🧸Hoofdstuk 42.🧸

6.5K 164 5
                                    

Jake.
Ik word wakker met een enorme koppijn. Ik kreun en open mijn ogen. Ik kijk naast me en zie dat Quinn er niet ligt. Waarom ligt ze er niet? Waar is ze? Heb ik iets fout gedaan? Gaat ze bij me weg? Veel vragen spoken door mijn hoofd. Ik probeer me te herinneren wat er is gebeurd maar kan er niet achter achterkomen. Quinn komt binnen met een dienblad. 'Hé schone slaapster.' Zegt ze als ze ziet dat ik overeind zit. Ik glimlach en ze komt naast me op bed zitten. 'Hier.' Zegt ze en zet het dienblad op mijn schoot. Ze heeft een ontbijtje gemaakt en een glas water en een aspirientje geregeld. 'Bedankt.' Zeg ik voor ik een kus op haar hoofd druk en aan het ontbijtje begin. 'Quinn?' Ze kijkt me vragend aan. 'Zijn we nog samen?' Vraag ik voorzichtig. 'Hoe bedoel je?' Vraagt ze verrast. 'Ik weet niet wat er is gebeurd gisteren, en ik dacht dat ik misschien iets doms had gedaan omdat je niet bij me lag.' Beschaamd kijk ik naar de grond. '1, je hebt niks doms gedaan. 2, we zijn nog steeds samen. En 3, ik lag niet bij je omdat je me waarschijnlijk anders had genomen.' Dat laatste zegt ze grinnikend. 'Sorry.' Zeg ik ook grinnikend.

We hebben ons aangekleed en nu gaan we naar een attractie park. We stappen in een auto en rijden een klein half uurtje tot we er zijn. Klinkt vrij logisch eigenlijk. Ik pak Quinn's hand vast wat me nog steeds een goed gevoel geeft. Onder luid protest van Quinn koop ik de kaartjes en lopen we naar de eerste attractie. We zitten in de attractie en ik kan zien dat Quinn het geweldig vind.

We hebben een paar uur door het park gelopen en wat gegeten en zijn nu onder weg naar het reuzenrad. Aangezien het al donker is kan je mooi over het park heen kijken met al zijn lichtjes. We stappen in een karretje, en draaien rustig rond. Ik zie Quinn haar ogen uit kijken, tot we bovenaan zijn. We horen een raar geluid en het reuzenrad stopt. 'Oh nee.' Hoor ik Quinn zacht mompelen. Ze begint sneller te ademen en ik zie dat ze het moeilijk heeft. Ik pak haar handen en geef er een bemoedigend kneepje in. 'Het komt wel goed.' Zeg ik tegen haar. Ze kijkt me niet aan en volgens mij komen mijn woorden ook niet aan. 'Kijk me aan.' Zeg ik rustig en iets harder dan net. Ze kijkt me aan en ik zie angst in haar ogen. Ik pak haar hand en leg die op mijn hart. 'Volg mijn adem.' Zeg ik. Ik zie dat ze het heel hard probeert maar het niet lukt. 'Ik kan het niet.' Zegt ze terwijl ze weer snel ademt er een een paar tranen over haar wangen lopen. Wat moet ik nu doen? Ik doe het stomste wat in me opkomt en druk mijn lippen op die van haar. Ze is verbaast maar gaat er uiteindelijk wel met volle overtuiging in mee. Zonder dat ik het door heb zit er helemaal geen ruimte meer tussen ons in. Ik pak Quinn bij haar heupen en zet haar op mijn schoot met aan elke kant een been. Ze legt één arm in mijn nek en woelt met de ander door mijn haar. Mijn handen gaan onder haar shirt en gaan steeds verder omhoog. Ik ben bijna bij haar mooie borsten als het reuzenrad met veel geluid en beweging weer gaat draaien. Met een rood hoofd gaat Quinn weer naast me zitten. Als het reuzenrad niet was gaan draaien hadden we hier misschien seks gehad! Ik heb het op verschillende plekken gedaan met meisjes, maar het reuzenrad zou dan op nummer 1 komen van raarste plekken. 'Jake, we mogen eruit.' Zegt Quinn waardoor ik uit mijn gedachtes word gehaald. Ik stap snel uit en Quinn kijkt me lang aan. 'Wat?' Vraag ik na een tijdje grinnikend. 'Waar dacht je net aan vlak voor dat we het reuzenrad uit mochten?' Moet ik het zeggen? 'Nergens aan.' Zeg ik terwijl ik de andere kant opkijk. 'Zullen we terug naar huis gaan?' Verander ik van onderwerp. 'Is goed, maar waar dacht je echt aan?' Shit. Ze wilt het zo te horen graag weten. 'Ehm, dat is nogal ongemakkelijk, voor ons beide denk ik.' Zeg ik uiteindelijk. 'I don't care.' Zegt ze dan terwijl ze haar schouders ophaalt. 'Nou ik, ik, ik zat eraan te denken dat als het reuzenrad niet was gaan bewegen we misschien, misschien, je weet wel.' Stotter ik ongemakkelijk. 'Seks zouden hebben gehad in het reuzenrad?' Zegt ze grinnikend. Ik knik. 'Misschien wel ja.' Zei ze dat nou echt?!? 'Ben je serieus?' Vraag ik verbaasd. Ze knikt. 'Het was er een goed moment voor, de plek was niet ideaal maar boeiend.' Ik ben een beetje verbaasd. 'Dus, als er een moment is zou je het wel willen doen?' Ze knikt voorzichtig. 'We, ehm, hadden het laatst ook bijna op de bank gedaan weet je nog?' Vraagt ze terwijl ze rood word. Ik knik en grinnik.

Haha! Ik zit nu in Wildlands en he gewoon wifi, dus hier ff een hoofdstukje!!! Geniet van de vakantie en het lekkere weer!

877 woorden.

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu