🎀Thanksss!!!! En antwoorden Q&A🎀

5.4K 68 5
                                    

Iedereen die mijn verhaal heeft gelezen, nogmaals BEDANKT!!!❤

Iedereen die mijn verhaal heeft gelezen, nogmaals BEDANKT!!!❤

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Living With A Badboy staat op #2 in voltooid!

P.S. Dat verhaal dat op #1 staat is ook erg leuk en geschreven door QuirienvanLoon .

Ja, dat wilde ik ff zeggen.

Q&A antwoorden.

Quinn:
Zou je boos op Jake worden Als hij je niet mee vroeg voor het feest?
*Denkt na* 'Ik denk niet dat ik boos zou worden, maar ik zou het natuurlijk wel heel jammer vinden. En ik ben super blij dat hij me wel had gevraagd!

Wat vind je tot nu toe van Amerika? Mis je je "oude" vrienden niet?
Amerika is súper nice! En natuurlijk mis ik mijn vrienden uit Nederland verschrikkelijk. En ik ga ook lekker de volgende vakantie naar Nederland om ze weer te bezoeken. Oh en ik heb trouwens wel af en toe nog contact met ze, maar dat lees je niet in het verhaal.

Jake:
Waarom vroeg je Quinn zo laat voor het feest, want nu moest Quinn haasten met de jurk en dat soort dingen.
He, he. Angst dat ze nee zei. *kijkt beschaamd weg*

Mason:
Wou je Quinn vragen om te testen of je op jongens valt?
*bloost als een malle* Misschien. *wordt verbaast aangekeken door Quinn* Wat, ik wist dat gewoon niet zeker, maar nu ben ik erachter gekomen dat ik inderdaad op jongens val, maar die twee aso's gaven mij niet de kan omdat vanuit mijn perspectief te vertellen.

Vader van Quinn:
Hoe is het fout gegaan bij jullie dat jullie gingen scheiden enz?
Ehm, ik heb een domme fout gemaakt en ze werd verliefd op iemand anders.

Amanda:
Vindt je jouw werk leuk?
Ja hoor, mijn baas en Quinn zijn erg aardig en ik verdien goed.

Wat vind je van de vader van Quinn?
*slikt* ehm, ehm, het is mijn baas, dus ehm, ik zeg niks.

Living with a badboy (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu