🧸Hoofdstuk 12.🧸

9.9K 245 36
                                    

Jake.
Als ik mijn kamer in kom loop ik naar mijn bed, pak mijn kussen en gooi het zo hard als ik kan tegen het raam. Het is maar een kussen dus hard komt het niet aan.

'Jake?' Mijn moeder staat in de deur opening. Ze gaat op mijn bed zitten en ik kom naast haar. 'Het spijt me lieverd.' Zegt ze terwijl ze haar armen om me heen slaat. Zo zitten we even en dan staat ze op. 'Je mentor gaat het morgen vragen, dus vrijdag willen we het weten.' Ik knik en leg mijn hoofd in mijn handen.

Flashback.
'Mama, kom je spelen?' 'Nee schat kijk maar even TV.' Zegt mijn moeder zonder op te kijken. 'Papa, gaan we voetballen?' 'Doe iets voor jezelf, je alles wat een kind wilt dus ga spelen!' Een traan rolt over mijn wang. Ik ren naar boven en huil op mijn bed. Mijn ouders hebben een groot bedrijf, ze hebben en maken nooit tijd voor mij. De laatste keer dat ik met mijn ouders heb gespeeld was lang geleden.
Einde flashback.

Ik voel dat er een traan over mijn wang rolt. 'Kom op Jake, wees een vent. Een echte vent huilt niet.' Zei mijn vader altijd als hij me zag huilen.

Ik sta op en app Justin, Chase en de rest van de Squad om naar de club te gaan.

Quinn.
Ik kom thuis en loop naar mijn kamer, ik zet mijn tas neer en pak mijn telefoon. Ik loop naar de eetkamer waar ik Amanda tref. 'Heei Quinn, hoe was het op school?' Ik twijfel, zal ik vertellen over Jake en Austin? Ik besluit om het niet te doen. 'Wel oke, het blijft wel school!' Amanda lacht even en gaat dan richting de woonkamer. Ik loop richting de keuken waar ik Mike hoor vloeken. 'Verdomme, waar is die deksel nou?' Mompelt hij. Ik zie een deksel liggen achter wat spullen en pak hem. 'Bedoel je deze?' Vraag ik. Mike schrikt en knikt dan snel. 'Bedankt Quinn. Maar wat brengt jou hier?' Ik lach even. 'Ik heb een beetje trek dus ik kwam wat eten halen.' Hij knikt en loopt richting een pan en pakt een bord waar hij iets op legt, ik kan niet zien wat. 'Hier, ik heb wat nieuws geprobeerd. Het is iets bekends in Nederland dus jij kent het vast wel.' Hij geeft me een bord en ik zie een kroket liggen. Ik lach zachtjes en bedank Mike. Ik loop naar mijn kamer waar ik op bed de kroket opeet.

Ik zit even een film te kijken als ik een appje krijg van Rose.

Rose: Heyy!
Quinn: Hooii!
Rose: Ga je mee uit vanavond?
Quinn: Denk het niet, het is doordeweeks.
Rose: Daar heb je een punt.
Quinn: Ach schijt, hoe laat haal je me op?
Rose: Over een half uurtje?
Quinn: Weet je wat? Ik haal jou wel op, weet ik meteen waar je woont. ;)
Rose: Is goed! Ik woon ***********, zie je over een half uurtje!
Quinn: Doei!
Rose: Bye!

Ik leg mijn telefoon weg en ga een outfit uitzoeken. Niet te sexy maar gewoon perfect om uit te gaan doordeweeks.

Mijn make-up doe ik dezelfde kleuren als mij outfit, zwart met goud, maar wel een andere kleur op mijn lippen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn make-up doe ik dezelfde kleuren als mij outfit, zwart met goud, maar wel een andere kleur op mijn lippen.

Het is nu 20:50, ik loop naar beneden en ga gewoon met de fiets naar het adres dat Rose heeft opgegeven. Ik druk op de bel en een vrouw die erg op Rose lijkt doet de deur open. 'Hallo, ik ben Quinn.' Zeg ik vriendelijk. 'Hallo, ik ben Nathalie, de moeder van Rose.' Ik knik en Nathalie leidt me naar de kamer van Rose.

'Heyy!' Roep ik als ik de kamer in ga. 'Heeii!' Roept Rose, ze komt maar me toe en geeft me een knuffel. 'Hoe ben je hierheen gekomen?' Vraagt ze terwijl ze oorbellen in doet. 'Met de fiets hoezo?' Ze kijkt me even lachend aan en vraagt dan of ik geen auto heb. 'Mijn vader heeft wel een auto die ik mag lenen, maar ik heb nog geen rijbewijs.' Ze kijkt me vragend aan. 'Waarom niet?' 'Omdat je in Nederland pas vanaf ongeveer je zestiende volgens mij rijlessen mag nemen, daarom ga ik het binnenkort hier doen.' Ze knikt en we lopen naar beneden.

Als we bij de club aankomen zie ik Mason al buiten staan. 'Heyy girls.' Zegt hij als we bij hem staan. We lachen en lopen naar binnen. 'Hier.' Zegt Rose terwijl ze een drankje in mijn hand duwt. Ik schud mijn hoofd en zet het neer op de bar. Ze kijkt me vragend aan. 'Ik ga niet drinken.' Zeg ik. Ze rolt met haar ogen. 'Te braaf omdat je nog geen 18 bent?' Vraagt ze lachend. Ik schud mijn hoofd, pak het drankje en giet het achterover. Ze kijkt me aan en knikt dam goedkeurend.

Een uur -en een hoop shotjes later- zijn Rose en Mason dronken, zij hebben gedronken maar ik heb het bij dat ene glaasje gelaten omdat we morgen gewoon naar school moeten.

Ik zie dat het 23:45 is. Ik pak de handen van Mason en Rose en trek ze mee naar buiten. 'Wat gaan we doen?' Vraagt Rose dronken. 'Ik ga jullie naar huis brengen.' 'Nee!' Roepen ze tegelijk. 'Jawel.' Ze stoppen maar ik trek door. 'Mason waar woon je?' Hij zegt zijn adres en ik trek ze erheen. Gelukkig is het dichtbij. Ik druk op de bel en de deur gaat open. 'Hallo.' Zegt een vrouw van middelbare leeftijd. 'Hallo, ik ben Quinn. Een vriendin van Mason.' Ze knikt en neemt Mason van me over. 'Nou Quinn, ik zie je hopelijk nog een keer.' Ik knik en breng Rose naar huis. 'Bedankt Quinn, dat je Rose thuis bracht.' Ik knik. 'Graag gedaan Nathalie.' Ik pak mijn fiets en rijd naar huis. Ik ga naar mijn kamer en maak me klaar om te gaan slapen.

Als ik helemaal klaar ben en in bed ga liggen zie ik dat het 1:21 is, Rose en Mason lopen erg snel als ze dronken zijn. *kuch kuch*. Hoor het sarcasme.

Ik draai nog even en val daarna in een diepe, droomloze slaap.

~Weer een nieuw hoofdstuk! Wat vinden jullie tot nu toe van het verhaal? Ik vind het in ieder geval leuk om te schrijven. Daarom hier wat eerder een hoofdstuk, ik weet dat ik ook gewoon een langer hoofdstuk kon maken, maar idc!~

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu