#58

806 52 1
                                    

Marcusov pohľad:
Otec vybavil celkom slušné ubytovanie. .... Všetko je tak ťažké.. strašne sa bojím o Jessicu. Už prešiel deň čo je v nemocnici na prístrojoch. Pripadá mi to ako keby bola v kóme už mesiace.

Sedel som na kraji posteli vo svojej izbe.. včera pred večerom dorazila aj Grace z výsluchu. Neviem čo jej je ale je nejaká bez nálady.. vlastne sa jej ani nedivím.. mne je úplne rovnako. Tinus je na tom tiež biedne.. a otec stále vybavuje telefonáty. Popravde to tu vyzerá ako v peknom blázinici.

,,Idem za Jessi!" Povedal som
a postavil som sa z postele. ,,Marcus zase? Veď sme tam boli pred hodinou!" Povedal mi beznádejne Martinus a ja som len pokrivil ramenom. ,,Možno je už hore!" Odvrkol som a začal som si obliekať bundu. ,,Marcus!! Keby že je hore, tak nám hneď zavolajú to mi môžeš veriť!" Odpovedal mi rázne brat.

,,A-Ale čo keď zabudli?!" Pýtal som sa zlostne brata a z očí mi zase začali tiecť slzy. ,,Marcus.. nezabudli!" Povedal mi a aj jemu vyšla slza z oka. Hodil som sa mu do bratského objatia.

Po chvíľke vyšla Grace z jej izby.. áno zobudila sa až teraz lebo večer keď prišla bola veľmi unavená a zničená. ,,Ahoj!" Pozdravil som ju
a zase som sa zaboril do brata. Ten mi však naznačil aby som sa otočil.

Nedalo mi to tak som sa odtrhol od jeho ramena a pozrel som sa na Grace. Vyzerala veľmi zle.. veľmi smutne a depresívne. Hodila sa nám obidvom do objatia a začala plakať s nami. Cítil som sa biedne. Chcel som aby sa moja kamarátka a brat cítili aspoň trochu lepšie ako ja.. ale nedokázal som rozveseliť ani sám seba.

,,Idem za ňou!!" Povedal som a zase som vstal z postele. ,,Dojdem za tebou.. len sa nejak dám dokopy!" Povedala Grace a pozrela sa na seba. ,,Ja ťa tu počkám Grace
a pôjdeme spolu.. ty Marcus choď s otcom!" Povedal mi brat a ja som len prikývol.

Na hlavu som si nasadil šiltovku
a s otcom sme sa vybrali do nemocnice.

Gracein pohľad:
Vstala som pomerne skoro.. avšak keď som sa chcela postaviť.. niečo ma ťahalo dole.. a nie ľudia, nebola to len gravitácia.... proste chalan do ktorého sa zamilujete, je vlastne teplý a vaša najlepšia kamarátka je na prístrojoch a ani nevedia či sa preberie....

Vždy keď som chcela vstať do očí sa mi začali hrnúť slzy.. bolelo to.. nedokázala som to.. no potom som počula hlasnejšie hlasy. Bol to Marcus s Martinusom. ,,A-Ale čo keď zabudli?!" Pýtal sa Marcusov vydesený hlas Tinusa. A on mu tiež smutne odpovedal: ,,Marcus.. nezabudli!" Tie slová ma drtili, ale nemohla som predsa dopustiť aby sa trápili aj oni. Tak som vyšla z izby ku nim.
                              ****
Marcus s pánom Kjellom odišli dverami a ja som zostala sama s Tinusom. Tiež som chcela ísť za Jessi, ale nebola som ešte prezlečená
a vyzerala som príšerne.

Postavila som sa z postele na ktorej som sedela vedľa Martinusa a mierila som si to rovno do mojej izby. ,,Budem ťa čakať!" Povedal mi Tinus keď som zatvárala dvere od izby a ja som sa naňho slabo usmiala. ....
                               ****
Urobila som si rannú rutinu.. bolo to ťažké lebo som nie raz pritom vyronila slzy.. ale zvládla som to. Otvorila som dvere a Tinus sedel stále na posteli. Skoro ako keby že sa za ten čas ani nepohol.

Hodila som sa vedľa neho a zničene sa naňho pozrela. ,,Grace?.. Čo sa stalo?" Opýtal sa ma a ja som nechápavo pozerala. ,,No veď Jessi je v nemocnici!!" Povedala som mu
a rukou som si zakryla oči aby nevidel tie horúce slzy čo mi začali stekať po tvári.

,,Ale.. ja som nemyslel len toto!" Povedal mi, zdvihol pohľad na mňa
a ztiahol mi ruky z mojej mokrej tváre. Utrel mi slzy a stiskol ma v objatí. ,,J-Ja..!" Snažila som sa vydať zo seba slová, ale slzy ma nepúšťali. ,,Ty?.." Povedal
a pozrel sa tými jeho hnedými kryštálikmi na mňa.

Hello❣❣ 657 slov😅😁 Snažila som sa. Ľudia mrzí ma že som nepísala už trošku dlhšie ale nemám moc času.. škola a atď. .. a iné problémy😅😔 ale no čo už.. dúfam že to chápete.

Chcem vám poďakovať že tu ste.. a že sme spolu prekonali 6K prečítaní.. jednoducho ĎAKUJEM.. veľmi si to cením❤💙 je to krásne. Strašne moc vás milujem.😙🇸🇰 Ďakujem ešte raz.

A ak chcete venovanie alebo písať si tak kľudne napíšte.. veď viete že mňa to len poteší.😊💙

Zanechávajte votes🌟⭐
a komentíky.💬💌

🍍Jeg elsker deg🍍
💙36💙

Dance for us [M&M]Where stories live. Discover now