🎀Hoofdstuk 13.🎀

10.1K 238 6
                                    

Quinn.
'Wakker worden!' Roept Amanda terwijl ze de deken van me aftrekt. 'Welke dag is het?' Vraag ik slaapdronken. 'Woensdag, nog drie schooldagen en dam heb je weekend.' Ze trekt me aan mijn arm uit bed en duwt me richting de badkamer. Ik kleed mezelf uit en stap onder de douche, door de warme stralen word ik een beetje wakker. Ik was mijn haar, doe er conditioner in en was dan mijn lichaam. Als ik helemaal klaar ben stap ik onder de douche vandaan en kleed me aan. Ik heb een zwart jurkje aan met witte stippen en daaroverheen een zwart, leren jasje.

Als ik naar de eetkamer loop zie ik dat Mike al ontbijt heeft klaar gezet. Ik ga zitten en begin eraan, het ziet er heerlijk uit. En dat is het ook!

'Quinn?' 'Huh?' Vraag ik met volle mond, Amanda lacht even. 'Vergeet niet dat je morgen die cheer dinges hebt.' Ik knik, dat was ik inderdaad vergeten.

Pap brengt me weer naar school voordat hij naar zijn werk gaat. Hij koos vandaag voor een auto waar ik de naam niet weet, in ieder geval een dure.

Als we op school aankomen zeg ik mijn vader gedag en loop naar binnen. 'Morning!' Zeg ik tegen Rose als ik haar bij haar kluisje zie staan. Ze mompelt wat onverstaanbaars waardoor ik lach. 'Te laat naar bed gegaan en teveel gezopen?' Ze geeft me een dodelijke blik. Mason komt ook een beetje versuft aan lopen en mompelt een hallo. Aan hem vraag ik hetzelfde en hij knikt even. 'Hoe kan jij niet moe zijn?' Vraagt Rose terwijl ze naar het Engels lokaal strompelt. 'Ik heb niet zoveel gedronken als jullie en ben meteen in slaap gevallen toen ik mijn bed raakte.' Ze lacht vermoeid en we gaan op een plekje zitten. Mason heeft wiskunde dus die zien we bij Duits wel.

Als de bel gaat loop ik samen met Rose de klas uit. 'Wat hebben we nu?' Vraagt Rose. Ik kijk op mijn rooster. 'Mentorles.' Ze zucht en we lopen naar het juiste lokaal.

Als we het lokaal inlopen zie ik Mason al naast een jongen zitten. Rose gaat naast een andere vriendin zitten en ik zit achter hun. 'Jullie gaan eerst je agenda invullen en dan heb ik een vraag voor jullie.' Ik pak mijn agenda en vul alles in voor de komende twee weken.

Na tien minuten word de deur open gegooid, ik hoef niet meer op te kijken om te weten wie het is. 'Meneer Millers-' 'Ja, ja. Te laat. Ik ga al zitten.' Kapt hij hij de docent af. Hij laat zijn blik door de klas kijken om een plek te vinden waar hij kan zitten. Als hij mij ziet begint hij te grijnzen, ik kijk naast me en zie dat die plek leeg is. Hij loopt mijn kant op en gaat naast me zitten. 'Hey schoonheid.' Zegt hij met een knipoog. Ik maak een kots geluid en ga verder met mijn werk.

'Oke jongens en meisjes berg jullie agenda's maar op, ik heb een vraag.' Zegt de docent na ongeveer een kwartiertje. Als iedereen zijn spullen heeft opgeborgen voel ik een hand op mijn bovenbeen. Als ik naar Jake kijk zie ik hem grijnzen. Ik sla zijn hand van mijn been en probeer me weer op de les te focussen, wat heel moeilijk gaat met een starende Jake. 'Uhm. Jake zijn ouders gaan op zakenreis voor een langere tijd waardoor Jake ergens anders moet wonen.' Zegt de docent. Als ze zijn naam uitspreekt kijkt hij haar meteen aan. 'Ik heb begrepen dat het gewoon het meeste slapen en eten is, maar dat weet ik niet zeker.' Ik kijk Jake met grote ogen aan, hij kijkt me aan met een beetje een scheef lachje. 'Dus bij wie uit deze klas zou Jake voor een periode kunnen wonen?' Ik zie sommige mensen twijfelen en andere kijken vastbesloten van niet. 'Ik snap dat jullie dat ook eerst aan jullie ouders moeten vragen, het is ook-' Verder komt ze niet omdat ik haar onderbreek. 'Hij kan waarschijnlijk wel bij mij komen.' Shit! Waarom zei ik dat nou. Jake grijnst en Mason en Rose kijken me verward en vragend aan. Ik vind het sneu voor Jake dat een hoop mensen hem niet in huis willen, zelfs Justin en Chase staken hun hand niet op! En dat zijn z'n beste vrienden!

*TRINGGGG TRINGGGG*

Yes, gered door de bel. Ik loop het lokaal uit en wacht op Rose en Mason. 'Waarom?!?' Vraagt/roept Rose als ze bij me staan. 'Het floepte eruit! En anders, het leek erop dat niemand wilde dat hij bij hem of haar komt wonen.' Zeg ik met een pruillipje. 'Dat snap ik!' Roept Rose. 'Laten we maar naar de les gaan.' Zegt Mason om de stilte te verbreken. We knikken en lopen naar het volgende lokaal.

Als mijn laatste les voorbij is hebben Rose en Mason nog les. Ik loop naar mijn kluisje en pak mijn spullen. 'Hallo schoonheid.' Hoor ik opeens achter me, ik hoef niet eens me om te draaien om te weten wie het is. 'Hoi Jake.' Zeg ik droog. Hij duwt me tegen een ander kluisje aan en komt met zijn gezocht steeds dichterbij. 'Ik zou maar niet zo brutaal doen aangezien ik bij jou kom wonen, kan gezellig worden.' Dat laatste zegt hij mt een knipoog. Ik rol met mijn ogen en probeer hem van me af te duwen. Dat is vrijwel nutteloos aangezien hij veel sterker is dan mij. 'Laat me gaan of ik trap je weer in je kroon juwelen.' Zeg ik dreigend. Meteen zet hij een stap naar achteren en gooit zijn handen onschuldig in de lucht. Ik knik en loop zelfvoldaan weg.

~Sorry! Dit hoofdstuk is wat later en korter omdat ik vandaag en gisteren héél weinig tijd had. Dus daarom, maar ik hoop dat ik de volgende lekker lang kan maken.
Iedereen een fijn Pasen alvast!~

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu