🎀Hoofdstuk 33.🎀

7.1K 190 3
                                    

Jake.
Vandaag was geweldig! Quinn en ik zijn de hele dag op het strand gebleven en als avondeten zijn we langs de McDonalds geweest. Nu lig ik in bed met Quinn in mijn armen. Haar ademhaling is regelmatig dus ze slaapt. Ik trek haar steviger tegen me aan en val zo in een rustige slaap.

'Neem haar niet! Neem mij, maar niet haar!' Huilend val ik op de grond. Ze hebben haar meegenomen. Quinn, de liefde van mijn leven is weg, en ze verzette zich niet eens. Ik ren achter ze aan en zie ze nog net in een busje stappen en wegrijden. Ik pak mijn step en rijd met 100 kilometer per uur achter ze aan. A/n als dat echt op een step zou kunnen joh! Ik rijd door de gigantische boog bloem door en kom terecht op een gras veld. Daar staan ze. De man -die ik niet ken- staat met een pistool tegen haar hoofd. 'Nog één stap en je mooie dame gaat eraan.' Ik doe wat hij zegt en blijf stilstaan. Hij fluit en er komen mannen van achter op me af, ze houden me vast. Ik probeer me te verzetten en loop daardoor een beetje. De man grinnikt en ik hoor een harde knal. Ik kijk op, de mannen die me vasthielden en die Quinn neerschoot zijn weg. Ik ren naar haar toe en ga naast haar zitten. 'Quinn?' Ik pak haar hand. Ijskoud. 'Quinn!' Roep ik. Geen reactie. Ze mag niet dood zijn. 'Alsjeblieft wordt wakker. Geef me een teken van leven.' Mompel ik terwijl ik haar in mijn armen neem.

'Jake, alles oke?' Opeens open ik mijn ogen en kijk in het bezorgde gezicht van Quinn. Het was een droom. Schiet er door mijn hoofd. Snel neem ik Quinn in een knuffel. Ze is verbaast maar knuffelt me uiteindelijk terug. Ik voel haar hartslag tegen mijn borst wat me een rustgevend gevoel geeft. 'Ik dacht dat ik je kwijt was.' Mompel ik. Ze verlost zichzelf uit mijn greep en pakt mijn gezocht voorzichtig vast. 'Het was maar een droom.' Ze drukt kort maar teder een kus op mijn lippen. Ik glimlach naar haar en ze gaat weer liggen. 'Kan je nog slapen?' Vraagt ze vlak voordat ze gaapt. 'Met jou in mijn armen wel.' Ze glimlacht. Ik ga naast haar liggen en ze nestelt zich tegen me aan. 'Truste.' Mompelt ze. 'Goodnight sweetheart.' Zeg ik voordat ik weer in slaap val.

Quinn.
Ik word wakker in de armen van Jake. Ik sta op en loop naar mijn eigen kamer. Ik pak een setje kleren en stap onder de douche. 'Quinn?!?' Hoor ik Jake paniekerig vanuit mijn kamer roepen. 'Ik sta even te douchen!' Roep ik terug. Ik hoor een zachte plof tegen de deur. 'Alles oke?' Ik zet de douche uit en pak een handdoek. 'Ja hoor.' Ik geloof het niet en trek snel mijn kleren aan. Ik open deur en Jake valt binnen. 'Ook hoi.' Zeg ik.   'Wat deed je?' Jake staat op. 'Ik zat voor de deur.' Ik lag en maak me snel verder klaar. 'Ik ben zo blij dat alles goed is gekomen.' Zegt Jake terwijl hij me een knuffel geeft. Ik glimlach en knuffel hem terug.

Nieuw hoofdstuk!
Beetje slecht, maar oke er werd gevraagd of er een nieuw hoofdstuk kan. Dus daar is ie!

559 woorden.

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu