🧸Hoofdstuk 46.🧸

5.2K 131 4
                                    

Quinn.
Ik kijk in de richting van de stem en zie een man staan een man die ik niet ken. 'Wie bent u?' Vraag ik bijna meteen. 'Rustig maar prinses.' Ik walg nu al van hem. 'Kom mee prinses.' Zegt hij en loopt naar de deur die hij open houd. 'Nee.' Antwoord ik. Hij kijkt me boos aan. 'Ik zei meekomen!' Schreeuwt hij. 'En ik zei nee!' Schreeuw ik terug. Hij fluit op zijn vingers en meteen word ik aan mijn armen vastgepakt en mijn benen worden vastgebonden. 'Laat me los!' Roep ik, maar de mannen verroeren zich natuurlijk niet. Ze lopen achter de onbekende man aan met mij vast. Na een paar minuten door gangen lopen onder luid protest van mij ben ik er wel klaar mee en laat ik me verslagen hangen. 'Goed zo.' Hoor ik de man mompelen. 'Ik kan zo weer beginnen hoor.' Zeg ik in mijn hoofd.

We lopen een kleedkamer in en de onbekende man pakt een setje kleren uit de kast. 'Laat haar los.' Zegt hij tegen de mannen. Hij gooit de kleren voor mijn voeten. 'En jij trekt dit aan.' Zegt hij. Ik pak de kleren en kijk er goed naar. Dit kan je bijna geen kleren noemen! Het is alleen een veelte sexy pakje wat bijna niks bedekt, een super kort rokje en daar onder een paar sexy naaldhakken. Ik kijk de man met grote ogen aan. 'Dit ga ik niet aandoen.' Zeg ik. 'Jawel en wel binnen één minuut.' Zegt hij en wijst naar een kleedhokje. Ik grom en loop het hokje in. Ik trek snel de kleren aan en loop weer naar buiten. 'Je bent een plaatje.' Zegt de man en komt op me aflopen. Hij gaat met zijn hand langs mijn middel die ik wegsla. 'Afblijven.' Sis ik. Hij grijnst. 'Verwacht maar niet dat veel mannen daar af blijven.' Grijnst hij. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Ik ga jou leren om een hoer te worden. Net als alle andere meisjes hier.' Zitten hier nog meer meisjes?!? 'Nee.' Roep ik. 'Ja wel.' Sist hij. Hij pakt mijn arm en trekt me mee.

Ik ben hier nu denk ik drie dagen en ik heb geen idee wat er buiten deze muren gebeurd. Het blijkt dus dat ik niet echt een hoer moet zijn maar dat ik mannen moet opwinden en daarna nog een keer wat moet aanbieden. Nog steeds erg, maar minder erg dan ehm, ergere dingen.

Oke, weer een nieuw hoofdstuk waar ik niet blij mee ben. Want ik had een hoofdstuk van ongeveer 1000 woorden, maar daar is nu meer dan de helft van weg, dus ja.

443 woorden.

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu