Tale'13

10K 707 656
                                    


Jeon Jungkook beni öpmek mi istemişti yoksa yeniden ona yenik düşeceğimi mi test etmiş olacaktı?

Bu sorunun cevabını bilmesem de doğruyu söylemek gerekirse o an tek düşündüğüm şey onun beni öpmesini çokça istememdi.

Yine de buna izin veremezdim. Çünkü canı istediği zaman bana bağırıyor istediği zaman yanlış anlayacağım şeyler yapıyordu.

Tüm bu dedikleri yaptıklarına rağmen şu an ona karşı hiçbir kızgınlığım yoktu, kızamıyordum da.
Aksine onunla daha fazla zaman geçirmek istiyordum.

Onunlayken rahat davranmak ona herşeyi anlatmak istiyordum. Bu garip duygu aniden neden çıkmıştı bilmiyordum.

Belki de Jungkook hep olmak istediğim bir kişiliğe sahip olduğu için onun sözlerini kafama bu kadar çok takıyordum.

Hayatta önünde hiçbir engel yoktu. İstediğinle birlikte oluyor, istediği yere gidiyor, isteğini yapıyor ve istediğini yiyiyordu..

Benim aksime o rahattı. Kendini seviyordu. Kafasına hiçbir şeyi benim kadar fazla takmıyordu.

Bense vücudumla kafayı bozan, insanların düşüncesine göre hareket eden, asla kendimi özgür hissedemeyen ve istediğim yerde fikrimi söyleyemeyen bir kızdım.

Belki de doğruydu. Bazı insanlar genelde kendilerine zıt karakterlerden hoşlanır.

Ben de Jeon Jungkook'tan hoşlanıyorum.


Karşıdan gelen Jungkook'a baktım. Mark'ın anlattığı şey pek aklımda kalmamıştı. Mark'a elimle durmasını söyledim. Sustuğu sırada yanından geçip bu tarafa doğru gelmekte olan 2 kişiye doğru ilerledim.

Jungkook yanındaki kızın dediğine gülerken beni gördü ve durdu.
Derin bir nefes aldım ve konuştum.

"Na-naber Jungkook?"

Neden kekeledin!

Jungkook düz bir ifadeyle konuştu.

"Iyiyim.. sen?"

Kafamı salladım. Yanındaki kız selam verdi.

"Merhaba Minah."

Gülümseyerek konuştum.

"Selam Yu Jin."

Tekrar Jungkook'a baktım ve konuştum.

"Jungkook birşey soracaktım.. Bu akşam bir planın var mı? Bir yere gitsek olur mu?"

Aptal Minah. Bir yere gitsek olur mu ne!

Jungkook birkaç dakika yüzüme baktı. Lütfen olumlu cevap ver lütfen

"Sadece ikimiz mi?"

Gözlerim büyüdü. Ne diyecektim ki? Yanlış anlayabilir, reddedebilir de!

"Hayır Mark'ta gelir.." Gözüm buraya bakan Yujini görünce konuştum. "Yu jin sen de gelebilirsin."

Kız bir cevap verecekken Jungkook konuştu hızlıca.

Fairy Tale°JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin