#63

991 54 16
                                    

************************************
O 3 a pol týždňa neskôr
************************************

Gracein pohľad:
Už ubehol skoro mesiac od toho čo je Jessi v kóme. Raz si už dokonca mysleli že sa prebúdza. Ale bol to len planý poplach.

Marcus je v strašných depresiách.. veď aj ja a Tinus ale, Marcus je v dvakrát väčších.

Chodí za ňou do nemocnice dva krát a aj viac krát do dňa. Nosí jej kvety, spieva pesničky a podobne. Dokonca tam niekedy ide aj na tri hodiny, sadne si ku Jessi a skladá pri nej piesne... len že skoro úplne všetky sú príšerne smutné.

Alebo niekedy si len tak sadne
a rozpráva jej ich spoločné zážitky. ....
Z nás všetkých to znáša najhoršie.

Medzi tým sme chceli natočiť videoklip k tej pesničke čo s nimi Jessi naspievala, lenže Marcus to zamietol. Že ten videoklip neurobíme kým sa Jessi nezobudí. Bolo mi ho strašne ľúto ale, pravdou je že ani ja som nemyslela na to, že by sa už Jessi nezobudila.

Lenže už sa aj všetci doktori čudovali, prečo tam stále chodí a skoro každý sa ho pýtal či sa nechce o tom porozprávať, no Marcus je na to moc tvrdohlavý. Ako ja nehovorím naňho zle.. len jednoducho občas je taký.
                             ****
Marcus bol už od 09:00 rána v nemocnici pri Jessi. Vôbec by ma neprekvapilo, keby že mi povie že tam tajne chodí aj o polnoci.

Práve som si premiešavala cereálie v kuchyni. Na gauči sedel Martinus
a precvičoval si svoj tak či tak dokonalý spev. Pán Kjell niečo robil na laptope.

,,3 a pol týždňa!...." Opakovala som si smutne a stále premiešavala misku s cereáliami. Tinus prerušil svoju rannú ,,rozcvičku,, hlasu a podišiel ku mne aby ma objal zozadu. ,,Aj mne chýba!" Povedal mi a vo vlasoch mi zanechal pusinku. ,,Všetkým nám chýba deti.. ale nemôžete to tak brať.. musíme veriť!" Povedal nám povzbudivo pán Kjell a my sme sa na sekundu usmiali.

,,Asi by sme mali už ísť aj my za ňou!" Povedala som Tinusovi a on len prikývol. Pán Kjell sa usmial
a povedal že môžeme ísť s ním autom. My sme len prikývli.

Ja som si to nasmerovala ku vchodovým dverám, začala som si obúvať topánky a cez seba som prehodila moju bomberu. Martinus ma následoval a hodil na seba svoju adidas mikinu.

Stáli sme vonku pred dverami od nášho bydielka. Pán Kjell si zobral kľúče od auta a už si to mieril k nám, keď v tom zrazu zazvonil telefón. Pán Kjell si vybral mobil z vrecka
a zodvihol. ,,Dobrý tu Kjell Gunnarsen ako pomôžem...... aha, aha.. počkať čo????.. Hneď sme tam!!!!" Zakričal do telefónu pán Kjell a v momente zamkol dvere.

,,Čo sa deje otec?!" Opýtal sa Martinus a v okamihu nás tlačil von. Rýchlo sme nasadli do auta a pán Kjell rýchlo naštartoval. ,,Čo sa deje otec????" Opýtal sa Martinus otca ktorý mal práve oči nalepené na ceste. ,,Volali z nemocnice, že Jessi sa prebrala!!" Povedal pán Kjell a mne aj Tinusovi sa rozžiaril úsmev.
                              ****
Keď sme dobehli do nemocnice rovno ku dverám Jessiinej izby, uvideli sme tam stácieho Marcusa. Vyzeral veľmi nadšene a po neviem akej dlhej dobe som konečne videla jeho šarmantný úsmev.

Pán Kjell silno objal Marcusa
a pohladil ho za jeho vlasy. ,,Je hore!! Konečne!!" Opakoval Marcus a my sme sa len usmiali. ,,Teraz tam sú doktori a kontrolujú ju.. je to neuveriteľné.. len som tam tak sedel
a rozprával jej a ona zrazu začala niečo rozprávať a potom otvorila oči. Rovno som volal doktorov a potom aj vám zavolala sestrička!" Povedal nám natešený Marcus a nedočkavo čakal kedy nás pustia za ňou.

Po 14 minútach vyšli všetci doktori
a s Jessi zostali sestričky. ,,Môžeme ísť dnu??" Opýtal sa Marcus jedného vychádzajúceho doktora. ,,Áno.. ale po jednom.. slečna nesmie zažiť moc veľký šok!" Odpovedal mu a Marcus sa otočil na nás. ,,Môžem ísť ja prvý?!" Opýtal sa nás a my sme všetci naraz prikývli. Je jasné že z nás troch ju potreboval počuť najviac on.

On sa len usmial a vošiel do izby.
Sadli sme si do čakárne vedľa jej izby a čakali kedy Marcus výde.

Zapla som telefón aby som skontrolovala čas, no v tom momente sa otvorili dvere od Jessiinej izby. Marcus vyšiel a na tvári mal horúce slzy. ,,Čo sa deje Mac??!!" Opýtal sa ho Tinus a Marcus vyzeral, že sa každú sekundu zosype na zem. ,,Ona si ma nepamätá!!" Vykríkol na chodbu
a začal strašne vzlikať. ,,Č-Čože?!" Opýtal sa ho Tinus a postavil sa so slzami aby mohol brata objať.

Marcusa strašne triaslo a ja som začala plakať tiež. Postavila som sa
a pridala sa do ich spoločného objatia a hneď za mnou sa pridal aj pán Kjell. ,,Si si istý??" Opýtal sa pán Kjell Marcusa a on ledva prikývol. Plakal tak strašne že ho celého triaslo.

Všimla si nás jedna sestrička a tá sa pýtala že čo nám je. Nejak so záchvatmi sĺz som jej to vysvetlila.

Hello❣❣ Mne je tak smutne z tejto časti😢😓 prepáčte že tak depresívny koniec tejto knihy, ale inak sa nedalo. Nebojte sa❣❣ Všetko dopadne dobre.

A ďakujem za prekonanie 700 votov🌟⭐💙💙 ste najlepší❤❤ ĎAKUJEM VÁM STRAŠNE MOC MOC MOC MOC.

Zanechávajte komentáre💬💌
a votíky.🌟⭐

Je tu otázka na ktorej záleží pokračovanie tejto knihy.





























Ktorá obálka sa vám páči viac?

1.

2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2.

Zahlasujte do komentára ktorá obálka sa vám páči viac

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Zahlasujte do komentára ktorá obálka sa vám páči viac. Samozrejme že obidve mám oď najsamlepšej obálkaristke😂😂 (ak také slovo existuje) infinitum11.💙❤ DANKE SCHÖN!!

A ľudia kým tu nebude aspoň 10 hlasov nová kniha nevíde.

🍍Jeg elsker deg🍍
💙36💙

Dance for us [M&M]Where stories live. Discover now