🧸Hoofdstuk 20.🧸

10.1K 242 33
                                    

In de media is een foto van Rose. Je kan ook je eigen beeld natuurlijk houden.

Quinn.
'Dat is zeg maar een soort van onze schoonmaakster, ze doet van alles hier in huis.' Zeg ik als ik Jake's vragende gezicht zie. Hij knikt en in stilte eten we onze brownies verder op.

'Ik ga mijn spullen uitpakken.' Zegt Jake als hij zijn brownie op heeft. Hij brengt zijn bord naar de keuken en loopt naar boven. Ik eet snel het laatste stukje brownie op en loop naar de kamer van Jake. Ik klop op de deur en zonder op antwoord te wachten ga ik naar binnen. Jake komt de badkamer uitlopen. 'Schoonheid.' Zegt hij met een knipoog. Ik rol met mijn ogen, net hadden we een normaal gesprek en nu doet hij weer zo. 'Hulp nodig?' Vraag ik om de stilte te verbreken. 'Misschien.' Zegt hij met een echte badboy grijns. 'Laat maar.' Zeg ik voordat ik weg loop. Ik ken hem langer dan vandaag en wil niet weten waar hij hulp bij nodig heeft, aangezien alle dozen al leeg waren.

Jake.
'Laat maar.' Zegt ze voordat ze weg loopt. Ik heb haar weggejaagd. Dat heb je zeker. Rare stem in mijn hoofd? Negeren die handel! Dat zal best wel lastig worden. Waarom ben je hier opeens? Vroeger was ik er ook, maar toen werd je "de badboy" en ben ik weggegaan. Nu ben je weer anders aan het worden, dus ben ik terug! 'Oke? Een rare stem in mijn hoofd zegt dat ik weer "verander"?' Mompel ik tegen mezelf.

Als ik alle dozen heb uitgepakt komt er een vrouw binnen lopen. 'Jij bent vast Jake?' Vraagt ze terwijl ze mij een hand geeft. Ik knik. 'Ik ben Amanda.' Ze loopt zonder nog wat te zeggen wee naar buiten terwijl ik ern beetje versuft acher blijf. Ma een minuut herstel ik mezelf en loop naar de kamer van Quinn.

Ik loop de kamer in en zie Quinn op bed liggen met een boek, haar hoofd ligt aan de andere kant dus die kan ik niet zien. Ik sluip naar haar toe en spring op haar rug. Ze gilt en ik begin haar te kietelen. Haar lach vult mijn oren. Haar lach is één van de mooiste geluiden ooit! Wacht wat?!? Wat dacht ik nou weer? Heb ik gevoelens voor haar? 'J-Jake! S-s-stop!' Probeert ze tijdens het lachen te zeggen. Ik moet lachen om haar. Na een minuut wurmt ze zich onder mij vandaan. Ik hoor haar hijgen, ze is helemaal buiten adem. Ik moet lachen en ze kijkt me boos aan. Ze houd het niet lang vol want ze moet weer lachen. Ik laat me naast haar op bed vallen en draai op mijn zij zodat ik in haar  prachtige ogen kan kijken. We blijven elkaar zo aan kijken. Mijn ogen dwalen af naar haar lippen. Het liefst zou ik mijn lippen op de hare drukken. Ze wordt rood en staat snel op. Waarom kuste je haar niet gewoon? Misschien vind zij jou ook leuk. Fijn dit, weer stemmen. En ik vind haar niet leuk! Echt waar? Hoe lang blijf je nog tegen jezelf liegen? Ik negeer het en sta ook op. We staan weer tegenover elkaar. We kijken elkaar in de ogen aan en zetten tegelijk een stap naar voren. Ik zie twijfel in haar ogen. Voorzichtig druk ik mijn lippen op de hare.

Quinn.
Hij staat ook op. We kijken elkaar aan in de ogen. We zetten een stap naar voren. Ik vind hem echt leuk, maar misschien gebruikt hij me alleen maar, want dat doet hij bij ieder meisje. Hij komt heel zachtjes dichterbij en drukt zijn lippen voorzichtig op de mijne, alsof ze elk moment kunnen breken. Een zwerm vlinders vliegt door mijn buik, ik heb vaker gekust en gezoend, maar nooit voelde het zo fijn. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik hem een kans geven met de kans dat hij me gebruikt of hem geen kans geven? Ik kies voor het eerste en kus hem terug. Ik voel dat hij glimlacht tegen mijn lippen aan. En niet zoals hij normaal doet om een meisje te verleiden, maar gewoon lief.

Jake.
Ze kust me gewoon terug! Vanbinnen ben ik een vreugde dans aan het doen. Ik glimlach tegen haar lippen en leg mijn hand op haar wang. Ze legt één hand in mijn nek en met de andere hand gaat ze door mijn haar.

Na een paar minuten verbreek ik de kus. 'S-s-sorry.' Zegt Quinn terwijl ze naar de grond kijkt. Ik pak haar kin met mijn wijsvinger en duim vast en duw haar hoofd zachtjes omhoog waardoor ze me wel aan moet kijken. 'Wat is er?' Vraag ik aan haar. Ze gaat op bed zitten en ik ga naast haar zitten. 'Kijk, jij bent een jongen die niet aan relaties doet en meisjes gebruikt.' Auch, dat doet zeer. Waarom doet het zeer? Omdat het de waarheid is. Soms is die stem best handig. 'En als ik jou leuk zou vinden zou jij vast met mijn gevoelens gaan spelen.' Vervolgt ze haar verhaal. 'Jij bent zo iemand die van one night stands houd, één nacht met een meisje en daarna dumpen.' Dit doet me best wel pijn, ik wil bewijzen dat ik haar leuk vind. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar sluit hem weer als ik niks kan bedenken. 'Eten!' Wordt er vanaf beneden geroepen. We staan allebei op en lopen richting de deur. 'Quinn?' Zeg ik voordat ze de deur opent. Ze draait zich om en kijkt me vragend aan. Ik loop naar haar toe en trek haar in een knuffel. Ze staat eerst een beetje verrast maar als ze zich heeft herstelt slaat ze haar armen om mij heen. Haar hoofd ligt op mijn borst en ik leg mijn hoofd op de hare.

Weer een nieuw hoofdstuk! Moeten ze bij elkaar komen?

991 woorden.

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu