"Az önce gözlerini açtı""Sus Jimin"
"Gerçekten açtı numara yapıyo"
"Jimin!"
Gelen seslerle gözlerimi açmaya çalıştım. Bembeyaz olan tavandan sonra karşımdaki insanlara göz gezdirdim.
"Ben dedim dimi açtı diye!"
Etrafıma tekrar tekrar baktım ve tam olarak nerede olduğumu beyaz giyen adamlar sayesinde çözebilmiştim.
"İyi misin Minah?"
Yanı başımda öğretmenim bile vardı.
Ağzımdaki maske yüzünden konuşamadım yada sesim çıkmıyordu çünkü boğazım dahi her yerim ağrıyordu. Kolumu kaldırmaya çalıştığımda serum bağlandığını fark ettim."Sakin ol Minah, iyisin. Siz çıkın çocuklar."
Yanımdaki doktor ağzımdaki maskeyi yavaşça çıkardı. Konuşmak için ağzımı araladım.
"N-ne oldu ?"
Surat ifadesi sanki hayal kırıklığına uğramış gibiydi.
"Bayılmışsın Minah. Açlıktan bayılmışsın. 3 gündür midene hiçbir şey girmemiş kızım."
Biliyordu. Herkes biliyordu. Arkadaşlarım da biliyordu.
"Neden kendine yaptın bunu? Ölebilirdin."
Kalkmaya çalıştım fakat başarısız oldum. Aklıma gelen şeyle gözlerimi kocaman açıp konuştum.
"Gösteri!!?"
Birkaç saniye bana baktı.
"Merak etme, gösteri 2 saat önce bitti."
Bitti mi? Bitmiş miydi? 2 saattir buradan mıydım ben?
Gözlerim dolduğu sırada konuştu.
"Merak etme kızım gösteriyi yaptık. Önemli olan şu an bu değil. Bana bir açıklama yapman gerek. Bunun bir hastalığa dönüşebileceğini biliyordun değil mi?."
Gözlerimi kaçırdım.
Tüm 2 yıllık çalışmam boşa mı gitmişti? Sırf bu gece için harcadığım onca çaba, emek?
"Minah! Sana diyorum!"
Konuştum kısık bir sesle.
"Özür dilerim, öğretmenim."
Elini başına götürüp derin bir nefes aldı.
"Ailene haber verdik, buraya geleceklerdi gelmemelerini söyledim. Çağırmamı ister misin?"
Kafamı iki yana hızlıca salladım. Tekrar derin bir nefes aldı ve elimi tuttu. Gözlerimin içine bakarak konuştu.
"Döndüğümüzde bu konuyu konuşacağız Minah, şimdi dinlen tamam mı?"
Yanıt vermedim. Yanımdan ayrıldığı sırada koşarak yanıma gelen arkadaşlarıma baktım. Burukça gülümsedim.
Aralarında üç kişiyi aradım ama o 3 kişi hariç herkes vardı.
"İyi misin Minah?"
Jimin'e bakıp kafamı salladım. Bekle Miccha? Miccha'da mı buradaydı? Ona baktığımı anlamış olacakki konuştu.
"Buraya isteyerek gelmedim kimse gelmek istemeyince öğretmen zorladı."
Ardından Jimin kolunu cimcirince Minah miccha sinirli bir yüz ifadesiyle Jimin'e baktı. Jimin ona dönerek bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tale°JJK
Fanfiction"Evet, otobüsü kaçırdık" ........ -TAMAMLANDI [HAYRANKURGU #4] [#2 Fanfiction] [#17 Jungkook] [#1 Kook] [#1 LOVESTORY] [#6 Got7] 🥂 ~JJK&