Tale'11

12.9K 735 587
                                    


"Aptal kadın ölüm döşeğindeyken bile masraf çıkarıyor!"

"Bu durumda birşey yapamazsın dostum."

"O kadar emin olma, öldüğü zaman babamla Avrupa'ya gideceğiz ve bu boktan yere bir daha dönmeyeceğiz."

Su sesleri kesildiği an kimsenin olmadığı sandıkları tuvalet kapısı açıldı. İçinden çıkan kişi sırıtarak onlara doğru yaklaşıyordu. Suyu açtı ve ellerini yıkamaya başladı. İki çocuk birbirlerine baktı ve sonra ne yapacaklarını bilmez bir şekilde bekledi.

"Demek babanla Avrupa'ya gideceksiniz?"

Musluğu sıktı ve sonra eline peçeteyi alıp kuruladı. Karşısındaki çocuk sonraki diyeceklerini bekliyordu.

"Etkilendim doğrusu babanın seninle Avrupa'ya gelmek için zaman ayırabileceğine.."

İşte şimdi karşı taraf sinirlenmişti. Konuştu kahverengi saçlı olan çocuk.

"İstersen seni daha farklı bir şekilde etkileyebilirim mesela en güzelinden deli hastanesine tekrar yatırılmak ister misin Mark?"

Kahverengi saçlı çocuk bunu onu kızdırmak için söylese de
karşısındaki sarı saçlı çocuk bir belirti göstermedi aksine sakin bir şekilde ellerini cebine koyarak konuştu.

"Ne yapacaksın babacığına gidip bunun içinde yalvaracak mısın Tae Tae?"

Ona böyle seslenilmesinden nefret ediyordu. Mark'tan da nefret ediyordu. Yumruğunu sıktı. Bir adım yaklaştı ve sinirle konuştu.

"Şu an kimin kime yalvaracağını görelim mi kaçık?"

Mark büyük bir kahkaha kopardı. Gülmesi ortamı daha da germişti. Kapıdaki diğer iki çocuk Taehyung'a baktı.

"Çok komiksin Tae Tae."

Hala ne bekliyordu ki zaten. Tae yumruğunu hızlıca Mark'ın yüzüne indirdi. Yanındaki arkadaşı Mark'ın kollarını tuttu. Ama pekte ihtiyacı yoktu Mark zaten karşılık vermiyordu veya bir direnme göstermiyordu. Aksine gülüp duruyordu.

Tekrar tekrar yüzüne yumruk geçirdi. Yakasından tutup tuvaletten dışarı çıkardığında yere hızlıca attı. Mark sersemlemişti. Üstündeki çocuk ise sinirliydi hem de her zamankinden daha da çok.

Kafasını yukarıya kaldırdığında gözleri tanıdık birine denk gelmişti. Yavaşça ayağa kalktı ve birkaç dakika ona baktı. Şaşkın ve kızgın yüzüne. Gözlerinden alev çıkıyordu resmen. Taehyung karşısındaki kişiye uzun bir süre baktı. Sonra tekrar gözlerini yere eğdi ve daha sakince konuştu.

"Bu kadar yeter, dağılın."

Kalabalık arasından sıyrılırken ona tüm nefretiyle bakan mavi saçlı çocuğun yanından geçip gitti.

Bir zamanlar aynısını yaşamış ve tekrar yaşaması her an mümkün olan bu çocukla uzun bir geçmişleri vardı çünkü.

"Ne demek malları yanlış yere gönderdiniz!"

"Efendim, çok özür dileriz yeri tekrar söyleyin malların yenisini getirttiririz en kısa zamanda."

Fairy Tale°JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin