"Look, I don't wanna hurt you, but I will.."Yine aynı sıkıcı replikler gene o sıkıcı tiyatro ve saçma konu.
İki gencin acıklı ama mutlu sonlu klasik hikayesi.."Keselim!"
Öğretmenin sesiyle herkes durdu. Miccha elindeki kağıdı yere atınca herkes ona döndü. Öğretmen de dahil.
Miccha bir süreliğine öğretmene baktı ve sakin bir ses tonuyla konuştu.
"Elimden kaydı."
Elinden kaymamıştı bunu herkes biliyordu öğretmen de dahil fakat öğretmenin umursama süresi saniye bile sürmedi, makyajını yapmak için çantasını açıp bir köşeye geçti.
Miccha yerden kağıdı aldı ve söylene söylene yanıma geldi.
"Niye burada bu boktan şeyi yapıyorsam.."
Babetlerimi çıkarırken konuştum bende.
"Yarışmaya isteyerek katılmadın mı, burda olmak senin seçimindi?"
Miccha sert bir tavırla bana baktı. Ve yanıma oturacakken vazgeçip karşıma geçti.
"Bu seni ilgilendirmez Minah."
Yanımdan ayrıldığında öylece kalmıştım. İnsanca birşey soruyordum niye böyle davranmıştı?
Sinirle soludum. Bu sabah herkes tersinden kalkmıştı sanırım..
"Aptal..."
Sessizce söylediğimi sanıyordum fakat biri duymuştu sanırım. Üstelik hiç duymaması gereken kişiydi bu."İnsanların arkasından sinirle öldürecek gibi bakıp laf atmak yerine onların karşısına geçip kavga edebilirsin."
Yanıma oturdu ve ayakkabısının bağcığını bağlamaya başladı. Ben de bana bakmayan yüzüne bakarak konuştum.
"Ben ona demedim."
Jungkook alay edercesine kafasını tamam anlamında salladı, daha da sinirim bozuldu.
Bana öğüt vermesinden, ne yapmam gerektiğini söylemesinden bana hakaret etmesinden ve davranışlarıma karışmasından bıkmıştım.
Ve bunu söyleyecektim. Ve hatta o beni yargılayabiliyorsa bende ona kötü tarafını söyleyecektim.
Sabrımı da taşırmıştı, ortalıkta kimse de yoktu. Kendim olacaktım ve içimde biriktirdiklerimi kibar olmayacak şekilde söyleyecektim.
Babetlerimi giyince karşısında dikeldim o da bana baktı.
"İki gün önce bir daha yan yana bile gelmeyelim diyip 2 gündür götümün dibinden ayrılmıyorsun, buna iki yüzlülük deniyor sanırım!"
Kollarımı göğsümde birleştirdim. Kavga etmeye hazırdım. Madem bana git insanlarla kavga et diyordu,
başla bakalım Jeon Jungkook.Beklediğimin tersine gülümsedi.
Bunu beklemiyordum işte. Ayağa kalktı ve bana baktı.Sonrasında yanımdan geçip gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tale°JJK
Fanfic"Evet, otobüsü kaçırdık" ........ -TAMAMLANDI [HAYRANKURGU #4] [#2 Fanfiction] [#17 Jungkook] [#1 Kook] [#1 LOVESTORY] [#6 Got7] 🥂 ~JJK&