Pevne som verila že sa mi to len zdalo a že Grace naozaj nepozerala na toho chalana. Druhá dievčina pristúpila ku Grace a rovnako jej ztrhla pásku z úst. Popáske jej zostala červená stopa na tvári.
,,Prečo nás tu vezníte?! Veď podľa mikín vidíme že ste MMeri.. a my sme Marcusove a Martinusove tanečníčky
a kamarátky!" Vrhla sa na nich tvrdohlavo Grace. ,,Vieš moja milá, áno sme tu všetci MMeri a ty a ona naďalej môžete zostať Marcusove
a Martinusove kamarátky.. ALE NIČ VIAC!! Ani žiadny vaši bryndzomani to nie sú.. sú to naši budúci frajeri, teda môj a tuto kolegynin!" Povedal polokrikom jedna z nich.Nechápavo som na tie dve plus toho tretieho pozerala.... toto sú naozaj divní MMeri.... nie že by som nemala rada MMerov (mám veľmi moc rada MMerov) ale uznajte.. není toto šialenstvo že nás dve kvôli tomu uniesli? Ách..
,,A nie len frajeri, časom aj manželia!!" Doplnila jedna dievčina tú druhú a ja a Grace sme sa na seba navzájom pozreli tým pohľado alá toto nemôže byť realita. Svoj pohľad som zase presunula na našich väzniteľov. ,,A ty chlapče, aký je tvoj dôvod?" Opýtala som sa ho s úšknom. ,,Asi sa nechceš s nimi oženiť, čo?" Uškrnula som sa naňho aj keď na väzniteľa som sa asi nemala.
,,Nestaraj sa..!!" Zasyčal na mňa nepríjemným hlasom až ma striaslo. Grace sa opätovne niekam zapozerala.... čírou náhodou to bol zase ten chalan. No toto si ešte prezistíme.
,,Chceme buď veľké výkupné za vás alebo zabezpečíme aby ste boli v poriadku, ale už by ste sa s nimi nestretli a museli by s nami chodiť!" Prehovorila jedna z nich a ja som prevaľovala oči. ,,Vy ste sa úplne zbláznili??!!" Vykríkla po nich Grace. Chalan v mikine jej prilepil silnú facku. ,,Nehraj sa na bad girl!" Povedal a stúpol si naspäť na svoje miesto.
Počkať vážne?? Ona sa??.. ČERVENÁ?? Je to možné že sa Grace červená?? Veď to sa nestáva skoro vôbec.
,,Za chvíľu dostanete napiť a najesť!.... Teda až keď odpíšu!" Povedala jedna z nich a spustili dlhý rehot. Všetci traja v mikinách a aj tí v maskách odišli
a zavreli nás tam.Bolo tam zrazu také ticho že som počula ako Grace bije srdce. ....
,,Počuj Grace!....To čo sa stalo že si sa červenala?" Opýtala som sa jej a ona sa začala ZASE červenať.... veď to není ani možné!,,N-No.... éhm!" ,,No-éhm není odpoveď.. davaj!" Pohnala som ju
a pozorovala jej červeň. ,,Nó.. ten chalan.. není najškaredší.." Odmlčala zvyšok vety a mne spadla sánka. ,,Počkať! To nemyslíš vážne? Však?!" Opýtala som sa jej a ona už skláňala hlavu čo v jej reči znamená: Áno je to presne tak.Len som pokrútila hlavou. ,,Ách Grace.. tebe toto ovzdušie vôbec neprospieva!" Povedala som jej a ona sa uškerila.
Marcusov pohľad:
Otec zavolal políciu a tá bola u nás do niekoľkých minút. Ja som sa triasol ako pes a oči som mal červené ako môj sveter s Mona Lízou. Tinus sa klepal na gauči. Polícii sme už povedali všetky informácie typu:
-Kde sme ju videli naposledy
-Čo mala na sebe oblečené naposledy
-Ako vyzerá
-Či máme jej fotku
A podobne....
Tretina oddielu sa vybralo do Graceinho a Jessiinho domčeka. Dvaja páni z nich išli aj do hosťovskej izby kde Jessi bývala momentálne. Jeden pán zostal s nami dole na gauči a stále s niekým volal. Ďalšia časť ľudí išla prehľadať okolie. Nenormálne som sa o Jessi bál.Všetci sme čakali na mobiloch na nejaký telefonát od niekoho kto by nám povedal áno Jessi je tu vedľa mňa a je v poriadku.
V tom mi prišla správa.... a zároveň aj Tinusovi. Mne prišla fotka Jessi ako ju držia za vlasy v nejakej hnusnej miestnosti.... a k tomu správa: Pošlite peniaze inak tieto dve nedopadnú dobre!
Hello❣❣ Prepáčte že dnes tak neskoro ale moc som nestíhala😅😔 čiže naoplátku možno dnes vydám ešte jednu časť.😊😁
A teraz to hlavné.
OMG
3K prečítaní a viac ako 300 votov?????? ❣❣Vy si zo mňa strieľate?? Veď to je neuveriteľné😢😢💙💙 strašne moc vám ďakujem pre mňa je to zázrak. Za to sa vám nedokážem ani odvďačiť.
A áno ten trápny pocit keď len tak sedíte a zrazu začnete pišťať ako blázonko lebo ste uvideli to číslo!!😂😂
Ách, ja vás milujem.❤❤
Ďakujem vám strašne moc.
Zanechávajte votes a komentáre ako vždy.🌟⭐🗨💬
🍍Jeg elsker deg🍍
💙36💙
STAI LEGGENDO
Dance for us [M&M]
Fanfiction(Veeeeeľa pravopisných chýb(hlavne čiarky, lebo sme sa ich neučili, keď som toto písala a aj by som to vymazala, ale niektorí ako Eňa by ma zbili lopatou😂🤷♀️) a taktiež veľmi zvláštny dej) ~~~~Kysse for kyss~~~~ JA: Som len tanečníčka ON: Nikdy p...