Quinn.
Ik kijk nog steeds naar her rare gedans van Abigail en Jake tot ik een hand voor mijn mond voel en ik van mijn stoel word getrokken. 'Meekomen.' Sist een stem in mijn oor. Ik stribbel wild tegen tot ik iets kouds tegen mijn hoofd voel waardoor mijn protesten stoppen. 'En nu meekomen.' Sist de stem weer. Gehoorzaam loop ik mee als ik hoor dat hij het pistool laadt. Als hij de trekker overhaalt ben ik er geweest.We lopen via de zij ingang de school uit en ik zie een zwart busje staan. 'Daar ben je eindelijk, mijn prinsesje.' Hoor ik een mannen stem zeggen. 'Laat haar maar praten.' Zegt dezelfde man, die ik nog niet heb gezien. 'Wie bent u?' Vraag ik meteen als de hand die voor mijn mond zat weg is. De onbekende man grinnikt. 'Daar kom je wel achter prinses.' Zegt hij terwijl hij deze kant op komt. Ik kan hem niet goed zien aangezien het donker is buiten, maar zijn silhouet kan ik een beetje zien. 'Zet haar maar in de wagen.' Zegt de man tegen de man die mij vasthoud. 'Wie bent u, en waar brengt u me heen?' Vraag ik terwijl ik tegenstribbel om niet in het busje te hoeven, tot ik weer het pistool tegen mijn hoofd voel. Ik word in het busje gegooid die bijna meteen daarna wegrijd. Ik voel een traan in mijn oog ontstaan die ik snel wegveeg. Ik kijk rond in het busje om te zien of ik de deur open kan breken, maar het is helemaal leeg. Ik hoor een sissend geluid en zie allemaal rook naar binnen komen. Ik kruip naar een hoekje maar dat was gewoon tijdverspilling want ik word omringd door de rook. Ik voel mezelf wegzakken maar weet dat ik mijn ogen open moet houden. Na een minuut verwoede pogingen te hebben gedaan om mijn ogen open te hebben gehouden word alles zwart en besef ik niks meer.
Ik word wakker en open vermoeid mijn ogen. Ik kijk naast me om op mijn wekker te kijken tot ik besef dat mijn wekker er niet staat. Waar is mijn wekker? En een nog betere vraag. Waar ben ik?!? Ik kijk snel om me heen en zie dat ik niet in mijn vertrouwde slaapkamer lig! Ik lig in een soort cel. Er zitten tralies voor me en er staat alleen een zielig bedje en een wastafel. Ook is het erg donker en het enige licht komt vanuit een klein raampje in de muur. Dat klonk best wel logisch. 'Zo zo, is mijn prinsesje eindelijk wakker?' Vraagt een bekende stem. Ik kijk in de richting van de stem en zie een man staan een man die...
Haha cliffhangertje!!! Maar ja, hier is weer een hoofdstukje die iets later is gekomen dan ik had gehoopt, maar het gaat erom dat ie er is.
JE LEEST
Living with a badboy (VOLTOOID)
Teen FictionDeel 1 van The Badboy Family Quinn verhuist naar Miami om bij haar vader te gaan wonen, haar ouders zijn gescheiden en haar moeder heeft een nieuwe vriend gevonden. Quinn heeft echter geen idee wat haar vader daar allemaal heeft uitgespookt en stink...