Tale'3

17K 1K 399
                                    


"Kalk hadi! Hey Min-ah sana diyorum, geldik!"

Kolumu cimcikleyen şeye karşı sert yumruklar atıyordum gene de inadına gözümü açmamıştım. Sonunda kafama yediğim tokatla sıçradım ve karşımdaki çocuğa baktım.

"Nihayet!"

Gözlerimi ovuşturmadan önce bende onun kafasına vurdum.

"Ne yaptığını sanıyorsun, canım acıdı!"

Duymazlıktan gelip taksiden indi. Bir dakika biz taksideydik değil mi? Uyuya mı kalmıştım?

Böyle mi uyandırılır öküz! Uyandırmaman bile gerek senin! kucağında falan taşısaydın hadi onu da geçtim nazikçe uyandırsaydın kafama vurmak ne odun herif!

Taksiden söylene söylene indim. Geldiğimiz yere göz gezdirdim. Güzel bir otele benziyordu ama etraf karanlık olduğu için pekte iyi görünmüyordu.

Taksi parasını bi zahmet o ödeyecekti zaten yanımda 3 kuruş yoktu. Taksi gittiğinde tekrar yalnız kaldık.

İlerlemiyecek gibi gözüküyordu. Göz devirip sinirle yanından ayrıldım ve içeriye giren ilk ben oldum.

Kapı açtığım an merdivenlerden bana doğru koşan kızı görmemle beraber geri geri sendeledim.

Kollarını iki yanına açmış adımı söyleyerek bana koşuyordu
Etraftaki herkes buraya baktı.

Hayır, hayır az sonra olacak şeyleri görmek bile istemiyordum!

Ve kucağıma atladığı gibi yere kapaklandık. Onun ağırlığını kaldıramadığımı bildiği halde bu hareketi yapıp biiz her yerde rezil etmeye bayılıyordu!

Yerde üst üste çok yanlış bir görüntüyle yatarken benim bel kemiklerim kırılmıştı bile.

"Minah! Sana birşey oldu diye çok korktum! Canım!"

Bir de boğazıma sıkmaya başlayınca elimle onu ayırmaya çalıştım fakat işe yaramadı.

"Iyiyim ben Eun-mi kalk üstümd-"

"Jungkook iti sana birşey yapmadı değil mi? Sağlam mısın!"

Nihayet üstümden kalkmıştı fakat bu sefer daha da abartıyordu. Artık tüm insanların gözleri üstümüzdeydi de.

Bir yerlerimi elleyip kontrol etmeye kalkışınca birden eli karnıma gitti. Artık kesmesi için konuştum.

"Eunm-"

"Ohh, hamile değilsin!"

Ne??

Kaşlarımı çatıp büyük bir şokla ağzımı açacakken içeriye Jungkook girdi ve biza baktı. Eunmi onu öldürecekmiş gibi bakıyordu. Jungkook ise göz devirip gitti yanımızdan.

Ikimizde birbirimize tutunup ayağa kalktık tabi bu biraz zor oldu. Eunmi tüm yükünü bana verince hele..

"Saçmalaman bittiyse ve şu rezil anı da bana yaşatman için de ayrı bir teşekkürler, ben odama gidip yatıyorum!"

Fairy Tale°JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin