Tale'18

9.2K 674 646
                                    


Canım okurlarım her yb attığımda böyle iltifatlar etçekseniz ben bi günde tüm bölümleri salayım bari

Siz var yaa köfteler sizi

"Topu at Minah!"

Göz devirip gelen sesle arkama döndüm. Karşında ellerini beline koyup bekleyen Taehyung'la rakibinin tam yanında olduğunu gördüm.

İnadına topu alıp rakibine attığımda sinirle bana baktı.

Bende arkamı dönüp esnemeye devam ettim. Okuldaki kursa tekrar girmiştim çünkü girmememe sebep yoktu.

Jungkookla maç yapan takıma kısa bir süre baktım. Karşı takımda Taehyung vardı. Ve o oldukça iyi oynuyordu. Jungkook bugün nedense pek iyi oynayamıyordu. Belki de Taehyunga karşı kazanmak istemiyordu?

Maçı izlemek için o tarafa döndüm. Bongcha bacağını esnetirken giydiği şeyle göz devirdim. O da beni fark etmiş olacakki konuştu.

"Minah bu giydiğin ne böyle, rahibe Teresa gibisin."

Jimin kıkırdayınca ona sinirli bir şekilde baktım. Anında arkasını döndü.

Bugün biraz hasta olduğumdan uzun kollu bir blüz ve eski bir eşofman giymiştim beden için.

Kafamı kaldırıp Bongchaya konuştum.

"Senin gibi son düğmeme kadar açık rahatsız bir blüz giymek yerine bunu giydim.."

Bongcha sinirle hareketlendiğinde Jimin hızlıca konuştu. "Kızlar kimse kimsenin giydiğine karışmamalı bence.."

Bongcha göz devirip esnemeye devam ederken ben Jimine sessizce söylendim.

"İlk defa akıllı birşey söyleceğin tuttu seninde!"

Yanına yaklaşıp sessizce konuştu. "Ama bence sen de Bongcha gibi giyinmelisin." göz kırpıp yanımdan çekildi.

Oflayıp başparmağımın ucunda durmaya çalıştım. Bu esneme hareketleri çok sıkıcıydı, direkt provaya geçmek istiyordum.

Öğretmen uzakta telefonuna bakarken bende gizliden maçı izliyordum.

Min Yoongi kaleye doğru ilerledi ve topa vurduğunda Taehyung anında topu yakaladı. Min Yoongi sağlam bir küfür bağırdığında Taehyung ona doğru yaklaşıp konuştu.

"Sen basketbol hariç birşey beceremez misin Min Min?"

İçimden ovvv derken Min Yoonginin sinirli oluşunu gözlerinden gördüm.
Birincisi ona min min denilmesinden nefret ederdi ikincisi Taehyungtan nefret ederdi. Taehyungtan gerçekten nefret ederdi o ikisi tüm bu 3 yıl boyunca asla arkadaş olamamış ve sürekli kavga etmişti.

"O iğrenç yüzünü topa benzetebilirim mesela ne dersin?"

Taehyung sırıtıp topun peşinden koşturmaya devam etti.

Tamam bu ilginçti işte çünkü Taehyunga laf atabilen kişilerin sayısı sınırlıydı.

Öğretmenin seslenişiyle hızlıca arkama döndüm. "Minah, neden esnemiyorsun?"

Fairy Tale°JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin