malou nádejou, že sa Jessi zobudila.. no márne.,,Pán doktor.. má aspoň nejaké výsledky lepšie?" Opýtal som sa doktora ako posledná kôpka nešťastia a otec ma pritom držal za rameno. ,,Pán Marcus.. my jej nerobíme testy každých päť minút....
a ešte k tomu ste tu boli pred hodinou.. nič sa na tých výsledkoch ani nemuselo zmeniť." Odpovedal mi doktor a mne sa hrnuli slzy do očí.,,Môžem ísť zase za ňou?" Opýtal som sa doktora a on mi len prikývol. ,,Zvládneš to sám Marcus?" Opýtal sa ma otec a ja som len prikývol.
Vošiel som do izby kde ležala. Sedela tam pri nej jedna sestrička. Na moje želanie bolo zapnuté rádio v ktorom išli výhradne len moje a Martinusove pesničky.. no najčastejšie sa prehrávala tá, ktorú som napísal len pre ňu, keď bola v nemocnici so strateným hlasom.
Plačem len keď si na to spomeniem.
A zase je v nemocnici.. zase kvôli mojej nepozornosti, ja to nedokážem ustáť.. strašne si to vyčítam.Sestrička sa na mňa usmiala. ,,Taký mladý muž a taký gentlman." Povedala mi keď vychádzala z izby
a uškrnula sa.Chytil som Jessi za ruku.. zase v nej mala infúziu.. a vôbec.. po celom tele mala napichnuté rôzné hadičky.. musím uznať nebolo mi z toho najlepšie.
Začal som jej rozprávať. Ako mi chýba, ako chýba všetkým, ako sa o ňu bojím a ako ma to celé strašne mrzí. Samozrejme že sa mi odpoveď nedostala. .... Privádzalo ma to
k slzám.Hladkal som ju jemne po ruke, tak aby som sa nedotkol žiadnej
z hadičiek a ticho som jej šepkal texty novej pesničky čo pre ňu skladám.... asi tak v polke môjho spevu do izby opatrne prišli Martinus s Grace.,,Ahojte!" Pozdravil som sa ticho
a venoval som im pohľad. Grace sa zaborila Tinusovi do hrude a začala silno plakať.. aj Tinus zase spustil slzy. ,,To bolo strašne depresívne.. ale pekné!" Povedal mi brat keď počul, ako som spieval Jessi tú novú pesničku čo píšem. Zo mňa zase vyšla slza a len som prikývol.Hello❣❣ Po dlhšom čase.. dve časti v jeden deň.😂😁 Tak čo, páči? Verím že hej.
Napíšte prosím či by ste chceli ak by mala táto kniha pokračovanie že čo by ste chceli aby sa dialo, či chcete niečo ,,akčné,, napr. alebo skôr už takú pokojnú atmosféru.
A ešte len tak by the way.
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. MIESTO VO FANFICTION??!! ĽUDIA ĎAKUJEM TÝMTO STE MI VEĽMI ZKRÁŠLILI DEŇ.. SOM VÁM STRAŠNE VĎAČNÁ, NEČAKALA SOM, ŽE BUDE MAŤ TÁTO MOJA KNIŽKA TAKÝ ÚSPECH.. ĎAKUJEM STRAŠNE MOC.💙💙💙💙💙💙💙💙💙A ak si budete chcieť hocikedy písať.. som tu vždy pre vás💙💙 na to nezabúdajte.
Takže zanechávajte komentíky💬💌 a votíky.🌟⭐
🍍Jeg elsker deg🍍
💙36💙
YOU ARE READING
Dance for us [M&M]
Fanfiction(Veeeeeľa pravopisných chýb(hlavne čiarky, lebo sme sa ich neučili, keď som toto písala a aj by som to vymazala, ale niektorí ako Eňa by ma zbili lopatou😂🤷♀️) a taktiež veľmi zvláštny dej) ~~~~Kysse for kyss~~~~ JA: Som len tanečníčka ON: Nikdy p...