Jake.
Ik sta nu onderaan de trap, het is half zeven en Quinn komt zo naar beneden. Ik heb niet zo zeer zin in het schoolfeest maar wel zin om Quinn te zien in de jurk die ze draagt. Ik heb haar nog niet gezien maar ik weet wel dat ze prachtig zal zijn. 'Quinn! Rose! Zijn jullie klaar?' Roept de vader van Quinn naar boven. Ik zie als eerst Rose van de trap af komen die verlegen Justin kijkt. Daarna komt Quinn naar benden en mijn adem stokt een beetje. Ze is zo mooi. Ze kijkt me een beetje verlegen aan en als ze beneden is pak ik haar hand. Ze kijkt me glimlachend aan. 'Aww.' Hoor ik zachtjes. Ik zie een flits en als ik me omdraai zie ik Quinn's vader met zijn telefoon staan. 'Ga even gezellig met z'n allen staan dan maken we een paar foto's.' We knikken en gaan met zijn vieren naast elkaar staan. Daarna maken we nog wat foto's van mij en Quinn, Quinn en Rose en Rose en Justin. Ik wilde niet dat Quinn met Justin op de foto ging...We stappen met zijn vijven in één van de prachtige auto's die Quinn's vader heeft en rijden naar school. Ik leg mijn hand op Quinn's knie als ik voel dat ze wat gespannen is. 'Zenuwachtig?' Vraag ik zachtjes. 'Een beetje.' Hoor ik haar mompelen. Ik fluister in haar oor dat het wel goed komt en dan geeft ik haar een kus op haar wang.
We komen aan bij school en ik zie meteen dat het prachtig versierd is. Buiten hangen een hoop lichtjes en er ligt een rode loper die naar de ingang leidt. Rose en Justin stappen als eerste uit en lopen naar binnen. Ik stap ook uit en zie Quinn nog wat met haar vader bespreken voordat ze naar me toekomt. Ze haalt haar arm in de mijne en samen lopen we naar binnen. 'Wow.' Hoor ik Quinn zacht zeggen als we naar binnen stappen. Ik grinnik en we lopen door naar de gymzaal waar het feest word gegeven.
Quinn.
Omg, ik ben zo zenuwachtig. We lopen de gymzaal in en alles is zo prachtig! Jake en ik lopen naar een soort lounge en gaan op de bank zitten. Het is nu zeven uur en het feest duurt van zeven uur tot twaalf uur, maar je mag ook later komen en eerder weg. Er word ook om tien uur bekent gemaakt wie de koning en koningin van het feest zijn! Ik gok dat de koning Jake word, want damn hij is sexy in dat pak! 'Wil je dansen?' Vraagt Jake. Ik knik en pak zijn uitgestoken hand aan. We lopen samen naar de dansvloer en beginnen te dansen, alle nummers verschillen heel erg. De ene keer word er echt een feest nummer gedraaid die ze ook in een kroeg spelen, en soms komt er een slow nummer voorbij.We staan hier nu drie uur te dansen en wat doen mijn voeten zeer. 'Jake? Zullen we even gaan zitten?' Vraag/schreeuw ik aan Jake aangezien de muziek niet erg zacht staat. Hij knikt en we lopen naar de lounge. 'Ze gaan toch zo de koning en koningin bekent maken.' Zegt Jake. 'Leuk, ik gok dat jij koning bent.' Zeg ik. Hij haalt zijn schouders op. 'Het maakt mij niet echt uit, jij bent mijn prinses.' Zegt hij en geeft een kus op mijn voorhoofd. Ik ken hem al een tijdje maar hij maakt me nog steeds aan het blozen met z'n opmerkingen. 'Hallo!' Roept onze directeur om boven de muziek uit te komen. Niemand hoort het. Er komt een vrouw het podium op rennen en geeft een microfoon aan de directeur. 'Goedenavond allemaal. Nu is het moment waar jullie allemaal op hebben gewacht, de bekendmaking van de schoolfeest koning en schoolfeest koningin!' Iedereen klapt. 'En de koning van vanavond is... Jake Millers!!!' Roept de directeur. Iedereen klapt en Jake loopt naar voren. Als hij op het podium staat krijgt hij een hand van de directeur en een kroon van een meisje die haar borsten zowat in zijn gezicht duwt. 'En de koningin van vanavond is...' Jake kijkt me hoopvol aan. 'Abigail Snow!!!' Oh nee, niet die bitch. ZIJ MOET NU DUS GAAN SLOWEN MET JAKE?!? Abigail loopt heupwiegend naar voren en gaat dichtbij Jake staan, die een stap weg zet van haar. Abigail krijgt ook een kroon van hetzelfde meisje die nog even knipoogt naar Jake. 'Gefeliciteerd koning en koningin, het is tijd voor jullie dans.' Abigail pakt de arm van Jake en trekt hem mee op de dansvloer. Het nummer word afgespeeld en ze beginnen met dansen. Abigail probeert steeds dicht tegen Jake te dansen maar hij duwt haar een soort van weg waardoor het er heel grappig uitziet en ik kort grinnik.
Mensen! Ik heb geen vakantie meer😭!!! Aan de ene kant vind ik het wel weer leuk om naar school te gaan (ik ben niet zo iemand die van school houd hoor) maar aan de andere kant haat ik het!
Maar, er komen weer hoofdstukken! Maar ik denk dat het einde wel in zicht komt. Maar als ik klaar ben met dit boek komt mijn andere verhaal die ik een tijdje geleden heb aangekondigd online! Yeeeh!!! Ik hoop dat iedereen die gaat lezen.
887 woorden.
JE LEEST
Living with a badboy (VOLTOOID)
Teen FictionDeel 1 van The Badboy Family Quinn verhuist naar Miami om bij haar vader te gaan wonen, haar ouders zijn gescheiden en haar moeder heeft een nieuwe vriend gevonden. Quinn heeft echter geen idee wat haar vader daar allemaal heeft uitgespookt en stink...