Tale'30 final

9.2K 614 1.1K
                                    


"Mirey! Hadi yatma zamanı, annenlere iyi geceler de."

Kız sinirle örtüsünü fırlattı. Kaşlarımı çatıp onun hareketlerini izledim.

"Eğer sonra ne olduğunu anlatmazsan uyumam!"

Göz devirerek ona baktım. Heyecanla bana bakıyordu. Gülümsememek için zor durdum.

O da gülümsedi ve heyecanla eliyle yanına patpatladı.

"hadi lütfen otur anlat! Ben sonununu bilmeden uyuyamam Minah.."

Yanına oturmadan önce kollarımı göğsümde birleştirip ona sorarcasına baktım.

"Minah mı??"

Mirey şaka yaptım dercesine ellerini salladı. "Ablacığım diyecektim. Hadi lütfen anlat!"

Daha fazla yalvartmadan yanına oturdum. Yorganı üstümüze çektim. Ve elimi saçına götürüp kaldığım yerden anlatmaya devam ettim.

"Nerede kalmıştık?"

Düşünür gibi yaptı tatlı suratıyla. Bulduğu an gözleri parladı ve konuştu.

"Pis Baek ile eve dönüyordunuz!"

Ona baktım kafamı eğip ve sordum.
"Hey o benim arkadaşımdı!"

Omuz silkti ve konuştu.
"Bana çok sinsi geldi. Resmen sizi ayırmış pis şeytan!"

Göz devirdim. Olayların Baek ile hiçbir alakası bile yoktu. Ama Mireye ne dersek diyelim düşüncesinden vazgeçiremezdik..

Boğazımı temizledim. Ve anlatmaya başladım.

"Eve döndük.. Buraya, Kore'ye..."

...

"Evim.. Evim güzel evim.."

Kapıyı açtığım an içeriye girip kendimi yatağa atmıştım. Sevinçle gülümsedim ve rahat yatağımda uyumaya karar verdim.

Fakat önce yapmam gereken birşey vardı. Acıkmıştım. Pizza söyleyecektim. Ve sonra bir iş arayacaktım. Ve eski bale kursuma geri dönecek-

Fazla mı hızlı hareket ediyordum? Evet..

Ama heyecanlıydım. Kendi hayatım adına atacağım ilk adımlardı..

Bu yüzden ilk günüm de olsa ilk iş bulmaya çalışacaktım.

Şimdiden başlamam lazımdı.

Mesela ilk uzun uçak yolculuğundan sonra açlıktan ölmemek için pizza söyleyebilirdim?

Telefon numarasını tuşlayıp konuştum. Adresi de verdikten sonra kapatıp İnternete girdim.
Masadaki gazetelere baktım. Kolay olmayacağını biliyordum. Bulana kadar aramam lazımdı.

Önce hangi işe başlayacaktım? Hem bale kursuma yetecek hemde evi geçindirecek paraya ihtiyacım vardı.

Şu anlık sıkışık bir durumda değildim. Ama yine de önlemimi almam lazımdı. Aklıma bir fikir geldi.

"Tabi ya!!!"
Sevinçle ayağa zıpladım.

Eskiden gittiğim bir iş vardı. Cafede çalışıyordum fakat bale kursuma tepiştiği için işten çıktım ve birde babamın vefat ettiği dönemler olduğu için...

Bir arkadaşımın iş yeriydi ve telefon numarasını bir kağıda yazmıştım.
Koşarak odama gittim.

Kapıyı açtım ve içeriye girdim. Odam en son bıraktığım gibiydi.. Annemin cenazesinden sonra geldiğim ve kırıp döktüğüm gibi herşey yerlerdeydi.

Fairy Tale°JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin