Özel Bölüm

6.3K 421 510
                                    


Yıllar sonra özel bir bölüm atmak istedim.

Beni takip edip diğer tatlış kurgularıma da bakmayı unutmayın✨ (Reset'i kesinlikle öneriyorum..)

Destekleriniz, oylarınız, yorumlarınız için teşekkür ederim. Burada veda etmeyeceğim size çünkü yazmakta olduğum ve yazdığım değişik, tatlı kurgularım var. Bakmanızı istiyorum pişman olmazsınız.

Prim yaptık öyleysee,

İyi okumalar köftelerr

◾◾◾

Park Minah
                         anlatımından,

"Bu.. iyiydi.."

"Evet...Tekrarlamalıyız."

Kendimi soluk soluğa kalmış bir şekilde yere attım. Çok terlemiştim ve çok yorulmuştum.

O da aynı şekilde yanıma geldi ve yere uzandı. Kollarımızı açıp yattık. Yukarıdaki beyaz tavana bakarken ben hala sesli bir şekilde nefes alıyordum.

Nihayet yutkundum ve konuştum.

"Biz bu sporu ne zamana kadar yapacağız?"

Kafamı ona döndürdüm. Onun da yorulduğu belliydi. Çıplak göğsü sürekli havaya kalkıp iniyordu.
Bana dönmeden cevapladı.

"Sonsuza kadar.. "

Kaşlarımı çatıp anlamaz bir şekilde ona baktım. "Ne??"

Gözlerini kapatıp sakince konuştu. "Yaşlanana kadar işte.." sonra derin nefes aldı.

Elimle kaslı kolunu cimcikledim ama kıpırdamadı. Konuştum ardından "Ben bir daha hayatta senle yapmam. Şu halime bak ilk haftadan ölüyorum bunun yaşlılığı mı var!"

Gözlerini açtı ve kafasını bana döndürüp pişkin pişkin bakarken konuştu. "Benle yapmaz mısın?"

Kafamı evet anlamında salladım. Hala bana bakıyordu. Ben de ona baktım. Bana baktı. Ben de baktım ona. Sonra pisçe sırıtıp konuştu.

"Pişman olma sonra?"

Ney pişman olması?

"Ne diyorsun Jungko-? E yuh!"

Demek istediği fesatlığı şimdi anlayabilmiştim. Sırıtıp bana doğru yanaştı.

Kızgın bir ifade takınmak için kaşlarımı çattım. "Ben ne diyorum sen ne anlıyorsun.."

Jungkook tek kaşını yukarıya kaldırıp bilmiş bir tavırla bana baktı. Ben de ona doğru döndüm.
Gözleri vücudumda gezindi. Tam karnımın üstünde durdu. Ben de kendi karnıma baktım.

Karın kaslarım yavaş yavaş belirgin olmaya başlamıştı nihayet. Birlikte spor yapma fikrini bir ay önce kadar karar vermiştik. Lise zamanlarındayken bana beraber spor yapma teklifinde bulunmuştu. Bunu unutmamasına şaşırmıştım ama keşke unutsaymış.

Karnımın üstünde sıcak bir el hissetmemle düşüncelerimden kurtuldum ve Jungkook'a baktım.
Eliyle karnıma dokunurken konuştu.

"4 ideal. 4 tane sixpack.. Fazlasına gerek yok, çok fazla kilo verdin zaten.."

Fairy Tale°JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin