Tale'10

12.4K 763 375
                                    


Biliyorum yb çok uzun aralıkla geliyor ama aklıma yeni bir kurgu geldi ve ne zaman aklıma yeni bir kurgu gelse yazmakta olduğum kitabı hızlı bir şekilde bitirir yenisini yazarım yani rahat olun

İyi okumalar,

"Sen ve Mark? Ciddi misin Minah?"

Göz devirdim. İçeceğimi masaya koydum ve sorularını dinlememeye çalıştım. Yine de bu imkansızdı.

"Bayadır sevgiliydiniz ve bunu bana yeni söylüyorsun?"

Konuştum hemen.

"Böyle tepki vereceğini bildiğim için söylemedim. Hem boşversene olmuş bitmiş birşey."

Daha fazla uzatmadı. Arkasına yaslanırken konuştu.

"İlişkiniz gezide başlayıp gezide bitti yani?"

Oflayarak Eunmi'ye bakınca ellerini teslim olmuşçasına iki yanına açtı. Ayağa kalktım.
Sandalyeden ceketimi alıp giyindim.

Eunmi'nin kalkmasını beklemeden kantinden ayrıldım.

Merdivenleri teker teker çıkarken bana doğru gelen kıza baktım.

Sağlam yürüyor gibi gözükmüyordu. Tahmin ettiğim gibi ayağı takıldığı sırada düşmek üzereyken koşarak kollarından tuttum.

Derin bir nefes verip düzeldiğinde bana minnettar bir şekilde gülümsedi.

"Te-teşekkürler."

Bende karşılık verip konuştum.

"Önemli değil."

Yanından geçip gidecekken beni durdurup soru sordu.

"Şey aslında ben burada yeniyim, müdürün odasını gösterebilir misin? Kendim giderim!"

Gülmemi tuttum. Konuşması ve tepkileri çok komik ve tatlıydı.
Zaten bu kızı daha önce görmemiştim yeni olduğu kesindi.

Fakat baya küçük gözüküyordu. Burada olmasa ortaokullu sanabilirdim.

Kısa küt siyah saçlara sahipti bir de kahkülleriyle çok şirin bir görüntüsü vardı. Boyu benden de kısa olduğuna göre 150lerde olabilirdi.

Bir gamzesi ve hafif çilleri vardı. Daha fazla incelemeyi bırakıp konuştum.

"Merdivenin bitişinde sağ tarafta kalıyor."

Anlamış gibi kafasını salladı. Tam o sırada yukarıdan elindeki poşetlerle Jungkook'un geldiğini fark ettim.

Sertçe yutkunup ona baktığım sırada kızı unuttum. Birşey soruyor gibiydi? Sorusunu tekrarladı.

"Benim adım Yu Jin. Seninki ne, kaçıncı sınıfsın?"

Ard arda sorduğu sorular ve buraya doğru gelen Jungkook'la ikilemde kaldım.

"Minah. Son sınıfım.."

Jungkook'un bana bakmaması sinir hozucuydu. Merdivenleri ağır bir şekilde inerken bakışlarımı ondan alamıyordum bir türlü.

Fairy Tale°JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin