BÖLÜM 14

2.8K 352 120
                                    

Sanki on saniyeliğine salonda hayat tamamıyla durmuş gibiydi. Hiçbirimiz nefes almıyorduk ve muhtemelen buna pizzacı da dahildi.

" Nee!" diye haykırdım yüksek sesle. Benden sonra Rachel ve Richard da aynı şekilde bağırdı. Salonda bir çeşit eko oluşmuş gibiydi. Bir tek hızlı ve öfkeli pizzacının tepkisi farklı olmuştu. Bir yandan çılgın gibi alkışlıyor bir yandan da " Bravoo!" diye bağırıyordu. Gözlerinden akan iki damla yaşı elinin tersiyle silerek " Kesinlikle A alırsınız. Mükemmel oynadınız. Tek kelimeyle harika!"

"Nasıl olur?" diye kekeledim. Richard ve Rachel de hala benim gibi şoktaydılar ve duyduklarına inanamıyorlardı. Bu arada pizzacı çocuk tiyatronun ikinci bölümünün başladığını sanarak mutlu olmuştu.

"Olanları hemen algılayamamanız çok normal Prenses, ama gerçekler böyle."

"Paldor, şu sizli bizli konuşma şeklinden kurtulabilir miyiz lütfen? Maya yeterli. Bu arada umarım Maya gerçek adımdır. Ayrıca, neden bu zamana kadar hiçbir şey fark etmedim? Ya ailem, annem ve babam? Gerçekte onların çocuğu değilim bu durumda, evlatlık olarak mı aldılar beni?"

"Fark ettin aslında ama bir anlam yükleyemedin doğal olarak." diye cevap verdi Paldor. "Seçilmişler ve Kral Zoron, yani baban, gönderilmen için en uygun gezegenin dünya olduğuna karar verdiler. Bunun birinci nedeni atmosferinin yaşam şartlarımıza uygun olması, diğer nedeni ise burada yaşayan insan ırkının, beyin yapısının basitliği nedeniyle çok kolay kontrol edilebilir olmasıydı."

"Bize gerizekalı dedi sanırım." dedi Rachel, Richard'a dönerek.

"Coldor ırkı, beyin güçlerini kullanarak karşısındakinin algısını kısa veya uzun süreliğine değiştirebilir Maya. İstediğimiz canlıya - tabi normal seviyede bir beyni olan -kurguladığımız herhangi bir hayatı yaşatabiliriz. Yaşanılan ya da yaşanılacak olaylara istediğimiz şekilde yön verebiliriz. Bu nedenle Neria'daki diğer gezegenler biz Coldor'lulara KADER YAZICI derler. Annen ve babana da aynı işlemi uyguladık. Bu nedenle seni biyolojik kızları olarak biliyorlar. Bizim yazdığımız senaryoyu, bizim istediğimiz sahneleri oynuyorlar yıllardır. İyi insanlardı, çocukları olmuyordu, eğitimlilerdi, hemen hemen aradığımız bütün şartları sağlıyorlardı kısaca. Bu nedenle ailen olarak seçildiler."

"Diğer soruna gelecek olursak, bazı şeylerin farkına vardın aslında, ama anlam yükleyemedin dediğim gibi. Senin geceleri gördüğün o ziyaretçiler aslında gerçekti.

"Leander.." dedim fısıltıyla.

"Evet, Leander de geldi. Ama onun statüsü diğerlerinden farklı tabii. Görevli olan diğerleri, seni kontrol etmek için Coldor'dan düzenli periyotlarla geliyorlardı. Normalde onları görmemen gerekiyordu ama sen büyüdükçe beynin o kadar hızlı güçleniyordu ki onların oluşturmaya çalıştığı algı, senin beynini kontrol edebilmek için yetersiz gelmeye başladı. Bir de tabi senin fark edebildiğin ziyaretçilerden sadece birkaçıydı."

"Peki, bu kadar ziyaretçisi olduysa Maya'nın, gizliliği nasıl sağlanabildi?" diye sordu Rachel.

"Bütün ziyaretçilerin beyinleri, dünyaya gelirken ve dönüşte, Kral Zoron tarafından kontrol ediliyordu tabii ki. Bir çeşit kısmi hafıza temizliği gibi düşünün bunu. Dolayısıyla ziyaretçiler görevini tamamladıktan sonra bu görev ile ilgili en ufak bir ayrıntıyı dahi hatırlayamaz hale geliyordu."

"Arkadaşlar, araya giriş yapabilir miyim kısacık?" dedi Richard kibarca ve devam etti: "Rachel senden rica etsem şu mutfak çekmecelerini biraz karıştırabilir misin? Annemler mutlaka yiyecek bir şeyler sıkıştırmıştır kurabiye falan. Öleceğim açlıktan." dedi. Sonra pizzacıya dönerek "Dua etmeye başla istersen, yiyecek bir şeyler yoksa seni yerim yavru ceylan."

KADER YAZICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin