🎀Hoofdstuk 15.🎀

10K 238 56
                                    

Quinn.
Ik schrik wakker door een plens water in mijn gezicht. 'Waarom?!?' Roep ik. Rose en Mason lachen hard en ik schud mijn hoofd waardoor zij ook een beetje nat worden. 'Ik ga douchen.' Zeg ik als ik ben uitgeschud.

Als we helemaal klaar zijn is het 7:45 en lopen we naar de eetkamer. 'Goedemorgen.' Zeggen Amanda en Mike als ze een ontbijt neerzetten. 'We hopen dat jullie het lekker vinden.' Zegt Mike voordat ze weer weggaan. 'Ik kam wel wennen aan deze luxe hoor.' Zegt Mason waardoor ik moet lachen. 'Quinn? Komen jij en je vrienden over 5 minuten naar de garage? Je vader wacht daar op jullie.' Ik knik en pak de boeken die ik vandaag nodig heb. 'Vergeet jullie gymspullen niet, voor jullie cheerdinges.' Zegt Mason. Ik pak snel gymspullen en ren terug naar de eetkamer. 'Zullen we?' Vraag ik. Ze knikken en we lopen richting de garage.

'Met welke auto willen jullie?' Vraagt mijn vader als we de garage inlopen. De monden van Mason en Rose vallen open. 'Jullie vangen vliegen.' Zeg ik. Ze herstellen zich snel. 'Jij mag kiezen.' Zegt Rose tegen Mason. Mason kiest voor een auto waarvan ik geen idee heb welk merk het is of hoe het heet. (Zie media)

'Ik voel me nu echt rijk.' Zegt Mason terwijl hij een zonnebril opdoet. Rose en ik lachen en praten nog wat.

Als we op school aankomen kijken een paar kinderen ons aan maar we negeren het.

De rest van de dag verloopt rustig, buiten dat Jake een paar keer zei dat ik er "lekker" uitzag.

Rose en ik hebben nu cheerleader try-outs en Mason try-outs voor het voetbalteam. 'Oke meiden, jullie krijgen nu allemaal een trainingspakje.' Een paar meiden met veel make-up gillen. 'Hecht er maar niet te veel aan, want alleen de meiden die in het team komen krijgen de echte en het wedstrijdpak.' Zegt de coach. Ze deelt alle pakjes uit en we lopen naar de kleedkamer.

(Foto van het trainingspak)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Foto van het trainingspak)

De pakjes zijn roze met zwart en er staat "cheer". De wedstrijdpakjes heb ik nog niet gezien, maar die krijg je alleen als je in het team zit. Ik wil de kleedkamer uitlopen als er een meisje tegen me aanloopt. Ze valt op de grond terwijl ik net mijn evenwicht weet te houden. 'Kijk eens uit waar je loopt onhandige trut!' Gilt ze terwijl ze zichzelf aan één van de meiden die achter haar staan omhoog trekt. 'Je hebt mijn nagel gebroken!' Gilt ze weer. Ik rol met mijn ogen, drama queen. Ik zie Rose achter me een beetje verbleken en ik kijk haar vragend aan. Ze trekt me mee en we lopen richting het veld. 'Dat was Abigail!' Fluister/schreeuwt ze. 'En wat is er met haar?' Vraag ik terwijl ik nog steeds wordt mee gesleurd door Rose. 'Zij is de gróótste bitch van de school. Echt waar, ze is ver-schrik-ke-lijk!' Zegt terwijl we de zaal inlopen. Ik knik en we gaan bij de andere meiden staan. 'Is iedereen er?' Vraagt de coach. Een paar meiden knikken instemmend.

We beginnen met een warming-up en dan doen we wat oefeningen. (Ik weet niks van cheerleaden dus sorry als ik wat fout doe, gebeurt vast heel vaak). Het team moet bestaan uit minimaal 16 meisjes en de coach wilt het liefst maximaal 24. Er zijn ongeveer 35 meiden die zich hebben opgegeven dus veel kans heb ik denk ik niet, want de meeste van vorig jaar komen er denk ik in en er zijn er 5 uit, dus moeten die plekken worden opgevuld.

Het is nu een uurtje verder en je ziet wel welke meiden er goed voor zijn en welke niet. 'Oke, jullie mogen een paar minuten wachten dan ga ik kijken wie er in het team mogen.' Zegt de coach. 'Zo, wilt de onhandige nieuweling bij het team?' Vraagt Abigail aan mij. 'Ja graag.' Zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol. Waarom ben ik hier anders? Vraag ik mezelf af. Ze kijkt me intimiderend aan wat -voor haar jammer genoeg- niet werkt. 'Oke! Bij elkaar! Doorlopen!' Roept de coach. 'Ik heb het team samengesteld met 20 meisjes echt in de opstelling en 2 reserve.' Ik vind het best wel spannend, stel ik kom in het cheerleader team! 'Laat ik beginnen met de meiden die in het team blijven.' Ik luister niet echt naar die namen maar ik hoor Abigail's naam wel vallen. 'En als laatste Rose.' Rose en ik springen in de lucht maar gaan snel weer recht staan. 'Oké, dat waren de meisjes die vorig jaar ook in het team zaten en nu weer, nu door met de nieuwelingen. Ik heb vijf meisjes uitgekozen, dus als je erbij zit mag je erg trots zijn op jezelf.' Rose pakt mijn hand vast, zij is vast ook nieuwsgierig. 'Als eerste Bayley, als tweede Samantha, als derde Christina, als vierde Maya, en als vijfde -mijn complimenten trouwens- Quinn!' Omg! Ik zit in het cheerteam. Rose en ik gillen en springen weer.

'Gefeliciteerd dames! En als je er niet in zit, probeer het volgend jaar nog een keer!' De meiden die doorzijn geven elkaar allemaal een knuffel, behalve Abigail. 'De meiden die in het team zitten mogen hun pakje bij zich houden, maar de van de andere meiden wil ik hem graag terug.' Zegt de coach. 'Meiden van het team, hier zijn jullie wedstrijd pakjes.' Ze houd een doos omhoog en ik en Rose lopen erheen. We pakken allebei een tasje en pakker de spullen eruit en houden het voor ons. 'Omg, ze zijn zoveel mooier dan vorig jaar!' Roept Rose blij. Het pakje bestaat uit een top en een roken, daarbij zitten ook nog twee pom-pons en een strikje voor in je haar. 'Jullie moeten zelf witte sneakers en sokken regelen!' Roept de coach ons nog even na terwijl iedereen naar de kleedkamer loopt.

 'Jullie moeten zelf witte sneakers en sokken regelen!' Roept de coach ons nog even na terwijl iedereen naar de kleedkamer loopt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het wedstrijdpakje.

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu