Tale'25

8.2K 593 697
                                    

Hayal.
Benim hayalim balerin olmaktı.
Küçüklükten beri her zaman hayalini kurduğum ve bunun için çok çalıştığım bir uğraştı.
Olamadım.

Sevgi.
Ailemin hep benim yanımda olmasını istedim. Fakat sevgi bana iyi gelmemişti. Sevgi benim ailemi bitiren şey olmuştu. Babam bir kadını sevdi. Başka bir kadını. Annemi değil. Ve o kadın için yaşadı, o kadın için öldü.
Sevgi öldürür.
Görmedim.

Güven.
Tam olarak sayamayacağım kadar insana güvendim. Cevabını bilirsiniz. Hepsinin sonucu kötü oldu.
Arkadaşlar.. Eunmi mi? Yoksa Saunoh? Veya fazla yakın olmadığım ama arkadaşım olan herhangi bir kişi.. Jimin? Jin?
Neredeler?
Yanıldım.

Bencillik.
Şu ana kadar hayallerim de , aile iç sevgim de , güvenimde tükendi.
Eskiden ben kurallarına göre yaşayan bir kızdım. İnsanların beni görmek istediği gibi biri olmaya çalışıyordum. Her zaman , en iyisi!

Tatlı ol ki herkes seni sevsin.
Her yerde ağlama güçsüz derler.
Göze batma, belaya bulaşma.
Asla aptal şakalar yapma.
Utangaç ol küfür etme.
Hanım bir kız ol erkeklerle uğraşma.
Zayıf ol! Daha da zayıfla! Kilo aldın zayıfla!
Yemek yeme , çıkar onları.
Güzelliğini kaybetme.

Falan filan..

Ne oldu da böyle oldum , değiştim ben? Beni ne değiştirdi? Neden kim olduğumu bilmemeye başladım.
Ne oldu?

Bunun yanıtını hala bilmiyorum.

Ama bildiğim tek birşey varsa o da ne kadar bencil olduğumdu. Hep kendimi önemsedim. Bunu dışarıya göstermesem de ben hep bunu yaptım.
Senin bencilliğin birinin hayatını elinden aldı Minah.
Sevdiğin birinin, çok sevdiğin birinin.
Birinin daha başına gelmesine izin veremezsin.

Sen salgın bir hastalık gibisin Minah.
Sen insanlara zarar veriyorsun. İnsanlar sana güvendikçe , seni sevdikçe zarar görüyor.
Mutluluğu alıp götürüyorsun sen.
Kimse seninle uzun bir süre kalamıyor.

Baban.. en çok onu sevdin bu hayatta. Ve bak ne oldu.

Annen.. senin yüzünden mahvoldu.

Eunmi.. neden durup dururken sana yalan söylesin? sana güvenmediği için.

Jungkook? Artık benim için savaşmaktan bıktı. O artık gitti , pes etti. Onca dediği lafta haklıydı , her zaman.

Mark?
kendini düşünmekten Mark'ı unuttun. Onun gerçekten hasta olduğunu bilmiyordun. Hasta da olsa hep arkanda durdu. Sen? Ne yaptın? Hiç gittin mi ? İyi misin dedin mi ona? Onu ölümüne götürdün. Kendi ölümüne. Kimse anlayamadı onu. Yalnız kaldı ,bir başına ve şimdi yok.

Bencilsin Park Minah , yalnız başına ölmesi gereken kişi sensin.

Şimdi neredeyim? Hastane odasında? Ölmek üzere. Nihayet! Ama bir sorun var. Ölünce kurtulacağımı düşünüyordum . O kadar da basit değildi tabiki.

Fairy Tale°JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin