#22

996 57 2
                                    

Chvíľu sme čakali a potom nás zobrali dnu. Ja a pán Kjell sme sedeli na boku
a chalani ako inak, pred kamerami.
Nebolo to na živo ani nič také, len video do správ a atď. Po minúte začali interview.

Moderátor: Dobrý deň ja som James
a dnes tu som s hosťami, dvojčatami Marcusom a Martinusom.

M&M: Ahojte!

Moderátor: Takže dnes by som rád s vami hovoril o albume Moments
a celkovo o Moments tour.

Tinus: Oh, okej

Moderátor: Čiže, v čom sa líši album Moments od ostatných?

Mac: Celý tento album je lepší ako tie predošlé, chcem tým povedať že sme v ňom už taký vyspelejší a sú tam lepšie prvky tanca a máme už viac fanúšikov a aj koncertov.

Tinus: Čiže všetkého je viac.

Moderátor: Takže to bolo celkovo aj náročnejšie, skladať pesničky
a vystupovať pred väčším publikom?

Mac: So skladaním pesničiek nemávame problém no je pravda že tam bola trošku väčšia tréma pred tým publikom.

Tinus: Hlavne u mňa.

Moderátor: Počul som že ste zavítali prvý krát do Česka a na Slovensko. Aké boli vaše pocity z tamadiaľ.

Tinus: Teraz ja Marcus (zastavil som ho keď sa nadychoval aby zase odpovedal), v Česku bolo úžasne, všetci českí MMeri boli strašne milí
a stretli sme sa s viacerými ľuďmi.
A na Slovensku....nečakali sme že to bude tak veľkolepé, hlavne v Košiciach sa mne osobne veľmi páčilo a istý čas sme aj strávili v Tatrách kde bolo prenádherne.

Moderátor: A kam by ste sa vrátili radšej SK alebo CZ?

Mac: Obidve krajiny si sú veľmi podobné a máme tam úžasných milujúcich fanúšikov, takže ja by som sa vrátil do obidvoch.

Tinus: Ja by som rád zase zašiel do Tatier a rád by som si lepšie prezrel niektoré miesta v Česku. Čiže nápodobne to mám nerozhodne, ale rád by som si pozrel ešte nejaké slovenské tradičné tance.

Nad Tinusovou odpoveďou som sa usmiala. Som rada že sa im v mojej rodnej krajine páčilo.

Moderátor: Výborne.. ešte sa musím spýtať, prečo ste len tak odrazu predĺžili Moments tour aby ste zavítali na Slovensko?

Usmiala som sa na chlapcov a oni sa na mňa naraz uškerili.

Mac: Ó, no to bolo tak že naša jedna tanečníčka musela opustiť náš tím
a zháňali sme náhradu. Tak sme zašli na jedno otvorené vystúpenie najlepšieho tanečného gymnázia v Anglicku
a tam sme si vybrali novú tanečníčku.

Tinus: A aby aj ona zažila koncert tak sme predĺžili Moments tour.... a keďže slovenskí MMeri strašne naliehali, zavítali sme ku nim.

Mac: A keďže ona je Slovenka, tak sme si vybavili predĺžený pobyt a rovno aj dva koncerty.

Moderátor: To je úžasné! Je tu aj dnes s vami?

Obidvaja v momente ukázali na mňa a ja som chytila jemnú červeň.
Pán Kjell ma posunul dopredu
a nejaký pán mi položil stoličku medzi Maca a Tinusa.

Moderátor: Vaše meno?

M&M: Jessica!!

Povedali obidvaja dvojhlasne a ja som sa zasmiala.

Moderátor: Takže Jessica, ako si zatiaľ užívate prácu v M&M tíme?

Jessica: Mne sa to veľmi páči, lebo robím čo ma baví a to je tanec a ešte som aj s dobrými kamarátmi.

Moderátor sa usmial a chalani tiež.

Moderátor: A ešte chlapci, na základe otázok MMeriek sa musím spýtať či ste počas Moments tour našli nejakú tu lásku.

Martinus sa uškrnul na Maca ale len tak nenápadne aby si to nevšimli. Nechcela by som si ani predstavovať čo by nastalo keby prezradil svoju storku aj tomuto pánovi.

Tinus: Nie, teda aspoň ja stále hľadám to správne roztomilé dievča

Moderátor: A čo ty Marcus?
(Tú istú vetu zopakoval aj Tinus)

Marcus sa pozrel na mňa a asi nevedel či to má povedať alebo nie. Nevyzeral nervózne, ale viem že bol.

Mac: No, nechcem aby vypukla nejaká ,,vojna MMeriek,, ale asi som zaľúbený do jednej MMerky.

.... Ok kus ma vytočil, nič lepšie si vymyslieť nemohol? Tinus sa uškŕňal na brata a pán Kjell len s obdivom pozeral.

Bu bu bu bu😂😂 Ahojte❣❣ nová časť je here. Píšte komenty
a zanechávajte voty💙💙. Ďakujem.
Jeg elsker deg.
                                36

Dance for us [M&M]Where stories live. Discover now