Quinn.
Oke, Jake houd van mij en niet van zijn ex. Maar hij heeft misschien wel gevoelens voor haar, ik moet hem voor me winnen. Ook al ben ik boos, ik wil hem niet kwijt. Ik zal voor hem vechten, en hij hopelijk ook voor mij.Ik maak me klaar om te gaan slapen en ga dan in bed liggen. Ik zoek op Pinterest wat leuke, originele ideeën op voor een date en sla ze op.
Als ik klaar ben leg ik mijn telefoon op mijn nachtkastje en ga goed liggen om te slapen.
Jake.
Ik moet Quinn's vertrouwen winnen en Nola vergeten. Ik dacht dat ik bij die kus iets voelde voor Nola, maar nu bedenk ik me dat ik alleen wat voelde toen ik Quinn voor me zag. Ik houd van haar, met heel mijn hart. Ik val in slaap met een paar mooie herinneringen aan mijn tijd met Quinn.Ik open mijn ogen en zie dat het buiten nog donker is. Ik kijk op mijn welker en zie dat het 5:00 is, erg vroeg. Dan schiet me een idee binnen, ik maak nu een romantisch ontbijt voor Quinn, in het bos of op het strand of zoiets. Ik stap uit bed en kleed me zachtjes aan zodat niemand me hoort. Ik pak een tas en mijn sleutels en rijd naar mijn eigen huis.
Thuis loop ik door naar de keuken en pak allerlei lekkere dingen. Broodjes, fruit, cupcakes en nog veel meer lekkers. Ook pak ik een kleed, borden, bestek, bekers, lichtjes om de plek me te versieren en nog wat andere spullen.
Ik rijd met mijn auto eerst naar het bos en zoek een mooie plek uit. Ik stal de lichtjes en het eten uit en na een half uurtje ben ik klaar. Ik rij naar het strand en leg hier wat stenen in een bepaald patroon met wat kaarsjes erbij. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 7:53 is, tijd om terug te gaan.
Ik rijd naar Quinn's huis -ook een soort mijn huis, maar oke- en loop richting de keuken. Ik drink een glas sap en pak er nog één voor Quinn. Ik loop naar haar kamer en doe de deur zo zachtjes mogelijk open. Ik ga op haar bed zitten en zet het sap op het nachtkastje. 'Quinn, wakker worden.' Ze draait zich om. 'Houd je mond, ik wil slapen.' Hoor ik gedempt door het kussen. Ik grinnik en draai haar om. Ze opent vermoeid haar ogen en glimlacht. 'Hoe laat is het?' Vraagt ze met een ochtendstem. '8:00.' Ze kijkt me nep-geïrriteerd aan. 'Waarom maak je me dan nu al wakker?' Ik grinnik. 'Omdat jij je nu klaar gaat maken en straks met mij mee gaat.' Ze zucht en draait zich weer om. Ik pak haar op in bride-style en loop naar de badkamer. Eerst nestelt ze zich tegen mij aan tot ze merkt wat ik ga doen. Ze probeert zich uit mijn greep te verlossen waardoor ik haar alleen maar steviger vasthoud. Ik zet de douche aan en zet haar in één keer eronder. Ze gilt en haar nu natte kleren kleven aan haar vast. Haar boze gezicht verandert in een grijns. 'Jij moet dan ook douchen.' Zegt ze terwijl ze mijn hand pakt en mij ook onder de douche trekt. Ik lach en ga dichtbij haar staan. Ze kijkt met haar prachtige ogen in de mijne en zonder dat ik het zelf doorheb druk ik mijn lippen op die van haar. Ze is even verbaast door mijn plotselinge actie -ik zelf ben het eigenlijk ook- maar ze zoent me dan toch terug.
Zo staan we een tijdje in een omhelzing als we na vijf minuten synchroon een handdoek pakken en ons afdrogen.
Ik loop naar mijn kamer en kleed me aan en doe mijn haar.
Quinn.
Hij zei dat ik met hem mee ga, maar waarheen? Ik vertrouw hem wel, maar waarom moet het zo vroeg? Ik kleed me aan, doe mijn haar en breng wat make-up aan. Ik loop naar beneden om ontbijt te pakken als ik wordt tegengehouden door Jake. 'Wat ga je doen?' Vraagt hij terwijl hij voor me gaat staan om de weg te blokkeren. 'Eten pakken.' Ik probeer langs hem heen te gaan. 'Dacht het niet.' Zegt hij lachend terwijl hij me over zijn schouder gooit. 'Laat me los.' Zeg ik terwijl ik begin te spartelen. Hij grinnikt en loopt met mij over zijn schouder richting zijn auto.Weer een nieuw hoofdstukkie! Even ik heb gewoon 11k reads gehaald! Nu ben ik blij☺️.
768 woorden.
JE LEEST
Living with a badboy (VOLTOOID)
Novela JuvenilDeel 1 van The Badboy Family Quinn verhuist naar Miami om bij haar vader te gaan wonen, haar ouders zijn gescheiden en haar moeder heeft een nieuwe vriend gevonden. Quinn heeft echter geen idee wat haar vader daar allemaal heeft uitgespookt en stink...