🎀Hoofdstuk 29.🎀

7K 183 7
                                    

Quinn.
Ik heb amper geslapen, ik vraag me nog steeds af wat er met Jake was. Ik ga rechtop in bed zitten en pak mijn telefoon. Ik kijk op social media tot ik een berichtje krijg.

Onbekend: Dit vind je vast leuk😈😙.

Er staat een foto bij. Ik klik op de foto en zie een jongen en een meisje zoenen. Waarom moet ik dit leuk vinden? Ik kijk nog even goed naar de foto als ik zie wie het is. Jake?!? Ik laat het me even tot me doordringen. Jake heeft gezoend met een ander meisje? Rose en Mason hadden gelijk, hij heeft me gebruikt. Zonder dat ik het door heb ben ik gaan huilen. De tranen stromen over mijn wangen.

Na een paar minuten verandert mijn verdriet in woede. Boos sta ik op van mijn bed en loop naar de kamer van Jake. 'Jake!!!' Roep ik terwijl ik de deur opengooi. Meteen zit hij rechtop in zijn bed. 'Waarom?!?' Roep ik. Hij kijkt beschaamd weg. 'Geef antwoord!' Roep ik terwijl tranen zich vormen. 'Quinn, het spijt me.' Ik rol mijn ogen, draai me om en loop weg. 'Aan "het spijt me" heb ik niet veel.' Zeg ik voordat ik de deur weer dicht gooi.

Ik ren naar mijn kamer en pak een setje sportkleding uit de kast. Ik trek het snel aan en ren naar de sportzaal. Ook al heb ik nog niet ontbeten ik moet even mijn frustratie kwijtraken. Ik sla en schop ze hard mogelijk tegen de bokszak.

Na een half uurtje me hebben uitgeleefd douche ik even en maak me klaar voor de dag. Ik kijk op de klok en zie dat het al 12:04 is, dan maar lunch inplaats van ontbijt. Ik loop naar de keuken en smeer twee boterhammen met pasta. Ik eet mijn broodjes op en loop dan weer naar mijn kamer. Ik zet mijn muziek aan en begin aan mijn huiswerk.

Na bijna een uur ben ik klaar, ik pak mijn telefoon even en kijk even op social media voordat ik begin met leren voor een Engels toets.

Ik leer de woordjes van Engels als er opeens op mijn deur wordt geklopt. 'Wie is daar?' Vraag ik. 'Ik ben het, Jake.' Ik zucht. 'Ga weg.' Zeg ik. 'Ik wil het uitleggen.' 'Kom dan maar binnen.' Ik wil het wel horen. Hij gaat op mijn bed zitten en ik zie dat hij een soort van nerveus is. 'Ik wil nu niet dat je zegt dat het niet is wat het lijkt.' Zeg ik voordat hij iets kan zeggen. Hij knikt. 'Het is wel wat het lijkt, we hebben gekust ja.' Een steek gaat door mijn hart. 'Ze is mijn ex. We kwamen elkaar gisteren tegen, ik wilde haar niet zien maar zij mij wel. Ik was naar je opzoek tot zij ineens mijn hand vastpakte en me kuste. Allemaal herinneringen schoten door mijn hoofd waardoor ik haar niet weg duwde. Maar toen zag ik jou voor me en heb ik haar weggeduwd. Ik ben jou gaan zoeken en deed daarom zo gemeen. Is alles nu weer goed?' Hij kijkt me hoopvol aan. Ik schud zacht mijn hoofd. Hij laat zijn hoofd hangen. Ik ga naast hem zitten en pak zijn hand vast. 'Het kan wel weer goed komen, je moet alleen mijn vertrouwen weer winnen. Hij kijkt me aan en ik zie een twinkeling in zijn ogen. Hij trekt me in een knuffel en drukt een kus op mijn haar. 'Dankje, dit had ik eigenlijk niet verdient, maar bedankt.' Ik glimlach en knuffel hem terug.

'Jake?' Vraag ik na een paar minuten. 'Ja.' We laten elkaar los en ik kijk hem in de ogen. 'Voel je nog iets voor haar?' Vraag ik onzeker. Hij kijkt me vragend aan. 'Ik bedoel voor je ex.' Hij kijkt bedenkelijk. 'Weet ik niet, ik voelde wel wat bij die kus.' Ik kijk weg met pijn in mijn hart. Hij pakt mijn kin vast en kijkt me intens aan. 'Houd je van haar?' Vraag ik. 'Weet ik niet.' Is zijn antwoord. 'Houd je van mij?' Ik voel me nu heel onzeker. Meteen knikt hij. 'Ik houd zielsveel van je.' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht.

Mensen ik ben weer terug! Het hoofdstuk is wat korter, maar dat gaat denk ik wat vaker gebeuren. Net als dat er minder vaak hoofdstukken komen.

Veel leesplezier!

728 woorden.

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu