Korter hoofdstuk dan normaal want ik had geen extra hoofdstukken meer en was er soms niet. Maar een vraagje, zal ik een Q and A doen?
Jake.
'Hoe kan een klootzak nou een stagiair leraar zijn? Gewoon aan mijn vriendin komen. Quinn is een te gek meisje, dat doe je gewoon niet. Maar wat ze bij Abigail deed, te gek!' Zeg ik tegen Chase terwijl we uit de kleedkamer lopen. Hij knikt. Hij is ook veranderd, maar ik weet niet of dat door een meisje komt. 'Zie je later.' Zegt hij en loopt naar buiten terwijl ik naar Quinn loop. 'Heyy.' Zegt ze. 'Hoi.' Zeg ik lachend. Ze pakt mijn hand en samen lopen we naar de auto.Quinn.
'Mag ik rijden?' Vraagt Jake. 'Als ik een kusje krijg.' Hij knikt. 'Deal. Ik had het ook gedaan voor een knuffel.' Ik lach en stap in de auto. Ik hoor een leuk liedje op de radio en zet hem harder. Ik zing hard mee en Jake lacht me uit.We komen thuis aan en lopen naar de keuken. 'Ik wil nog steeds mijn kusje.' Zeg ik terwijl ik voor Jake ga staan. Hij grinnikt maar drukt toch zijn lippen op de mijne. Ik sla mijn armen om zijn nek en hij legt zijn handen op mijn onderrug. Hij vraagt om toestemming die ik hem meteen geef. Onze tongen spelen een vurig spel totdat ik iets op tafel hoor. Snel laten Jake en ik elkaar los. Ik zie op tafel twee bordjes met cake en bekers staan en we zien nog net Mike de keuken in lopen. We eten onze cake op en dan loop ik naar boven. Ik pak mijn huiswerk erbij en ga aan mijn bureau zitten. Ik zet muziek aan en begin met mijn huiswerk.
Na een half uurtje sla ik mijn wiskunde boek dicht en ben ik klaar met mijn huiswerk. 'Jake?!?' Roep ik. 'Hmm.' Hoor ik. 'Kom eens!' Roep ik weer. 'Ben bezig!' Ik sla een geïrriteerde zucht. Ik zie een dik boek op mijn nachtkastje liggen en grijns. Ik pak het boek en gooi het tegen de muur in de hoop dat Jake komt. En daar is hij, na vijf seconden staat hij in mijn kamer. 'Wat is er gebeurd?' Vraagt hij ik paniek. Ik klop naast me op bed en hij komt naast me zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Is alles oke?' Vraagt hij, ik knik. 'Echt waar?' Vraagt hij, ik hoor in zijn stem dat hij me niet gelooft. 'Ja hoor, ik wilde je gewoon bij me hebben.' Zeg ik terwijl ik mijn armen om hem heen sla.
Jake.
'Jake?!?' Roept Quinn. Ik maak voor de verandering mijn huiswerk een keer. 'Hmm.' Mompel ik. 'Kom eens!' Roept ze. 'Ben bezig!' Roep ik terug. Ze stopt en even later hoor ik een harde klap. Ik sprint overeind en ren naar Quinn. Ik kijk haar aan en zie haar rustig op bed zitten. 'Wat is er gebeurd?' Vraag ik in paniek. Ze klopt naast zich. Ik ga snel naast haar zitten. Ze legt haar hoofd op mijn schouder. Oh ohw, wat is er gebeurd? 'Is alles oke?' Vraag ik. Ze knikt niet echt overtuigend. 'Echt waar?' Vraag ik ongelovig. 'Ja hoor ik wilde je gewoon bij me hebben.' Ze slaat haar armen om me heen en ik grinnik. Ik sla mijn armen ook om haar heen. Ik grijns en begin haar te kietelen. 'J-Jake! S-s-stop!' Roept ze lachend. Ik ga gewoon door. 'G-ge-genade!' Ik lach even. 'Ik stop als ik een kus krijg.' Zeg ik. Ze knikt en lacht verder. Ik stop zoals belooft. Ze drukt haar lippen op de mijne. Ik leg mijn handen op haar wangen die ik warm voel worden.
JE LEEST
Living with a badboy (VOLTOOID)
Teen FictionDeel 1 van The Badboy Family Quinn verhuist naar Miami om bij haar vader te gaan wonen, haar ouders zijn gescheiden en haar moeder heeft een nieuwe vriend gevonden. Quinn heeft echter geen idee wat haar vader daar allemaal heeft uitgespookt en stink...