#29

914 50 0
                                    

Marcusov pohľad:
Do izby vošla sestrička a v ruke mala teplomere. ,,Dovolíte pane?" Opýtala sa ma a ukázala na miesto vedľa Jessici kde som stál. ,,Jasné nech sa páči." Pustil som ju na moje miesto a pritom sa usmieval na Jessicu.

,,Odmerám vám teplotu a podľa toho zavolám doktora." Povedala sestrička Jessice a podala jej teplomer. Digitálnym teplomerom jej zatiaľ premerala čelo. ,,38,7° .. podľa tohto teplomeru vám o dosť klesla teplota." Jessica sa usmiala na mňa a ja na ňu. Zostávalo zistiť ako bude ukazovať ortuťový.

,,Môžte mi ho už podať!" Povedala sestrička a Jessi vytiahla z podruky teplomer. ,,38,0°! Teplota vám krásne klesla, pôjdem teda po doktora, dobre?!" Povedala sestrička keď vychádzala a Jessi len prikývla.

Podišiel som naspäť ku nej a chytil ju za ruku. ,,Takže sa ti páči tá pesnička čo som ti zložil?" Opýtal som sa jej. ,,Hhhh....-hhhh." Snažila sa povedať a ja som ju pohladkal. ,,Nenamáhaj sa.. verím že sa ti páčila." Povedal som a ona prikývla.

Vo chvíli vošiel do izby doktor a za ním sestrička. Pustil som ruku tej najkrajšej dievčiny a podišiel dozadu ku stoličke aby som doktorovi a sestričke nezavadzal. ,,Takže dobrý slečna, cítite sa už lepšie?" Opýtal sa jej doktor a ukázal aby otvorila ústa nech jej ich prezrie. Jessica len prikývla. ,,Dobre, tam nenastala zmena." Konštatoval doktor a nahmatal jej uzliny na krku.

,,Ešte by som si vás rád popočúval." Povedal doktor a naznačil jej aby si dala dole tričko. Začala si ho dávať dole, ale asi v polovici Jessica prehodila pohľad od tváre doktora na tú moju a usmiala sa. Doktor sa obzrel s ňou. ,,Ó pane, mohli by ste na chvíľku výsť von prosím?!" Povedal mi  a mne až potom došlo čo sa malo diať. ,,Jasné, jasné pardon." Povedal som a vyšiel som z dverí.

.... Po pár minútach vyšiel doktor
a usmieval sa. ,,Je na tom o dosť lepšie, dýchanie má čistejšie, čiže ak pôjde všetko tak ako má za dva dni by sme ju mali prepustiť do domácej liečby." Povedal doktor a mne začal stúpať úsmev do tváre. ,,Môžte sa s ňou ísť ešte rozlúčiť!" Povedal mi doktor lebo si asi všimol že otec už plánoval ísť domov. Len som prikývol a vošiel som za Jessi.

,,Za dva dni ťa už asi pustia BAE!" Vyhŕkol som naňu a ona sa usmievala. Mám rád jej úsmev a ešte som si ho nikdy necenil viac. Podišiel som ku jej posteli, zdvihol jej ruku
a dal jej naňu pusu. Ona sa začervenala a jemne pochychotala. ,,Musím ísť domov." Povedal som jej a usmial sa naňu. ,,Pá láska a nezabudni.... voice can not divide us." Povedal som jej dal jej pusu na líčko, zamával jej a dverami odišiel.

Na chodbe už stál aj Tinus.. došiel až teraz.. ale chcel Jessicu vidieť a doniesol jej aj mobil čiže hneď za mnou nabehol dovnútra.
Chvíľu sa s ňou Tinus rozprával.. teda, on rozprával jej.... Jessi mala stále problém s hlasom.

Keď vyšiel už aj Tinus pobrali sme sa s  otcom domov.

Hello❣❣ Zdravím pozemšťanov, prichádzam z planéty M&M.😂😂
                ❣Jeg elsker deg❣
No takže ľudkovia nová časť je here
a každý vote⭐🌟 aj komentár💬🗨 ma vždy potešia.
Vaša 💙36💙

Dance for us [M&M]Where stories live. Discover now