🧸Epiloog🧸

6.2K 154 18
                                    

Pas op. Dit hoofdstuk bevat een seks getinte scene! Het is niet heel heftig, maar ik dacht laat ik het maar ff melden. Btw, dit is zo akward om te schrijven helemaal als je wete dat bekenden dit waarschijnlijk lezen.😅

Jake.
Waarom zijn mijn ouders zo snel terug? Ze zouden nog drie maanden weg zijn?!? Ik vind het geweldig om ze te zien, maar meestal blijven ze langer weg dan korter. 'Jullie zijn al terug?' Vraag ik verbaast. Mijn moeder knikt en glimlacht. 'Ja zoon.' Antwoord mijn vader droog. Mijn moeder komt op me af en knuffelt me stevig. Na een paar seconden voel ik ook mijn vaders armen om me heen. Ik geef het niet graag toe omdat zij het ook niet doen, maar ik heb ze gemist.

'We hebben je gemist.' Fluistert mijn moeder waardoor mijn hart een sprongetje maakt. Mijn vader maakt een instemmend geluid en trekt zich terug uit de knuffel. Ik glimlach naar mijn ouders en kijk achter me. Daar staat Quinn een beetje ongemakkelijk maar wel met een grote glimlach op haar gezicht. Ik pak haar hand en trek haar zachtjes naast me. 'Mam, pap, dit is Quinn. Mijn vriendin.' Zeg ik trots. Mijn moeder krijgt een nog grotere glimlach en mijn vader bekijkt Quinn eerst nauwkeurig en als hij klaar is glimlacht hij ook goedkeurend. Mijn moeder loopt naar Quinn en knuffelt haar. Quinn is eerst verbaast, maar slaat daarna haar armen om mijn moeder heen. 'Leuk je te ontmoeten.' Zegt mijn moeder als ze Quinn loslaat. Mijn vader geeft Quinn een hand. 'Ehm, wilt u wat drinken?' Vraagt Quinn zenuwachtig. 'Als het niet te veel gevraagd is, graag. We hebben een lange reis achter de rug.' Quinn loopt voor mijn ouder uit naar de woonkamer en vraagt wat ze willen drinken. 'Thee graag.' Zegt mijn moeder. 'Espresso als je dat hebt.' Ze knikt en loopt naar de keuken. 'Ik ga der ff helpen, ben zo terug.' Zeg ik en snel achter Quinn aan. Ze staat gespannen koffie te zetten. Ik ga achter haar staan en leg mijn handen op haar heupen. Ze schrikt, maar als ze mij ziet ontspant ze weer een beetje. 'Wat is er?' Vraag ik voordat ik een kus in haar nek geef. 'Ik wil gewoon dat je ouders me mogen.' Ik grinnik. 'Echt wel, mijn moeder glimlachte oprecht toen ze je zag. Ze heeft een keer Abbigail bij mij thuis gezien, die heeft ze bijna letterlijk het huis uit geschopt.' Ze grinnikt en ontspant nu helemaal. 'Ik hou van je Jake.' Zegt ze zacht. 'Ik hou meer van jou.' Mompel ik. Ze grinnikt. 'Dat kan niet.' Ik laat haar nep verbaast los. 'Hoezo niet.' Ze draait zich om en gaat vlak voor mij staan. Ze trekt me aan de kraag van mijn shirt naar beneden zodat ik op haar hoogte ben. 'Omdat ik altijd meer van jou hou.' 'Daar kan ik niet meer tegen op.' Grinnik ik. Ze schudt haar hoofd en drukt haar lippen op de mijne. Ze laat mijn kraag los en brengt haar armen naar mijn nek. Ik ga rechtop staan waardoor ze haar benen om mijn heupen heen slaat om te blijven hangen. Ik pak haar bovenbenen vast zodat ze niet valt en vraag om toestemming door met mijn tong tegen haar lip te tikken. Ze opent haar mond een stukje waardoor mijn tong haar mond indringt. 'Klik.' Snel kijken we naar waar het geluid vandaan kwam. Ik zie mijn ouders glimlachend in de deur opening staan. Mijn moeder houd haar telefoon vast. 'Waarom stond het geluid nou aan?' Mompelt ze. Ik grinnik en Quinn gaat weer op de grond staan. 'Jullie zijn zo schattig samen.' Zegt mijn moeder. Ik glimlach en sla een arm om Quinn heen. Ik zie dat ze een beetje rood is, dus geef ik haar een kus op haar wang waardoor ze nog roder wordt.

Het is nu avond, ik slaap vanavond nog bij Quinn en ga morgen weer naar huis. Ik zal Quinn erg missen, maar aangezien we niet heel ver van elkaar af wonen ga ik gewoon iedere dag langs ofzo. Mijn ouders zijn een uurtje geleden naar huis gegaan. Quinn en ik liggen nu op bed. 'Je ouders zijn erg aardig.' Zegt Quinn. 'Als ze er zijn wel ja.' Antwoord ik. 'Als ze weer een keer weg moeten kan je altijd bij mij komen.' Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. 'Ook al mocht het niet, ik was toch gekomen.' Ze grinnikt. 'Je zegt het alsof het een probleem is.' Raar kind. 'Ik ga douchen.' Deelt Quinn mee na een paar minuten stilte. 'Mag ik mee?' Vraag ik hoopvol. 'Prima.' Zegt ze zonder om te kijken. Ik krijg een grote grijns op m'n gezicht. Snel loop ik achter haar aan naar haar badkamer. Quinn heeft haar shirt al uit gedaan en damn. Ik heb haar lichaam al vaker gezien, maar damn ze ziet er echt goed uit. Quinn staat al onder de douche terwijl ik in een soort trans naar haar kijk. 'Neem een foto, dan kan je de hele dag staren.' Grinnikt ze. 'Oké.' Zeg ik ondeugend en loop naar de slaapkamer om mijn telefoon te halen. 'Nee! Jake stop dat wil ik niet.' Roept ze als ik de deur open. Ik grinnik en draai me om. 'Maar het mocht toch?' Ik zet een pruillipje op. 'Kom gewoon Millers.' Ik loop naar de douchecabine en stap onder het warme water. 'Ik ben echt blij dat je mijn vriendin bent.' Zeg ik tegen Quinn. Ze glimlacht. 'En ik ben blij dat jij mijn vriendje bent.' Zegt ze voordat ze me kust. Ik kus gewillig terug en druk haar tegen de muur. Haar handen glijden over mijn buik steeds verder naar beneden. Op de plek waar meestal mijn boxer begint stopt ze. Ze trekt de denkbeeldige lijn steeds over. Ik kreun gefrustreerd. Als ze dit nog één keer doet kan ik me echt niet meer inhouden. 'Als je nog één keer die verdomme lijn overtrekt dan kan ik me niet meer inhouden Quinn.' Mompel ik terwijl ik mijn lippen van de hare haal. Ze bijt op haar lip en trekt de lijn nog een keer over. Ik grom en pak haar borsten vast. Ze kreunt en haar hand gaat van mijn lichaam af. Ik knijp in haar borsten en nog een keer kreunt ze.

Ik ga niet beschrijven wat er is gebeurt, maar laten we het erop houden dat het een wilde en lange nacht was (trekt een pedoface).

En ze leefde nog lang en gelukkig😂.

Ik twijfel om een vervolg te maken.

Maar goed, dit is het einde van het verhaal. Ik heb geen zin om een heel dankwoord te schrijven, maar bij deze.

Ik bedank iedereen die mijn boek heeft gelezen, heeft gestemd, heeft gereageerd. Ik ben best trots op dit verhaal omdat het mijn eerste is en toch zo goed werd ontvangen. Hopelijk kan ik net zo trots worden op mijn andere verhalen. (Lees die trouwens ook a.u.b.😉)

Wat vonden jullie van het verhaal?

1172 woorden.

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu