3 Yıl Sonra
Jungkook Anlatımından;
"Eksik birşey var mı?"
Düşündüm ve kafamı hayır anlamında salladım.
"Öyleyse, gidiyoruz?"
Bir cevap vermeden son koliyi de bantladım. Yanıma yaklaşıp konuştu.
"Hey Jungkook.. bence artık gitmeye hazırız."
Kollarını belime bağladı ve kafasını omzuma koydu. Arkama doğru dönüp ona baktım. Gözlerinin içine doğru bakıp gülümsedim.
"Seni seviyorum, bitanem."
Gülümsedi. Parmak uçlarına kalkıp dudağıma öpücük kondurdu.
"Bende seni Junggo"
Güldüm. O da gülüp yanımdan uzaklaştı. Arkasından konuştum.
"Bana bir daha öyle seslenmezsin diye düşünüyordum."
Saçını bağlarken konuştu.
"Hey, bence gayet tatlı.."
Birşey demeyip arabanın anahtarını aldım. Kapıyı açmış bana gülümseyerek bakıyordu.
"Bu tatili hak ediyoruz."
Ona baktım. Kafamı salladım yavaşça ve hareketlendim.
Artık geçmişin bir önemi kalmamıştı.
Eski, kötü anıların peşini bırakmak en sağlıklı çözüm olacaktı....
Bavulları sürükleyerek etrafa bakındım. Yanıma gelip konuştu.
"Emin ol, geçireceğimiz en güzel tatil olucak."
Derin bir nefes aldım. Ben de bunun olmasını gerçekten istiyordum. Kafamı dağıtmak iyi olucaktı.
Bir bavulu elimden aldı yardım etmek için tam konuşacakken benden önce davrandı.
"Kocama yardım etmezsem olmaz."
Durdu ve ağzını kapatarak şaşkın bir hâlde konuştu. "Yani.. gelecekteki kocama diyecektim.."Koyu olan saçları rüzgardan dolayı yüzünü kapatıyordu. Bir elimle saçını kulağının arkasına sıkıştırdım.
"Bence 1 yıla pekte çok yok."
Heyecanla gülümseyerek bavulu sürmeye başladı. Arkasından takip ettim. Koşarak otele doğru gidiyordu.
"Koşma düşeceksin şimdi."
Gülerek bana baktı. O birkaç saniye belki hayatımda hiç tahmin edemeyeceğim bir andı. Onu hiçbir zaman bu kadar mutlu görmemiştim. Onu aslında hiçbir zaman görmemiştim. Gözümün önünde durduğunu her zaman benim yanıma olduğunu fark etmemiştim.
Güzel ve iyi bir kızdı ve her kız gibi mutlu olmayı hak ediyordu.
Tıpkı onun da ettiği gibi..
"Gelmiyor musun Jungkook?"
Daldığım yerden gözümü alıp onun peşinden ilerledim.
Yeni bir başlangıç...
Uzun bir süredir artık onu düşünmemeye karar vermiştim ve nihayet başarmıştım artık tek umursadığım devam eden bir hayatımın olduğu ve bu hayatta sevilmeyi ve sevmeyi tekrar yaşamaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tale°JJK
Fanfiction"Evet, otobüsü kaçırdık" ........ -TAMAMLANDI [HAYRANKURGU #4] [#2 Fanfiction] [#17 Jungkook] [#1 Kook] [#1 LOVESTORY] [#6 Got7] 🥂 ~JJK&