Σιγά σιγά οι ετοιμασίες τελείωναν το μονο που μου έμενε πλέον είναι να φορέσω το νυφικό και τις γοβες μου.
«ΙΙΙΙΙΙ αυτά τα εσώρουχα θα βάλεις? Που πήγαν αυτά που σου πήρα για την πρώτη νύχτα?»
«Πουθενα στην σακούλα.» της είπα και άρχισα να φοραω το νυφικό μου.
«Δεν θα πας με αυτά...πήγανε να αλλαξεις.»
«Δεν θέλω...»
«Κανε μου αυτή τη χάρη γλυκειά μου.»
Πολλές χαρές σου εχω κάνει αλλά δεν θα το σχολιασω είπα απο μέσα μου. Πήρα μια βαθιά ανασα και πήγα στο μπάνιο για να φορέσω τα εσωρουχα που τόσο ήθελε η μητέρα μου.
«Τωρα μάλιστα. Θα τον αναψεις τον Στεφανο.»
«Και είχα μια σκοτουρα για το αν θα τον αναψω ή οχι...»
«Μιλα πιο όμορφα γλυκειά μου για τον σύζυγο σου.»
«Μα δεν τον θέλω για σύζυγο. Αν τον ήθελα δεν θα μιλούσαν έτσι.» της είπα καθώς προσπαθούσα να κουμπωσω το νυφικό.
«Θα δεις είναι πολύ καλός άνθρωπος.» είπε καθώς μου αναιβαζε το φερμουάρ του φορέματος. Το φόρεμα - νυφικό μου δεν ηταν κάτι ιδιαίτερο ήταν ενα συνηθισμένο νυφικό σαν όλα τα αλλά χωρίς πολλά πολλά πανω του.«Είσαι πανέμορφη γλυκειά μου.» είπε η μητέρα μου με δάκρυα στα ματια.
Πήγα και την αγκάλιασα βουρκωμενη.
«Ελα μανούλα μου μην κλαις, δεν είναι μέρα για δάκρυα.»
«Αγαπη μου να ξέρεις δεν το κάνουμε για το κακό σου. Αν ο γαμπρός δεν ηταν σωστός δεν θα σε διναμε σε αυτον. Με τον Στεφανο θα εχεις μια ζωή μέλι γάλα. Τίποτα δεν θα σου λείψει.»
«Μα ηδη δεν μου έλειπε τίποτα. Είχα ατομα που με αγαπανε δίπλα μου και αυτό μου ηταν υπέρ αρκετό.»
«Δεν είναι αγάπη μου...χωρίς χρήματα δεν υπάρχει ζωή...»
«Κανεις λάθος μαμά χωρίς αγάπη δεν υπάρχει ζωή. Μεγάλωσα πιστευοντας στην αληθινή αγάπη στην αγάπη με την πρωτη ματια και τώρα αναγκάζομαι να παντρευτώ κάποιον που δεν θέλω.»
«Ειναι καλός γλυκειά μου θα σε κανει ευτυχισμένη.»
«Ο χορός με κανει ευτυχισμένη τίποτα άλλο.»
«Ο χορός δεν θα σε τάισει. Ελα πάμε ο γαμπρός σε περιμένει.»
«Ναι...πάμε.» είπα και άρχισα να περπαταω για το εξωτερικο μέρος του σπιτιού οπου μας περίμενε ο πατέρας μου με το αυτοκίνητο το οποίο ηταν στολισμένο για τον γαμο.
«Εισαι πανέμορφη κόρη μου.»
«Ευχαριστω πατερουλη μου.» του είπα αφού μου άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου για να πάμε στην εκκλησία.
YOU ARE READING
✔|Χορεύοντας Το Ονειρό
ChickLit©2018 Απαγορεύεται η αντιγραφή της ιστορίας ή μέρος της. Ολά τα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα Η Δάφνη είναι μια 20Χρόνη κοπελα που όνειρο της είναι να περάσει στην Σχολή χορού της Νεας Υόρκης. Ομως ο προκαθορισμένος γάμος δεν την αφήνει να κάνει πρ...