,,Čo? Ako to myslíš?" Opýtala som sa ho a on bol stále v šoku. ,,Ty to asi neregistruješ keď rozprávaš, ale na tých nahrávkach znieš úplne odlišne!"
Povedal mi a ja som sa usmiala
a zároveň aj tak divne zaksichtila.,,To je zlé alebo dobré?" Opýtala som sa ich a oni boli stále ,,očarení,,. ,,Ty sa ešte pýtaš?? Veď máš prenádherný hlas!" Povedal Marcus a ešte raz spustil nahrávku ako som spievala OFA.
,,Č-Čože???? To myslíte vážne?" Opýtala som sa ich a ruky sa mi začali jemne triasť. ,,Si okej?" Opýtal sa ma Tinus no ja som sa stále bez slova triasla. Marcus ma chytil za ruky
a pozrel sa mi do očí. ,,Vpohode?" Opýtal sa ma a usmial sa mi do očí.Tým hnedým bonbónom som nemohla odolať.. ale v prítomnosti Tinusa som musela. ,,Hej.." Odpovedala som a usmiala sa najprv na Marcusa a potom na Tinusa.
,,Vyskúšajme to nahrať aj s tebou.. tú novú pesničku!" Povedal Marcus
a Tinus sa len usmial. ,,Aspoň budeš v cviku keď nemôžeš zatiaľ tancovať." Odpovedal Tinus a zobral si papier s textom. ,,Tak poďme na to!!" Povedal
a vrhol sa k mikrofónu.
****
,,No poďte si to vypočuť!" Povedal Marcus keď to nejak doupravil
aby nám to pustil. ....,,Wau!" Povedal sám Marcus keď sme si to pustili a úplne všetci traja onemeli. ,,To.... je.... mega!" Povedal Tinus a spadla mu sánka.
,,Ste si istý že to je môj hlas??!!" Opýtala som sa ich a oni sa naraz pozreli na mňa a ťapli ma obidvaja po ramene.. každý z inej strany, naraz sme sa začali všetci traja smiať.
,,Musíme to pustiť otcovi!" Vyhŕkol Tinus a už sa rútil hore schodmi po pána Kjella.
****
,,No pochváľte sa!" Povedal keď už stál aj s Tinusom, s nami pred počítačom. Marcus spustil tlačidlo prahrať. ....................... Po prehraní pesničky sa pán Kjell chytil za bradu. Najprv sa pozrel na svoju pravicu kde stál Tinus a potom na jeho ľavicu kde som sedela ja s Marcusom. Mal dosť vážny výraz a mňa prepadla panika. .. Čo keď sa mu zdalo že môj hlas znie príšerne. .... Počkala som si teda na jeho oficiálny verdikt.,,To si spievala ty Jessica?" Opýtal sa ma a rukou si ťahal ,,bradku,,. ,,Á-Áno!" Povedala som aj keď som sa trošku zakoktala. Pán Kjell sa uškrnul. ,,Znie to úžasne banda!" Povedal a buchol Martinusa po chrbte.
,,Vážne sa vám to páči?" Opýtala som sa a už som žiarila ako slniečko. ,,Znieš prenádherne,.. neviem či to je tou vašou zamiloavnosťou alebo to že si stratila hlas." Povedal pán Kjell a ja som na mieste stuhla, nápodobne aj Marcus.
,,Akou zamilovanosťou?" Opýtal sa Tinus a nechápavo sa pozeral na nás troch. Pánovi Kjellovi poskočilo obočie a došla mu vec ktorú urobil. Marcus si položil čelo do svojej ruky
a čakal čo sa bude diať. ,,Už sa z toho nevyvlečiete!" Povedal Tinus
a prekrížil si ruky na hrudi.Hello❣❣ Tak nejak som to tu napísala.😂😂 Dúfam že sa vám to páči a zanechajte nejaký ten komentík alebo votík.😅😂
Snažila som sa vymyslieť nejakú tú zápletku ale nemyslí mi to.
Ešte zajtra je zase škola čiže😅😐 testy go😂😂 držte mi palce.🍍Jeg elsker deg🍍
💙36💙
أنت تقرأ
Dance for us [M&M]
أدب الهواة(Veeeeeľa pravopisných chýb(hlavne čiarky, lebo sme sa ich neučili, keď som toto písala a aj by som to vymazala, ale niektorí ako Eňa by ma zbili lopatou😂🤷♀️) a taktiež veľmi zvláštny dej) ~~~~Kysse for kyss~~~~ JA: Som len tanečníčka ON: Nikdy p...