Jessiin pohľad:
Martinus mi včera doniesol mobil za čo som mu bola veľmi moc vďačná lebo som si mohla písať s Macom.Používateľ My bryndzoman😂😍 vám poslal fotku:
My bryndzoman😂😍: Čakáme ťa doma mojko❤❤
Me: Jój aký ste cute😍😍 už chcem byť doma.. a rozprávať
My bryndzoman😂😍: Neboj ty budeš rozprávať tak dokonalo ako nikdy pred tým a o týždeň tu bude už aj Grace čiže neboj😘❤
Me: Ľúbim ťa najviac a strašne moc ďakujem za ten song je dokonalý❤😍 tak ako ty😚😢
Me: Ách už chcem rozprávať aby som si ho zaspievala s tebou❤❤
My bryndzoman😂😍: Ty sa ničoho neboj😔💙 len pekne mysli na medveďa ako mu je doma smutno
a že sa na teba veľmi teší.... aj keď ja viac❤❤
Me: Milujem ťa❤❤ musím ísť.. čaká ma ďalšia kontrola
My bryndzoman😂😍: Aj ja teba❤❤ a dávaj pozor❣❣Vypla som mobil a do mojej izby, presne v ten moment vošli doktory. ,,Dobré ránko, ako sa máte slečna?" Opýtal sa ma jeden z nich
a začal vyberať stetoskop. Len som sa usmiala keďže mi stále nešlo moc rozprávať. Doktory trošku zosmutneli a jeden z nich ma začal počúvať.,,Dýchanie už skoro úplne čisté! Ešte vám sestrička prečistí infúziu a zajtra Vás z nej už asi odpojíme!" Povedal mi doktor a ja som sa usmiala. ,,Ešte vezmeme výter z hrdla a pošleme ho na testy!" Povedal sestričke a zároveň aj mne a spolu s ostatnými doktormi sa rozlúčili so mnou a všetci okrem sestričky išli preč.
Sestrička mi prečistila hadičku v mojej ruke, premerala teplotu
a aj zvyšok toho čo jej doktory prikázali.,,Teraz si chvíľku odpočinte.. žiaden telefón ani nič, jasné?! Opýtala sa ma a ja som jej prikývla.
V rádiu som započula známy hlas. Bol to ten moderátor s ktorým robili chalani.. aj ja.. rozhovor. Dokonca to bol presne ten náš rozhovor. (😂😂??) Nechápala som prečo ho púšťajú zase keďže už išiel nedávno.. ale vtedy som si ho nevypočula, čiže.. sadla som si
a natiahla som sa po ovladači od rádia
a nastavila vyššiu hlasitosť.,,Takže Jessica, ako si zatiaľ užívate prácu v M&M tíme?"
,,Mne sa to veľmi páči, lebo robím čo ma baví a to je tanec a ešte som aj s dobrými kamarátmi."Bol to môj hlas. .... Strašne mi chýba, môj hlas.. chcem zase rozprávať ako predtým.
Do očí sa mi hrnuli slzy a začala som plakať. Prepadala ma myšlienka.. žeby som už nikdy neprehovorila. No započula som zvyšok rozhovoru.
,,No, nechcem aby vypukla nejaká ,,vojna MMeriek,, ale asi som zaľúbený do jednej MMerky."
Bol to Marcus a ten jeho pokus naznačiť ľuďom že sme spolu. Je tak milý.
No ako som tak počúvala to interview so slzami v očiach.. začala sa mi motať hlava tak som si radšej ľahla. Keď sa ten rozhovor skončil.. pustili pesničku a ešte pred tým povedali. ,,Chcete byť aj vy First Kiss??"
Do očí sa mi hrnulo plno ďalších sĺz.... keby že už nikdy neprehovorím.. ani First Kiss by som už nemohla byť. Hovorila som si a strašne som plakala. Potom si len v hlave premietala Marcusove slová.
,,Nezabudni.... voice can not divide us!!" Strašne som chcela niečo povedať. Bolo vo mne toľko smútku že to bol až hnev.
Z rádia sa po pesničke opäť ozvalo. ,,Budete práve Vy First Kiss na koncerte Marcusa a Martinusa?"
,,A....Án.... Áno!" Vykríkla som a v očiach mala ešte viac sĺz. ,,J-Ja s-som Fi-First Ki-Ki-Kiss!" Začala som kričať a v zápetí bola v izbe sestrička.Hei❣❣ Ľudkovia.. patrí vám moja veľká vďaka za 30. miesto vo fanfikcii😀😄 úplne skáčem radosťou.. ste neuveriteľný.
Hádam spolu dostaneme Marcusa
a Martinusa na Slovensko🇸🇰🇳🇴 keď už sa píše o nich toľko veľa fanfiction.Ⓜ️Ⓜ️Jeg elsker deg❤❤
💙36💙
YOU ARE READING
Dance for us [M&M]
Fanfiction(Veeeeeľa pravopisných chýb(hlavne čiarky, lebo sme sa ich neučili, keď som toto písala a aj by som to vymazala, ale niektorí ako Eňa by ma zbili lopatou😂🤷♀️) a taktiež veľmi zvláštny dej) ~~~~Kysse for kyss~~~~ JA: Som len tanečníčka ON: Nikdy p...