🎀Hoofdstuk 43.🎀

5.9K 152 4
                                    

Quinn.
Ik pak mijn telefoon uit mijn tas om te kijken hoe laat het is. Ohw, het is pas vijf uur. Wat?!? Vijf uur?!? 'Jake we moeten naar huis!' Zeg ik terwijl ik Jake meetrek naar de uitgang. 'Waarom ineens zo een haast?' Vraagt Jake als we bij de auto staan. 'Het schoolfeest, het begint om zeven uur en ik moet me nog helemaal klaar maken.' Zeg ik een beetje paniekerig aangezien het minimaal een half uur rijden is naar mijn huis. Jake krijgt het ook door en stapt snel in aan de bestuurderskant. Hij geeft plankgas en scheurt naar huis. Ik pak mijn telefoon uit mijn tas en app Rose.

Quinn: Heei! Ik heb je hulp nodig.

Ik leg mijn telefoon weg tot ik hem voel trillen, wat betekent dat ik een appje heb.

Rose🎀: Wat is er?!? Is alles oke?!? Heeft het met Jake te maken? Als hij iets heeft gedaan maak ik hem dood!

Quinn: Rustig maar, ik wilde vragen of je zo naar mijn huis komt om ons klaar te maken voor het feest vanavond.

Rose🎀: Lijkt me te gek! Ik ga eerst even douchen, ik sta binnen een half uur voor je deur!

Ik antwoord nog dat het oke is en leg dan mijn telefoon weg. 'Ik vond het heel leuk vandaag.' Zegt Jake. 'Ik ook, afgezien van dat dingetje met het reuzenrad.' Antwoord ik. 'Dat was inderdaad wat minder.' Grinnikt Jake.

'Klaar!' Roept Rose vrolijk. Het is nu een uurtje later en Rose heeft net mijn make-up en haar gedaan. 'Mag ik dan nu in de spiegel kijken?' Ze had een doek over de spiegel gegooid. Raar kind.

Ze kijkt me bedenkelijk aan maar knikt toch. Ze zet me neer voor de spiegel en trekt het doek eraf. Mijn haar heeft ze gekruld en opgestoken, mijn make-up vind ik echt prachtig, ze was vrij heftig bezig met de oogschaduw maar dat valt niet heel erg op, mijn lippen zijn een lichte rozige kleur en ik zie dat ze ook een beetje highlighter op heeft gedaan. Mijn jurk is niet heel erg lang, tot het midden van mijn bovenbeen, hij is aan de bovenkant strak en aan de onderkant heeft ie meerdere laagjes. De jurk is aan de bovenkant licht roze en loopt uit tot zwart. Ik zeg dit niet vaak, maar ik zie er best goed uit.

'Quinn! Rose! Zijn jullie klaar?' Roept mijn vader van beneden. We pakken nog snel een paar hakken en lopen naar beneden. Daar staan Jake en Justin klaar, Justin is de date van Rose, ik zaf het niet aankomen maar ze zijn wel cute samen! Jake draagt een pak en damn hij is sexy!

Hallo mensen! I'm still alive!!!
Maar goed, hier ff een hoofdstukkie omdat ik dat wel zo aardig vond.

Maar ja, hoe is jullie vakantie?
Ik zit nu lekker in Luxemburg.

Weet je wat me nou lachen lijkt, als er iemand op dezelfde camping zit als ik😂. Dus als je in Luxemburg op een camping zit, zet in de reacties. Ookal denk ik niet dat iemand die dit leest hier zit, maaaaar boeie, het is het proberen waard.

530 woorden.

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu