Herkese tekrardan merhabaaDuyuru bölümü hazırlamak istedim. Uzun bir süreden sonra tekrar burada aktif olmaya karar verdim ve şu an yazıyor olduğum 3 tane kitap var. 2si taslakta duruyor.
Size sormak istediğim, önce hangi kitabı yayınlamamı istersiniz?
Kısaca kitapların konusunu özet geçeceğim beğendiğiniz altına yorum atarsanız sevinirim.
Sonuçta kitabı sizler için yazıyorum, ne olacağını sizin seçmenizi istedim👐Öyleyse buyurun,
1) H U S H
-Park Jimin
Konusu,Normalde yaptığım erkek karakterler soğuk yapılı olurlardı. Bu sefer değişik bir karakter yapmaya karar verdim ve ortaya romantik bir Romeo 2 çıktı.
Park Jimin ve sarı saçları bu hikayeyi güzel yürütecek.
Fakat Ha Yeon biraz cadı, insanlara çabuk inanmayan ve akıllı bir kız olduğundan Park Jimin'in planlamış olduğu oyuna düşmeyecek.
En azından şimdilik :)
Nereye giderseniz gidin başınızdan bela eksik olmayan, çevrenizde yasa dışı ve gizli bir iş dönerken en yakınınızdaki insandan bile korkmaz mıydınız?
Tür : Romantik, Polisiye
2) Zoilist
Jeon Jungkook
Konusu,
(Burnuma yine bir bad boy kokuları geliyor...)[Zoilist : adaletli olmadan herşey de hata, kusur arayan insan]
Soobin'in yaptığı en yanlış seçim,
Jeon Jungkook'u hayatına almak olmuştu.Yaşadığı acımasız olaylar yüzünden sadece okulunu değil hayatını da tamamen dondurmuş, Jeon Jungkook'un da tam olarak istediğini yerine getirmiş olarak, ona karşı kaybetmişti.
Üstelik vaadettiklerinden çok büyük bir kayıptı bu.
Ruhu paramparça olmuş bir kızın yeniden bir başlangıç yapabilmesi olanaksızdı.
SooBin bir daha hayata tutunabilecek miydi?
Yoksa bu savaşa devam mı edecekti?
Tür : Gizem, Hayrankurgu
Hikayeleri profilimden takip edebilirsiniz. Bu hafta en çok seçilen kitabı yayınlayacağım.
Öyleyse iyi günler dilerim
◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾
Oylamayı H U S H / PJM kurgusu kazandı. Kitap yayında.
Daha sonra ki vakitlerde, diğer kurgumu da yayınlayacağım beklemede kalın :)❤️
İki kurguyu da birbiriyle bağlantılı yapmak amacım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tale°JJK
Fanfiction"Evet, otobüsü kaçırdık" ........ -TAMAMLANDI [HAYRANKURGU #4] [#2 Fanfiction] [#17 Jungkook] [#1 Kook] [#1 LOVESTORY] [#6 Got7] 🥂 ~JJK&