Quinn.
'Quinn, Chase geeft straks een feest. Ga je mee?' Vraagt Jake terwijl ik mijn haar borstel. Ik knik. 'Lijkt me leuk.' 'Het begint om acht uur.' Ik knik. Ik loop naar de kamer van mijn vader en vraag of ik vanavond naar een feestje mag. 'Ja hoor, maar wees een beetje stil als je thuis komt. En niet teveel drinken!' Zegt hij streng. Ik knik en loop terug naar mijn kamer.Het is nu 18:00, Jake en ik hebben net pizza gegeten en nu sta ik onder de douche. Ik was mijn lijf en haren en daarna stap ik uit de douche. Ik trek een witte top en een glitter rokje aan en hang een leren jasje klaar om zometeen aan te doen.
'Ben je klaar?' Vraagt Jake die mijn kamer inloopt. Ik doe snel een mooie lipstick op en trek mijn jasje aan. 'Als dit er goed uit ziet wel.' Zeg ik. 'Je ziet er prachtig uit.' We lopen naar de garage en stappen in een auto. Jake legt zijn hand op mijn bovenbeen en ik leg mijn hand op de zijne.
Jake parkeert de auto op de oprit en als de auto stilstaat stap ik uit. Ik had geen zin om hakken aan te doen dus heb ik sneakers aan waardoor ik wat makkelijker kan lopen. Jake pakt mijn hand en samen lopen we naar de deur. We stappen naar binnen en meteen komt de geur van zweet en alchohol me tegemoet. Ik moet ervan kokhalzen. 'Wil je wat drinken?' Vraagt Jake boven de muziek uit. Ik knik en hij loopt weg. Nu sta ik hier, in mijn eentje, tussen de dronken mensen. 'Heei schoonheid.' Zegt iemand in mijn oor. Ik voel twee handen op mijn heupen die ik er vanaf sla. Hij plaats zijn lippen in mijn nek. Ik draai me om en verkoop hem een klap. Ik zie dat het een jongen is die ik nog nooit heb gezien, dus het boeit me niet. Hij geeft niet op en loopt op me af. Hij wilt zijn lippen op de mijne drukken maar ik geef hem een knietje in zijn buik. Kreunend van de pijn valt hij op de grond. Ik check in een spiegel aan de muur of mijn haar nog goed zit en zoek dan met mijn ogen naar Jake.
Jake.
'Wil je wat drinken?' Roep/vraag ik boven de muziek uit. Quinn knikt dus ik ga wat drinken halen. Ik weet niet precies wat ze lekker vind, maar ze drinkt wel vaak cola dus neem ik dat wel voor haar mee. 'Heei.' Opeens staat Abigail voor mijn neus. Ze frunnikt aan haar shirtje en trekt hem expres wat lager zodat je bijna haar hele borsten kan zien. 'Hoi.' Zeg ik droog en loop weg. Ik loop terug naar de plek waar Quinn en ik stonden. Ze staat er nog steeds, maar nu niet alleen. Nik staat achter haar met zijn handen op haar heupen. Woede borrelt in me op. Blijf nog even wachten, vertrouw haar. Zegt een stem in mijn hoofd. Ik luister ernaar en kijk vanachter een paar anderen naar ze toe. Ze slaat zijn handen weg. Hij geeft haar kusjes in haar nek. Houd je in. Makkelijker gezegd dan gedaan. Ze draait zich om en geeft Nik een klap met haar platte hand. Een glimlach vormt zich om mijn lippen. Dat is mijn meisje. Hij herstelt zich en loopt naar haar toe. Hij wilt haar kussen maar ze geeft hem een knietje. Ze checkt haar haar in de spiegel en kijkt dan weer om zich heen alsof er niks is gebeurd. Ik loop naar haar toe en geef haar haar drinken. 'Wat doet hij nou weer?' Vraag ik alsof ik van niks weet. 'Wil je het echt weten?' Ik knik. Ze pakt mijn hand vast en trekt me mee naar een rustiger plekje. Ze vertelt me alles. Letterlijk alles. 'En toen kwam jij aanzetten met drinken.' Eindigt ze haar verhaal. 'Ben je boos?' Vraagt ze beschaamd. 'Tuurlijk niet. Je hebt me alles eerlijk vertelt, en je hebt Nik geslagen omdat je met mij hebt.' Ze glimlacht. 'Wacht, hoe weet je zo zeker dat ik alles eerlijk heb vertelt?' Ik lach kort. 'Ik heb alles gezien.' Haar ogen worden groot. 'Serieus?!?' 'Ja, ik dacht "ik moet je vertrouwen" dus keek ik wat je ging doen. En het was, geweldig!' Ze glimlacht. 'Laten we naar huis gaan.' Zeg ik en sta op. Ze knikt en we lopen eerst langs Chase om te zeggen dat we weggaan. 'Thuis verder doen?' Vraagt hij grijnzend. 'Alleen als Quinn er klaar voor is.' Zeg ik en pak haar hand. Ze glimlacht naar me. 'Ik zou haar allang gedaan hebben.' Zegt Chase. Die gast is super dronken. Quinn trekt me mee, weg van Chase.We stappen in de auto, ik rijd. De rit is stil, te stil voor Quinn's doen.
'Wat is er?' Vraag ik als we haar kamer inlopen. Ze gaat op haar bedrand zitten. 'Zien meer jongens mij als een soort speeltje?' Vraagt ze. Deze vraag zag ik niet aankomen. 'Hoe bedoel je?' Ik ben echt verbaasd. 'Nou, Chase zei dat hij me allang gedaan zou hebben. Daarom vroeg ik me af of meer jongens zo over me dachten, dat ze me willen nemen bedoel ik.' Ik pak haar hand. 'Als ik eerlijk moet zijn. Ik weet dat er heel veel jongens zijn die je willen.' Ze kijkt me verbaasd aan. 'Serieus?' Ik knik. 'Je bent gewoon geweldig.' Zeg ik terwijl ik beide handen vasthoud. Ze bloost en kijkt weg. Ik laat één hand los en til haar hoofd op. Ik druk mijn lippen op de hare. Ze kust me terug en slaat haar armen om mijn nek. Ik pak haar heupen en trek haar dichter tegen me aan. Ze kruipt op mijn schoot. Ik plaats kusjes in haar nek en maak rondjes met mijn duimen op haar heupen. Op een bepaald plekje kreunt ze zacht. Ik zuig kort op het plekje. 'Ik hoef geen honderd zuigzoenen in mijn nek.' Zegt ze. Ik grom wat onverstaanbaars en blijf kusjes plaatsen in haar nek. Ze haalt haar hand door mijn haar.
Quinn.
Jake blijft kusjes plaatsen in mijn nek. Na een tijdje gaat hij weer terug naar het eerste plekje. Hij bijt, kust en blaast op het plekje, daardoor is het onmogelijk om opkomende kreunen binnen te houden. Ik merk wel dat Jake me niet wilt voor seks, want als hij dat wel wilt zou hij al verder zijn gegaan. 'Doe het wel veilig!' Hoor ik papa van beneden of ergens anders roepen. Allebei verstijven we. We kijken elkaar aan en schieten in de lach. Ik laat mezelf op bed vallen en Jake komt boven me hangen. 'Kom je vandaag bij mij slapen?' Dat hoeft hij geen twee keer te vragen. Ik spring uit bed en ren naar zijn kamer. Ik hoor Jake lachen en na een paar seconden komt hij ook de kamer in. Hij pakt een joggingbroek uit de kast en trekt hem aan. Hij loopt al de badkamer in. Ik trek mijn jasje, top en rokje uit. Ik pak Jake's shirt van de grond en trek hem aan, en aangezien ik kleiner ben dan Jake komt het shirt tot net over mijn billen.Ik pak mijn spullen uit mijn eigen kamer en loop naar de badkamer van Jake. 'Leuke pyjama.' Zegt Jake. Ik haal mijn make-up van mijn gezicht en poets mijn tanden. 'Kan je het zien?' Vraag ik aan Jake die me al de hele tijd aankijkt. 'Ja hoor.' Zegt hij. Ik loop de badkamer uit en Jake slaat op mijn kont. Ik draai me om en zie hem grijnzen. 'Moest het?' Vraag ik. Hij knikt. Ik rol met mijn ogen en ga in bed liggen. Hij komt naast me liggen en slaat zijn armen om me heen. Zijn heerlijke lichaamsgeur dringt mijn neus binnen. Hij drukt nog een kus op mijn voorhoofd en ik hoor een vaag welterusten voordat ik in slaap val.
1335 woorden.
JE LEEST
Living with a badboy (VOLTOOID)
Teen FictionDeel 1 van The Badboy Family Quinn verhuist naar Miami om bij haar vader te gaan wonen, haar ouders zijn gescheiden en haar moeder heeft een nieuwe vriend gevonden. Quinn heeft echter geen idee wat haar vader daar allemaal heeft uitgespookt en stink...